Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
...
Autor: hloupy ivan (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Mlž Svatý (Občasný) - 4.8.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 4.8.2010 > čoveče, tak tohle mě vůbec nebere. netipla bych, že jsi to dělal Ty. přijde mi to hodně obyč, takové až amaterské... i když asi na nějakou základní studii jim to stačí...
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 4.8.2010 > Mishka> Snad. Problém je v tom, že v tomhle případě jde o hodně velkou přesnost a jistou názornost. S takovou zakázkou těžko dělat kresbu, která bude mít nějaký švih. No a ostatně v tom kreslení jsem, nemaje ani LŠU, amatér na vsje sto.)
<reagovat 
Navždy už bez tebe (Občasný) - 4.8.2010 >

takovýho chlapíka s tak krátkýma chapadýlkama jsem ještě neviděla :-)

 

má roztodidný očíčko

 


<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 4.8.2010 > Neexistující> u hlavonožců příbuzných nautiloidům se dají taková kratičká chapadýlka očekávat...stejně jako štěrbinová (vskutku roztodivná)očíčka
<reagovat 
 Navždy už bez tebe (Občasný) - 4.8.2010 > hloupy ivan> díky za info:-)
<reagovat 
rohe (Občasný) - 4.8.2010 > zajmavy
Doporučil 
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 4.8.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 5.8.2010 > no a trochu poučení není nikdy na škodu
Body: 5
<reagovat 
Mima (Občasný) - 5.8.2010 > ..precizní kresba, poučná, encyklopedická...pracná...tam ten "švih" nelze propašovat....
Body: 5
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 6.8.2010 > nedokazu posoudit, jak to bylo pracne (mozna by bylo fajn pridat fotky fosilii...to by se mi dost libilo jako nakouknuti do informaci, ze kterych to konstruovals - semtam mi pripada, ze vsechny ty rekonstrukce vyhynulych organismu - minimalne mekych casti + povrchovych pigmentu jsou hodne umelcova invence), kresebne se mi zas tak moc nelibi, ale to uz vysvetlils...chapadla jsou nejslabsi, ale chapu, ze tam asi nebylo moc, na cem stavet...mozna bych si dokazal predstavit, ze schranka bude detajlni a mekke casti hlavonozce budou jen obrysovou linkou, coz by poskytlo dost dobrou predstavu a zaroven zduraznilo, ze tohle je jen predpokladany stav na zaklade podobnosti s pribuznyma soucasne zijicima druhama hlavonozcu...no stejne sem rad nakoukl pod poklicku vedecke ilustrace:)
Body: 5
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 7.8.2010 > al-ash> Ale jo, původně to mělo být tak, že hlava bude jen obrysově naznačená. pak mi to ale nakonec ve výsledku přišlo nějak divný. Vlastně tenhle je z řady pokusů jediný se stínovanými chapadly. On tu hlavu nakonec vzal čert. Teď je umazaná a obrázek se použije bez ní.
Jinak s těmi měkkými částmi a barvami máš hodně pravdu, ale ne tak docela. U některých fosilních druhů jsou velmi dobře známé barevné vzory na pevných částech, u mnohých jsou známy do detailu i měkké části. Je to jak kdy jak u čeho se poštěstí. Třeba zrovna u tohohle trochocera je barevný vzor známý téměř dokonale. Tady je ale vynechaný pro větší názornost.
S těma fotkama by to bylo jistě zajímavější. Jenže já si svoje nepořídil - kreslil jsem to rovnou podle té scíplotiny a teď už ji asi dělat nebudu. Co se zachovalo a co ne je jakžtakž vidět tady na tom obrázku: http://www.totem.cz/enda.php?a=269824. Střední část s vyznačeným vzorem a část předku směrem k hlavě je všechno, co zbylo. Ten barevný vzor na té zkamenělině skutečně je. Díky za zájem i smysluplný komentář.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter