Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
je zakázáno dotýkat se růží
Autor: hloupy ivan (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
rohe (Občasný) - 4.8.2010 > jé promiň jaxxano udělal jsem z tebe janahe, nějek se mi pletete :-))
<reagovat 
Mlž Svatý (Občasný) - 4.8.2010 > příjemno
Body: 5
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 4.8.2010 > nevím sice co je klasická fotografie-ale místo působí  smutně a opuštěně-hmm
Body: 5
<reagovat 
 rohe (Občasný) - 4.8.2010 > jaxxana> fotka se mi líbí.. jen pro Janahe, klasická fotka je zřejmě foceno na negativ a následně zhotoven papírový pozitiv, který se pak po naskenování, zmenšení a umístění na net velmi podobá výstupu z přestárlého digikompaktu :-)
Body: 5
<reagovat 
 jaxxana (Občasný) - 4.8.2010 > rohe> Díky za vysvětlení a myslím,že nám Janám to neva
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 4.8.2010 > rohe> ale jo, jen v případě těchhle italských záležitostí je ten sken rovnou z filmu
<reagovat 
Ojojoj (Občasný) - 4.8.2010 > Je možné, že by Florencie byla tak nezajímavá?




... dělám si srandu
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 4.8.2010 > Ojojoj> v jistém ohledu skutečně nezajímavá je - trpí tím čím všechny tyhle turistické destinace...je to tak trochu, tu lépe, tu hůře balzamovaná, místy hodně prolezlá mrtvola. V březnu se to v ní ale ještě tolik nehemží...
<reagovat 
 Ojojoj (Občasný) - 5.8.2010 > hloupy ivan> oceňuju, že i na takovým místě hledáš obecný témata
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 5.8.2010 > Ojojoj> skoro se vkrádá otázka: kde líp, kde víc, kde snáz? .)
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 5.8.2010 > tohle me teda vubec nebere. je tamn toho nejak moc a pritom malo a sed k tomu... na co ze fotis? ten dlouhy format je zvlastni...
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 5.8.2010 > Mishka> Dlouhý formát je výřezem. Foceno bylo Pentaxem MZ-5, přes padesátku, pevné ohniště. Zbytek najdeš v odpovědi Dunnkinovi. No a to že tam toho nacházíš moc a zároveň moc málo, to je mi trochu nesrozumitelný. Věřím ale, že to nepíšeš jen tak.
Šeď je taková jak chci, stejně jako je čerň na Tvých Vietnamských fotkách taková jak chceš Ty. Spíš je to otázka vkusu. Mně to k námětu sedí.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 5.8.2010 > hloupy ivan> ano, tonalita/kontrasty/jas jsou hodne otazkou vkusu. ja holt odjakziva temnejsi a kontrastnejsi fotky.

s tim moc a malo... v obraze je toho na me MOC, resp. kompozice takova, ze pocitove i pri pozornem pohledu je to az pro me nestastne usporadany mensi chaos. a MALO je tam tim padem prave te estetiky ci neceho, co dela pro me fotku prijemnou a zajimavou...
<reagovat 
DUNNKIN (Občasný) - 5.8.2010 >

na co to je foceny a vcem vymachany?

ma to peknou tonalitu

 


<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 5.8.2010 > DUNNKIN> focený je to na Ilford FP4 PLUS, máchaný v základní negativní vývojce téže firmy a je to scan z filmu...ale to že mi chválíš techniku, tos mě překvapil - nejsem v ní nejsilnější...navíc ten scan tý fotce právě po technický stránce leccos bere. Tak jako tak dík za zájem.
<reagovat 
 DUNNKIN (Občasný) - 5.8.2010 > hloupy ivan> dik
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 6.8.2010 > tu znám..
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter