Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Deník těhotného manžela XXII
Autor: Kajman (Občasný) - publikováno 27.11.2002 (08:26:56)

IBUPROFEN

 

Naše velmi dobrá kamarádka, budoucí to šťastná teta našeho blížícího se potomka, má doma, na vesnici, maminku. Což se dalo čekat, že. Je to statná žena “od rány”, když vezme mraženým kuřetem po hlavě svého chotě, navrátivšího se čirou náhodou k večeru v poněkud pivním nálevu, nikdo ani nepípne. Tak tahle mamina s polskou krví má křížence labradora. Ještě v útulku se světlý pejsek jevil jako roztomiloučké, čistokrevné štěňátko. Nohy si ovšem zamanuly časem přestat narůstati o poznání dříve než zbytek těla, takže Bastík je rozkošný stále, ale čistokrevný už podstatně méně. A má rád slepice, tedy ne že by je přímo konzumoval, rád je honí a hraje si. V poslední době miluje uzemnit slepici tlapou a pak si na ní sednout jako na taburetku, což tělesné konstituci nebohých kdákalek zrovna dvakrát nesvědčí. Popravdě řečeno, pár jich bylo tak zvalchovaných, že se sotva vleklo. Což nenechalo milou máti netečnou, otevřela lékárničku, vzala osvědčený růžový Ibuprofen, který jí vždy pomohl od bolesti téměř čehokoliv, do každého zobáku nacpala dvě čtyřstovky a alou se kulírovat.

Slepice se dva dny rozmýšlely, v psychotropních halucinacích, zda zůstanou na onom světě. Zvolily, kupodivu, návrat do pozemského kurníku, alespoň pokud je vyšší moc nestrčí do trouby. Takže, jak by řekla malina Halina: dobrá rada na závěr, jak léčit slípky – na každý zobák, jen jeden Ibuprofen! (Zrýmovat se mi to nepodařilo, kdyby jo, rozjel bych vlastní pořad – třeba Kokosové husičky…)

Ostatně Bastík si též přišel na své, máti se o řádek přehlédla na letáku, kde bylo množství odčervovacího přípravku pro psy, kočky, koně a další zvířenu dle váhy, a v poklidu naordinovala středně velkému psovi dávku pro koně! Teď se mu červy budou vyhýbat obloukem pěkných pár týdnů, šťastlivec…



Poznámky k tomuto příspěvku
Aquarius (Občasný) - 27.11.2002 > Tady neni o čem diskutovat..  
Body: 5
<reagovat 
Kirké (Občasný) - 27.11.2002 >

A proc ne Kokosove slepicky ?!


<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 27.11.2002 > No vidím jedničku vznášeti se nad tou to povídkou.
Body: 5
<reagovat 
centaur (Občasný) - 28.11.2002 > Teda, další zajímavost ze života, nacpast slepice ibuprofenem, to je tak absurdní až je to geniální námět na grotesku!
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter