Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci NA STRUNÁCH MLÁDÍ z kolekce Vyznání
Autor: Bajata (Občasný) - publikováno 7.8.2010 (06:29:42)
následující v kolekci>
Na strunách mládí hraju svoje songy
zpívám je slunci větru zas a zas
ty špatné slunce spálilo už na prach
všechnu to smutné zaplatí sám ďas.

Zpívám je horám, kamení a skalám
za jejich víru za žár taky chlad
za jejich sílu odolávat věkům
dík jejich síle stal se ze mě chlap.

Zpívám je řekám potokům a loužím
ťapkám v nich znovu stále zas a zas
za jejich sílu odolávat břehům
dík jejich síle stal se ze mě chlap.

Zpívám je loukám květinám a stromům
za jejich sílu krásu dávat dál
za jejich sílu odolávat bouřím
dík jejich síle stal se ze mě chlap.

Zpívám je mládí co tu se mnou sedí
zpívám je stáří právě přichází
na strunách mládí zpíváme si songy
co hrálo mládí stáří přináší.

Ref.: Na strunách mládí hraju svoje songy
zpívám je slunci větru zas a zas
ty špatné slunce spálilo už na prach
všechno to smutné zaplatí sám ďas.


Poznámky k tomuto příspěvku
Montrealer (Občasný) - 7.8.2010 > sobota 8.45: melodie by byla, harmonie je zatím jen v pouhých představách a díky béčkům bude trochu těžká. Přecházím na program Sibelius, kde to zaranžuji. To vždycky trvá trochu dýl...:o)
Doporučil 
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 7.8.2010 > sobota 9.15: harmonie na klávesách (zatím bez Sibelia) celkem hotová. Uč se akordy G, Gdim, D7, C, A7. Víc jich tam není, ale občas se rychle střídají. Přešel bych normálně na Sibelia, ale pozor, umělecká vsuvka: musím včil trochu posnídat! Rohlíky od pečovatelky jsem zbaštil včera, jíst paštiku bez rohlíků se nehodí, mohlo by mi bejt blbě, Vietnamec Luyen Huy Huong otvírá sice teoreticky v 8, ale dává si na čas, já raději počítám, že otevře až tak v 10. Zbývají jogurty, vrhněme se na ně, Urááá!!!
Navíc venku začalo včil cedit!
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 7.8.2010 > Čtu tě poprvé a vzalo mě to za srdce. Wabiho jsem měl rád a jeho písničku Samota jsem sám nahrál. Zápisem not do programu NoteWorthy Composer. Zní to docel dobře.

Do tváře čas mi hlubokou vrásku vryl...

Poznámka: refrén má stejný text jako 1.sloka. Nemělo by to tak být, ale jednu věc to usnadní: stačí vymyslet muziku na pouhé 4 verše.
Body: 5
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 7.8.2010 > Montrealer> Jojo, :,,ZAS ŽLOUTNE ZEM A STROMY SVLÍKAJ LISTÍ, RÁNA JSOU CHLADNÝ..."
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 7.8.2010 > Nevěděl jsem že tak komponuješ, přiznávám že nevím co je Sibelius, paštika bez rohlíků, nikdy jsem ji neměl, natož obě položky dohromady!!! Luyen Huy Hongů je všude více než dost a proto : HURÁ NA JOGURTÍKY!!! Asi jsiveselá kopa, to je moc dobře!!! Takže...:Dobrou chuť a...ahooooj !!!
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 7.8.2010 > 11.16 já jsem už dávno v Sibeliovi - to je kompoziční program. Píšeš do něj noty a on ti je zahraje.
Jenže jsem se nějak "zasekl": buď jsem vymyslel těžko aranžovatelnou melodii nebo mi odešla můza spát. Jsem zhruba v poloviče aranže a zatím to nezní tak hezky, jak bych si přál. Nicméně po obědě a po kafi hodlám pokračovat. Kdyby to náhodou bylo poslouchatelný celý, tak to nahraju a dám si to jako písničku na svou webovou stránku a do Totemu dám odkaz na ni. Nahrávat na youtube, tj. vytvářet videa, neumím.
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 7.8.2010 > Po obídku a kávičce můza určitě přijde. Buď to bude pokojská, což je krásná inspirace, nebo můza tvořivá. Ta ale není vidět. Ovšem obě dokáží divy. A zvlášť, jestliže se spojí...:-))). Tak dobrou chuť a ať se daří. Těším se na melodii :-) a přeju obě můzy naráz!!! Ovšem pozoooor, aby se z jedné znich nevyklubala můra..(hihihi...dělám si legraci)
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 7.8.2010 > přivezli mně koprovku a kafe jsem si samozřejmě udělal. Luyen Huy Huong už samozřejmě dávno otevřel, tak jsem si koupil nějakej požer, ale žádnej spediálně trampskej, na to už nemám žaludek.

písničku mám rozepsanou v sibeliovi do třech klavírních osnov, aby se u každé dala samostatně měnit hlasitost. teprve až to bude znít v klavíru dobře, překopíruju to do klasičtějších trempskejch nástrojů, tj. do kytar. dávám sólovou, doprovodnou a basovou. zpěvem nemohu sloužit, všechno musejí odehrát nástroje.
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 7.8.2010 > 13.32 Klavírní verze už zní docela pěkně, tak si ji samostatně nahraju aspoň na svůj soukromej disk, což čtvrthodinku potrvá. Publikovat ji zatím nebudu, to teprve až bude hotová ta kytarová, ale převedení do kytar je jen přidání kytar do souboru nástrojů, označení hudby v klavírních partech a obvyklé Ctrl+C, Ctrl+V
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 7.8.2010 > 14.35 Hotovo. 1 sloku verze hraje klavír, refrén na stejnou melodii hrají 3 kytary. Ale mám toho za dnešek dost...:o)
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 8.8.2010 > Montrealer> Hola hou, slavný pěvče songů, povznášíš duše, chráníš jejich jas, na strunách kytar hostíš písně větrů, na strunách kytar vnášíš touhu v nás...
---------------------------------------------------------
Pár veršů jako dík za námahu, moc se těším... :-)
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 8.8.2010 > A ,,Zvláštní znamení touha..."???
Co k tomu říct. Snad jen:,,Řekni kolik je na světě kolik je takovejch měst, řekni kdo by se vracel když všude je tisíce cest..."
---------------------------------------------------------
Ale bylo to krásný, a stojí za to vzpomínat. Alespoň občas...
<reagovat 
Věza (Občasný) - 7.8.2010 >
Body: 4
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 8.8.2010 > Věza> Ahoj Vézo, díky za návštěvu, a za bodíky...Ráno jsem chvilku poseděl i ve tvé vinárničce. A dal si pár dobrůtek.
<reagovat 
whispermoonlite (Občasný) - 7.8.2010 > Zvláštní znamení touha ... :)) - i dnes mi občas projde z dávné paměti hlavou.
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 8.8.2010 > whispermoonlite> ahoj Whispe, jsem rád že jsi se zastavil. Četl jsem tvojí kritiku u některých příspěvků jiných autorů. Byla dost ,,ostrá" ale konstruktivní, věcná a poučná. Určitě posune mnohé dopředu.
Přesně tak, jak to má být. Blbec se urazí, chytrý poučí.
Přesně podle přísloví:,,Dopředu tě nedostane kdo tě plácá po rameni, ale kdo tě kopne do ...!!!!!
Jsem moc, moc rád že vody na Totemu brázdí mořeplavci jako jsi ty. To není kompliment, ale skutečnost. Z té kritiky jsem se mnohému také poučil. Jen nevím , zda-li se mi povede uvést do prakse.
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 8.8.2010 > whispermoonlite> v nohách tisíce mil... :-))
<reagovat 
 whispermoonlite (Občasný) - 8.8.2010 > Bajata> hlavně žádný sebenásilí. :) - kritika je taková zkouška říkat autorům/autorkám, co už možná tuší, jen nevědí, jak se toho zmocnit. - takový pootevření dveří, do nichž mohou chtít vejít, ale mohou si jich i nevšimnout.
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 8.8.2010 > whispermoonlite> Jestliže se setkám s něčím co má ,,sílu" a před čím smekám, řeknu:,,Svůj širák odhazuji v dál.."
Dík za všechny autory a autorky. Hlavně ty nové a začínající.
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 7.8.2010 > Ale mně jsi nikdy nezazpíval, kovboji!
Body: 5
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 8.8.2010 > Michelle> Byl obklopen jsem krásou a selhával mi hlas,
tam sedával jsem s dámou co měla krásnou tvář
já měl bych modré z nebe, jenomže pod okem
moc byl bych slabým sokem...oknem bych vyletěl.

Já létal bych jak rorýs, bez křídel mávnutí
jen u těla měl paže a nohy napnutý
já byl bych jako dolar, co na zem tvrdě pad
to kdyby její chlapík mě trefil na solar.
...............................................
Tak už víš proč jsem ti nikdy nezazpíval???????????????? :-))) Pozdravuj moc Honzu. No, a jestli si k tomu přidáš hodně veselou melodii, takovou tu skočnou, tak uslyšíš jak ti zpívám právě tuhle písničku. Na ty slova jsi mě přivedla. Inu...věčná inspirace... Ten Honza se ale mááááááá!!!!! :-)br />
<reagovat 
 Montrealer (Občasný) - 9.8.2010 > Michelle> tobě choděj' chlapi zpívat? holka, ty se máš, jaká to romantika! mně zpívá jedině moje squaw do telefonu (bydlí v Jeseníku), ale některé písničky jí zpívat nedovolím...:o)
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 12.8.2010 > Bajata> Nevšimla jsem si, že by ti selhával hlas ;) Ale děkuji za poklonu/y!!!  Ráda tě zase někdy zainspiruji k písním i básním, kovboji  
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 12.8.2010 > Montrealer> jj, už je to tak, já jen stojím na balkónku a naslouchám veršům a písním potulných romantických duší  Občas je i dojedu navštívit, když mají zajímavé povolaní či koníčka (třeba jako autor této struny mládí) a nechávám je k tomu všemu pak mě i hostit (a Bajata vařit sakra umí ) a překládat mi přes kaluže kabát.. gentlemani ještě díkybohu nevymřeli
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 13.8.2010 > Michelle> Pro pána....NEBLBNI... nebo za mnou ještě budou běhat chlapiiiii !!!! :-))) :-)))
<reagovat 
dr. Wojtek (Občasný) - 18.8.2010 > no jo
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 4 4 5 6 7 8 9 10 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 (24) 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter