Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
dejte jim šanci, proboha!
Autor: slavekmiloslav (Občasný) - publikováno 28.6.2010 (12:31:18)
 

seděl na krajíčku pod slunečními brýlemi typu moucha, a tedy v metru. puberťák, a nejen on, s dostatečným důvodem, proč ten černý letecký štít. tlustej puberťák, kterého kolena se už dlouho nesetkají, že nemohou. puberťák s povinným výrazem zkaženého pokrmu.

a přeci něco bylo jinak. mám rád a přímo prahnu po zdáních, co se nakonec vymknou proti naší vůli je zařadit. a tak tento klučina, co mu i metro je málem akorát, náhle hbitě - opravdu hbitě - vyskočí s nabídkou svého místa postarší dámě.

jenomže z dámy se vyklubala obecná kráva, co bez díky jen suše odmítla. a klučina s dobrým vychováním si svou vzít nenechal a po další zastávce znovu hbitě - jak to jen ta hmota dokáže - vyskočil a dává všanc své místo ještě starší dámě. a ta, protože příbuznou z pastvy té první, se navlas stejně vyflákla a bez náznaku poděkování s úsměvem.

jak mají tito pak jednou uspět svou slušností mezi takou havětí?



Poznámky k tomuto příspěvku
jelen (Občasný) - 28.6.2010 > Hezky napsaný a navíc pravda.
Body: 5
<reagovat 
 slavekmiloslav (Občasný) - 28.6.2010 > jelen> díky jelene :-)
<reagovat 
opožděné zrcadlo (Občasný) - 29.6.2010 > máš velmi odvážný styl, vzpoura proti gramatice rodného jazyka :))

"mám rád" a "prahnu" -- jedno každé se pojí s jiným pádem. mám rád něco, prahnu po něčem. mám rád a prahnu po zdáních je bastard. například. ale co věta, to aspoň jedna zásadní rána české mluvnici. dej jí, utluč tu můru.
<reagovat 
 slavekmiloslav (Občasný) - 29.6.2010 > kloktadlo slavíka>  a kde je psáno, že právě můj text musí být podle mluvnice? co když jen chci psát, jak se mluví? noviny jsou plné mluvnice a dá se to číst? touto cestou nemusím. nemyslím si, že literatura se musí držet pouze mluvnice. a víš ty, že jsme (i když já ne) jeden z mála států na světe, kde mluvnice popisuje pouze gramatiku a úplně ignoruje mluvené slovo aniž by došla na dno. a víš, že právě teď se píše mluvnice hovorového slova právě proti pseudonovinařskému a úředníckému jazyku....? a víš ty, že naše novinařina, jakožto výkladní skřín naší vzdělanosti je hodnocena v evropě hůř než balkán? a ve světě, že žádný náš titul se zásadně nepřebírá pro svou "léty ověřenou kvalitu"? ale jazykově naprosto splňuje představy správného češtináře, kterým já, ale nejsem, protože cizinec. hezký den. :-).
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 29.6.2010 > slavekmiloslav> Bohužel ti místy vůbec nerozumím. A o to jde. Pokud jde o stylizaci do negramotného poloidiota, vyšla ti báječně, gratuluju.
<reagovat 
 slavekmiloslav (Občasný) - 29.6.2010 > kloktadlo slavíka> takže tímto si myslím, že si určil svoji stylizaci, klaním se tvé vybranosti chování. rád poznávám slušné lidi.
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 29.6.2010 > slavekmiloslav> Tímto si myslím? Netroufám si domýšlet, čím že to myslíš :))

Ale jestli jsem to dobře pochopilo, jsi cizinec, takže by nebylo fair pošťuchovat tě kvůli takovým prkotinám.
<reagovat 
slavekmiloslav (Občasný) - 29.6.2010 > milé anonymní kloktadlo, článek k tobě podobným máš na http://slavekmiloslav.txt.cz/ nebo stačí zadat - slavekmiloslav
<reagovat 
Navždy už bez tebe (Občasný) - 29.6.2010 > jj, souhlasím
Doporučil 
<reagovat 
 slavekmiloslav (Občasný) - 29.6.2010 > germanica> děkuju a moc, germaniko :-)
<reagovat 
 Navždy už bez tebe (Občasný) - 30.6.2010 > slavekmiloslav> 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter