Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nad chatou slunce když zapadá
Autor: Montrealer (Občasný) - publikováno 15.9.2010 (10:59:47)
      Nabízím vám další pohled do mé autorské dílny – trampskou písničku, což u mě není nic neobvyklého, protože já jsem na trampských písničkách vyrostl a právě ty byly podnětem k tomu, že jsem se začal vážněji zajímat o muziku. Zůstalo samozřejmě jen u zájmu, už 30 let jsem "věčný začátečník", který si na Ovčáky, čtveráky musí brát noty. Místo toho jsem mněl brát hodiny klavíru, ale se zaměstnáním se mi to skloubit nepodařilo, navíc mě už tenkrát zlobily deprese a moje sebevědomí se blížilo absolutní nule Kelvina.
      Obrat k lepšímu (snad) nastal, když jsem se pořídil notační programy, která vám napsanou/opsanou hudbu i zahrají. Nejdřív to byl poměrně jednoduchý NoteWorthy Composer, později jsem si pořídil Sibelia 5. Ale Composer používám pořád při rychlém zápisu melodie, která mě právě napadla. Použil jsem ho samozřejmě i při této písničce. Pak nastalo pracné opisování not do Sibelia, protože mezi oběma programy neexistuje žádný export.
      Trochu jsem si pohrál s harmonií, dokonce jsem použil novinku, kterou prozradím, až si to laskavě poslechnete (místo "až" můžeme doplnit "pokud"). Tak ať se vám to líbí víc než včera.

Za chatou slunce když zapadá.mp3


Poznámky k tomuto příspěvku
z okna vypadlo (Občasný) - 15.9.2010 > řetízkáč ve Stromovce. hned vedle buřtů.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter