Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
sakramentské nebezpečí nad hlavou!
Autor: slavekmiloslav (Občasný) - publikováno 7.7.2010 (10:53:15)

no jó, dříve. to lítali nad hlavou leda vrabčáči a kde je jim dneska konec? na venkově špačci, ve městě holubi a z těch pár kosů žádnej strach. ti holubi na náměstích byli o strach, to jo. nažehlené, nadržené rande u sochy a na hlavě potřísněný pozdrav letícího maniaka. mobil se nám ještě ani nezdál.
a jak jinak sdělit své milé a toužící, že smrdím a vypadám? hlava se dá ještě umýt, ale rameno, a ve svetru anebo v bundě, ani neucítím a o to klidněji, tedy klidně ne, to ne. ty nervy čekajícího puběrťáka na svou vytouženou... netuším, jestli se v tom dnes liší. na první pohled se mi zdá, že kluci jednak vůbec nečekaj, a pak, na ty holky ještě hodí hubou. nepřijdeš-li, přijde jiná. ale nakolik je to už moderním pravidlem... nevím.
k těm holubům, co představovali snad jediné nebezpečí, tedy krom příbuzných a známých. stačilo se vyhnout těm místům, kde poletovali tito všichni hatiči mého toužení, a byl klid. pravda, vyrůstal jsem na menším desetitisícovém městě a tam o podobná nebezpečí nebyla nouze.
- ty jsi nějak vyšňořený, slávku! čekáš na slečnu? a co ten holubák na rameni? a už jen vylézt tiše na komín a ten holubák letem dolů setřást. a nevím, co je horší varianta - jestli ten veřejný oznam o holubím neštěstí, anebo nic nevědět a dočkat se milované?
pak je tu ještě varianta, kdy o oném exkrementu víte, jen nevíte, co dál... čekat a smrdět? odejít a nechat čekat a už nikdy nevysvětlit? protože tohle žádná dívka na světě nepochopí. snad, možná, někde, jedna, nevím o ní. a možno ta, která se nechala potřísnit spolu s váma.
ale dnes si chodím parkem do práce a holub jen občas a chudák k tomu. vrabčáka už téměř ani slyšet. zato straky! straky dnes jsou tím pravým nebezpečím, co lítá někde nade mnou! holubi se zdržují na známých místech a prořídli. ale straky jsou za každým keřem, kde tomu chudákovi vrabčímu s chutí sezobnou poslední snůšku nového života.
jo, jo, zlatej vrabčák. to jen takové malé pozdravení na rameni a nikdy jinam, protože dobře vychováni. ale dnes? vidím na zemi ty obrovité stříkance stračí a děsím se dne, kdy jeden nedopadne na zem a se smradem se potáhnu sám.


Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter