Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Má drahá antidepresiva
Autor: Montrealer (Občasný) - publikováno 2.9.2010 (09:11:50)

      V Bohnicích mi proti depresím dávali Deparkin, primárně určený k léčbě Parkinsonovy nemoci. Částečně zabíral, ale po propuštění jsem zjistil, že jsem po něm trošičku zblbnul. Nebyl jsem schopen zahrát si šachy, nevyznal jsem se na svém vlastním počítači a úplně jsem zapomněl obsluhu Sibelia. To mně vadilo nejvíc. NoteWorthy Composer jsem si pamatoval, ale ten je jednodušší a také ho mám podstatně déle. V případě Sibelia mi hodně pomohla PC Translátorem přeložená část manuálu – asi 45 stránek z celkových 650.
      Na deprese jsem s pomocí krásné Michaely zkoušel všechno možné. Po všem mi bylo blbě. Měl jsem pořád úzkosti a ani deprese neustupovaly. Vrátit se k Deparkinu jsem nechtěl, protože bych ztratil schopnost soustředění. Jedna zkušenost z Bohnic mi bohatě stačila.
      Nakonec jsme na delší dobu zakotvili u Cipralexu. Ten na mě před Bohnicemi s přestávkami účinkoval. Po Bohnicích však vyvolával silné úzkosti. Snížil jsem dávku až na 1/4 tablety (normál jsou 1 až 2 tablety), ale pořád jsem musel bojovat s úzkostí. Často jsem Michaele kvůli tomu volal, občas jsem tam zajel pečovatelským autem, ale marně. Nic jsme nevymysleli. Vždy jsem dostal balíček receptů na léky proti úzkosti, nic víc. Nakonec jsem dostal od Michaely po telefonu návrh na změnu antidepresiva na Aurorix. Ten jsem nikdy neměl, ale přečetl jsem si na internetu, že nemá žádné závažnější vedlejší účinky – kromě úzkostí, samozřejmě. Takže bych se mohl opět ocitnout tam, kde jsem byl. Proto jsem se rozhodl pro "pirátskou akci": včera jsem vysadil Cipralex a nahradil jej Remoodem, braným také po čtvrtkách jako obrana proti úzkostem. Akce se zatím daří: úzkosti značně zeslábly. Teď už jen čekám, až začne Remood účinkovat také proti depresím. Mělo by to být za jeden až dva týdny.



Poznámky k tomuto příspěvku
stanislav (Občasný) - 2.9.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
ich (Občasný) - 2.9.2010 > No tak držíme palce, ať to vyjde.
<reagovat 
 Montrealer (Občasný) - 2.9.2010 > wisteca> díky
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter