Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 19.3.
Josef
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
v lihu
Autor: hloupy ivan (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Zeanddrich E. (Stálý) - 24.7.2010 >

"... -je to zajímavé...; ...-ale co že to v tom lihu vlastně

 

 

 

všechno je ? ... -např. ta postava tam, to je odraz na skle, nebo metafora něčeho ?;  ... ..

."


Body: 5
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 24.7.2010 > Zeanddrich E.> jsem rád, že v tomhle to předává otázku, kterou jsem chtěl. Mělo by to tak trochu rezonovat se starší kresbou velryby. Ta postava je můj odraz ve skle, ale nemusí být. V lihu jsou (krom jiného) uložené chobotnice.
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 24.7.2010 > nějak se v tom ztrácím.. zajímavý na tom něco je.. ale kresba je to špatná, myslím..
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 24.7.2010 > pořezaná_sluncem> máš pravdu. Je to jen lovení. V obrázku je jen přání, záměr, kterého nebylo dosaženo.
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 24.7.2010 > hloupy ivan> kresli ten záměr znova, jestli je to neodbytné přání, neodbytný záměr, nemůžeš jinak..
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 24.7.2010 > pořezaná_sluncem> myslím, že budu, že to zkusím. Děkuju. Tohle brzy asi smažu.
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 24.7.2010 > hloupy ivan> jestli smím prosit, tak to nemaž.. je to užitečnější než moho jiných. není to nezajímavé. i když m ito přijde spíš asi špatný, není to nesmyslný.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter