Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Takový pěkný den...
Autor: feri (Občasný) - publikováno 20.11.2002 (23:00:45)

Takový pěkný den…

 

Stála na kraji vysoké skály a koukala dolů. Krásné místo,  pod ní si tiše bublá řeka, všude okolo stromy se zlatým a ryšavým listím,klid. Navíc byl i neobvykle teplý podzimní den. Zkrátka vše, co člověk potřebuje, aby se mu na světě líbilo.  Ona se sem ale nepřišla podívat na pěknou krajinu. Přišla zemřít.

  Už dlouho se zabývala myšlenkami na smrt. Je mnoho způsobů, jak se připravit o život a skok z výšky ji vždycky připadal jako ten nejméně vhodný. Vždyť to vůbec nemusí vyjít. Může těžce zranit a pak dlouho trpět v nemocnici a bojovat o život, o který vlastně vůbec nestojí, nebo i ochrnout… I když to dobře dopadne, bez chvilky veliké bolesti se to určitě neobejde, a kdoví jestli to bude chvilka. Přesto tu, pevně rozhodnutá, stojí.

  Je to jen náhoda. Náhodou je zrovna dneska krásný den, náhodou se vydala na procházku a náhodou ji na tomhle klidném a tichém místě přepadla touha všechno skončit.

  Ne však protože by byla nešťastná. Právě naopak. Chce zemřít, protože je šťastná. Teda, měla by být. Má vše, co vždycky chtěla: pěkný vztah, práci, která ji baví a navíc je i slušně placená, spoustu přátel, je zdravá… Nenapadá ji jediný důvod, proč by neměla být skvěle, nic, co by ještě chtěla. Jen smrt.

  Třeba je to tím, že si uvědomila, že tohle je pravděpodobně nejhezčí období života, které brzy skončí, nebo se tak zoufale snaží o co nejlepší prožití těchto „zlatých časů“, že už se vlastně ani neumí radovat. Nebo je to taky něčím jiným. To je už teď jedno. Zavře oči, odrazí se a…

  Ještě ji bleskne hlavou věta, která napadne asi všechny, kteří ji znali: „ Co víc mohla ta holka od života chtít…?“

 



Poznámky k tomuto příspěvku
centaur (Občasný) - 21.11.2002 > Jo, tak to já také pořád nechápu a neleze mi to do hlavy. Navíc mi přijde pro ženy/holky typické, že v momentě, kdy se jim okolnosti zdají nejlepší a kdy jsou s něčím spokojené, šťastné, chtěějí ten okamžik zastavit a zakonzervovat. Brání se vývoji a to končí většinou špatně. Tyhle tendence, v nejlepším přestat, jsou pro mě obtížně pochopitelné.
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 21.11.2002 >

Je to zajímavě napsané, jakoby to napsal ten dotyčný.


Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter