Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Inteligent
Autor: centaur (Občasný) - publikováno 22.11.2002 (03:01:39), v časopise 21.12.2002
- prispevek smazan autorem (teda jeho obsah, kdyz to je jedina moznost mazani) -


Poznámky k tomuto příspěvku
fungus2 (Občasný) - 22.11.2002 > Zajímavá úvaha.
<reagovat 
Přeslička (Občasný) - 22.11.2002 > asi jo...
Body: 5
<reagovat 
eolus (Občasný) - 22.11.2002 > Podle mne ten pojem inteligent, bereš příliš přehnaně. Připadá mi, jako by jsi tu psal o nějakém člověku, který nedělá nic jiného, než se učí a bere vzdělání jako tu nejdůležitější věc, přičemž vším ostatním pohrdá. Mě inteligent zas připadá jako člověk, který má světu co říci, s emocemi a kterého zajímá i to, co není v jeho popisu práce, prostě dění kolem a který to dokáže dát do souvislosti s tím co dělá. Nikoliv jako někakého zapšklého měšťáka. Připadá mi trochu jako by jsi tam psal o odporu k někomu, koho jsi potkal a teď jsi ho nazval inteligentem. Mimochodem, bulimie je chorobné přejídání. Anorexie je (strach) ze ztloustnutí.
Body: 3
<reagovat 
centaur (Občasný) - 22.11.2002 > aeolus (a platí to všem budoucím čtenářům): ber na vědomí, že autor není vypravěč! Tohle není úvaha, do té to má daleko. To je fikce, fikce inteligenta, fikce fikce. Nepátrejte po tom, co si myslím já, prostě jen čtěte text, to je všechno.
S tvou definicí souhlasím, ale napsal jsem snad něco proti ní? Bulimik se přejídá a často po tom zvrací, aby neztloustl nebo prostě proto, že mu je špatně. Zvracení k bulimii patří, tomu věřím.
<reagovat 
Shi-NaYne (Občasný) - 22.11.2002 > No, zatim jsem to necetla, a prvni vec, na kterou padne muj zrak, je POZUSTALICH. Je mi lito, ale to jsem si nemohla odpustit .-))
Nebyl to nahodou centaur, ten, co mi v kazdym textu predhazoval moje chyby v pravopise ?
<reagovat 
 Shi-NaYne (Občasný) - 22.11.2002 > Shi-NaYne> Takze ... Za prve se mi nelibi ty pravopisny chyby, preklepy necham mimo diskusi. "A pak zvracite, pokud jste si NABRALY prilis" - autoruv text se vztahuje jenom k zenam ?
Za druhe, opakovani slov muze byt dosti pusobive, lec nesmi byt samoucelne a prehnane, protoze pokud se vyskytuje prilis casto, samozrejme to ubira na efektu. Mam na mysli predevsim druhy odstavec, "...vi, vi jak ... nenavist. Nenavist,", nemuzu si pomoct, ale prijde mi to divny.
A nakonec, zase druhy odstavec, to odpousteni hrichu. Mozna, ze jsem to proste nepochopila ( v tom pripade me ponizene omluvy ), ale kombinace "kolik hříchů jsi v životě nikomu neodpustil. Víc než jsi spáchal, dost možná " mi prijde nelogicka, nemelo by to na demonstraci toho silensvi a pokrytectvi byt spise MENE nez spachal ?
Jinak se mi to moc nelibi, neni to moje krevni skupina a bohuzel me to ani celkove nijak moc nezaujalo ... od tebe jsem cetla mnohem, mnohem lepsi :-)
<reagovat 
centaur (Občasný) - 22.11.2002 > Ano chyby tam jsou, je to ten samy centaur, jenze tenhle to napsal dnes ve ctyri rano.
Opakovani je matka moudrosti ;)
Vice hrichu je zamerne. Na prvni pohled to nelogicke je, ale je to zcela na miste z hlediska autorskeho zameru.
Jsem uprimne rad, ze se ti to nelibi, myslim to vazne. Protoze obsahove je ten text odporny. Bohuzel i odporne veci maji ve svete sve misto.
<reagovat 
Jonáš (Stálý) - 22.11.2002 > Dle mého názoru jsou tam velké pravdy, které bych nebral jako fikci. Ach jo...

(Jen ten konec se mi zdá slabý - šaman shodí celkovou úroveň vědecké "odpornosti")
Body: 5
<reagovat 
centaur (Občasný) - 22.11.2002 > Každý ten text chápe po svém, asi nemá smysl, abych rozebíral svůj tvůrčí záměr.
Naštěstí pro vás nikdo nepochopil ten text tak, jak byl napsán. Až na jednoho, jenž zůstane v anonymitě! Naštěstí pro vás, protože pochopí to inteligent a ten je skrze můj text odporný, ne? Blééé...

Naštěstí pro to, že nejste ti inteligenti, výše popsaní, takže jste normální - děkujte bohu či sami sobě, dle libosti.
<reagovat 
Igracek (Občasný) - 23.11.2002 > Zabavny cteni to teda neni, ale musim se priznat, ze te Centaure vidim v novem svetle. A ted se jdu obesit.
<reagovat 
Unge (Občasný) - 23.11.2002 > Realita je děvka, která to dokonce dělá zadarmo. Co vy na to, vy všichni chitří inteligenti a ostatní spolupacienti REALITY ?
<reagovat 
centaur (Občasný) - 24.11.2002 > Igracek: nevím proč mne vidíš v novém světle, možná si mě nesprávně spojuješ s inteligentem výše popsaným. Copak musí být autor shodný s vypravěčem? Umění fikce... ale třeba jsem se v novém světle octnul díky tomu ;)
<reagovat 
centaur (Občasný) - 24.11.2002 > Unge: nejenze to dela zadarmo, ale ona se sama od sebe zadarmo podbizi! Mrcha ;)
A realita je nemocna, neni ochrana proti styku s ni.
<reagovat 
j'en ai marre (Občasný) - 28.11.2002 > O sebevraždě jsem vážně nepřemýšlel. Šílenství je normální stav přežití v dnešní společnosti. Člověk by musel být totálně lhostejný, aby ho to nedostalo. A realita? Dokonalý zločin dókonán. Čistá práce, žádná vražda, jenom travesti show. Reaita se jen hodila do gala, je hyperreálná. Takže vítejte v tripu realné virtuality.
Body: 5
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 13.12.2002 >

Tenhle text je docela zajímavá věc z jednoho důvodu: člověk je schopen se pohoršit nebo rozčílit nad některou pasáží, pak to vztáhne na druhé, a tím zjistí, že v těch místech ho něco tlačí... 

Považuju tuhle věc za velmi vydařenou!


Body: 5
<reagovat 
barlach (Občasný) - 22.11.2002 > Chyby tam jsou a dost do očí bijící,ale to se stane každému,takže bych to nepovažoval za hrůzu. Ale v tom textu s Tebou nesouhlasím,podle mého názoru nepopisuješ v žádném případě inteligenta. Nebo se mýlím? Je tohle opravdu inteligentní člověk? Může být chytrý, to ano, ale inteligence v něčem jiném? O sebevraždě přemýšlí každý. Troufám si říct, že i papež touhle myšlenkou alespoň jednou ve svém životě zhřešil. Ale zbytek se mi nezdá... Myslím,že je to nadsázka a spíš výsměch rádobyinteligentům...
Body: 3
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 13.12.2002 > barlach> já to za výsměch nepovažuju, čert ví proč... :o)
<reagovat 
Kapucín (Občasný) - 20.12.2002 > viděla bych to skoro přesně jako Jonáš...


Body: 5
<reagovat 
zirael (Občasný) - 22.12.2002 > Moudře napsané, i když "moudrost je to co není a nemůže být".
Četl jsi Huxleyho Konec civilizace ?
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter