Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
vedel Freud, čo spôsobí?
Autor: Divinatoire (Občasný) - publikováno 14.8.2010 (15:48:57)
Bolo tam veľmi veľa ľudí. Horúci vzduch voňal po cukrovej vate, klobásach a ťažel pod stovkami hladných pohľadov "čo si tu dnes môžem pripísať na zoznam?" Chcela som ich všetkých prezrieť. Musí tu byť niekto, koho nerozmliaždili tučné stupaje tejto masovej kultúry. Či nikto z nich nemal štít? Začala som si ich teda prezerať.


Chytila som chlapca a oskalpovala som mu hlavu. Vybalila som ho z tela ako tropické ovocie. Bol prázdny. Odhodila som ho nabok. Vzala som svoju fľašku s jemne perlivou minerálkou a vyliala som ho na dievča napravo. Riasenka sa jej roztiekla najprv pod ľavým okom a vzala so sebou celú jej tvár a stekala po nej ďalej. Ostala z nej len farebná mláčka so stopami po kvetinovej vôni zmiešanej s prachom mesta na rozpálenom asfalte. Nevzdávala som sa. Však ich tam bolo niekoľko sto. A tak som ich strúhala, pichala, šúpala, rozhrýzala, lámala, trhala, pučila ale vytekal len hnilobný sajrajt, len zlámané sčernené úlomky alebo som nenašla nič až som sa unavila a pobrala sa domov.















































Poznámky k tomuto příspěvku
Tlouie (Občasný) - 14.8.2010 > vů,toto je...docela hustý :D já bych to viděla jako pětiminutové animované video s rozmazaných roztřešeným obrazem - oči vynervovaného,navenek chladného šílence znechuceného konzumní společností, že lidi jsou jenom nádoby plné sajrajtu s povahou načančané ovčí vlny (?) shlédla bych to, chvilku bych se zamyslela, pak řekla cože, zas bych se zamyslela, pak bych si možná uvědomila, že to mělo nějaký smysl (má ho) a nakonec bych byla spokojená. na mě to prostě působí jako vyšinutost pod ledem. je mi sympatický ten vzduch s cukrovou vatou a klobásami, je to takovej dobrej obrázek.
no,nechala jsem se trochu unést,ale pěkně to podnítilo moji fantazii a mně se to líbí.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter