Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
kumulovaná energie
Autor: slavekmiloslav (Občasný) - publikováno 29.6.2010 (07:31:32)
 

je to malé, je to hezké, a říkáme to o všech savcích a plyšáky nevyjímaje. i když, u plyšáků je to asi jinak. tíhnul jsem vždy prostě k mrňavým holkám. tedy ne, ne k mrňavým jako školačkám... brr, to si snad o mně nemyslíte. přišly mi tak roztomilé. a k mým svalovým dispozicím adekvátní. nějak jsem podvědomě tušil, že malou zvládnu v pohodě. asi normální je splést se jednou, a poučen si pak najít jinou katastrofu. ale mně se ty malé plyšové hračky prostě líbí. vidím a slintám dojetím a šel bych zachraňovat. to nevadí, že nepotřebují. já potřebuji! tedy zachraňovat. nejlépe, jak padají ze schodů, že je krapítek popostrčíte, a seběhnout honem a zachránit.

jenomže vony, ty mrňavé roztomiloučké ženštiny, vony jsou to vzteklounky. a pořádné.

na vojně, tedy v armádě, jsme měli jednoho malého velitele, a ten byl tak vzteklej, že ho to vyhazovalo čtvrt metru vysoko. taky jsme mu říkali „mafuko“ - jako malý fousatý ko...ot. a předtím na intru byl taky takovej vyřezanej z půlpolínka, a ten když kráčel a v klidu, i tak měl vzteklej krok. a jak se přitom nadzvedával na špičky. kluci obyčejně chodí buď jako námořníci, anebo jako na pružině. a sranda je, pokud jdou si dva a z opačných táborů a jeden se kymácí do stran a druhej - nahoru a dolů, nahoru a dolů.

ale tyhle metr a půl veliké madony pro mou slabost udělané matkou přírodou k pomilování se i tak zprvu tváří, že jako andílek, a moc práce jim ty mimikry nedají. a pak se to vyklube, pak se to vodkope, roztomilou slupku shodí někam do pangejtu a zašlape do louže a já jen žasnu. co bych žasnul, já čumím a vejrám, hledám pomoc. a kde ji najít, há? a tak mám svého plyšáka o čtvrt metru méně, než bylo mi přisouzeno, a stejných dvacet pět let, o které je menší, mě pořád a pořád překvapuje, kde se to v ní bere. vono je to pořád tak roztomilé, pořád se to dovede převtělit do hračky na hraní, aby vzápětí se stala sopkou a chrlení žhavého nitra země nebere konce. vysvětluju si to kumulovanou energií, vtěsnanou do tak malého prostoru, že to z času na čas musí bouchnout. jako granát v pokoji.

ale já si pokoj nedám a chodím a koukám po ulicích léta a žasnu nad tou udělanou krásou pro mé oči všude kolem a ty malé ženštiny uhnětené mistry sochaři s láskou a citem pro tvar.



Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter