Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Flora 1
Autor: Gino Hašler (Občasný) - publikováno 22.11.2002 (00:16:57)


Poznámky k tomuto příspěvku
toono (Stálý) - 23.11.2002 > nahore je to prilis bledy...to jen tak, kdyz uz to tak umis v tom photoshopu...
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 23.11.2002 > Nevím, jestli to je záměr, nebo chyba, ale mně se ten přechod od ostrého k neostému líbí.
Body: 5
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 23.11.2002 > Jo, svetlo holt jde shora, s tim nemohu nic delat, spodek musi byt tmavsi...focus je na prednim planu..."opravil" jsem to sice ve PS dle toonova prani, ale jednak to vypada ploche a za druhe mi neslo vymenit pouze obrazek v editoru(zmena nastala pouze v ikonce Vaseho prostoru), takze diky Naty, zachranila jsi situaci. Ona to neni zadna umelecka fotografie, proste "snapshot" z meho dvorku za domem.
<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 23.11.2002 > Gino Hasler> No, ne že bych tím u sebe vždycky omlovala všechno, ale občas nezaškodí se držet zásady, že umělecký záměr je holt umělecký záměr.
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 23.11.2002 > Přeci jen mi to nedalo, abych ten "záměr" trochu nezdůvodnila:

Přízemní naše bytí je zřetelné a ostré,
čím více vnímáme, tím nejasnost v nás roste.
Spirála poznání, jež do výšek nás zvedá,
ty jasné kontury pak obtížně už hledá.
A jen když dospějem k samotné výšině,
v konečném poznání se duše rozplyne.
<reagovat 
TRMAN (Občasný) - 23.11.2002 > Mně to připadá takový pichlavý :) Jinak pěknej dvorek
<reagovat 
čtenář Gino Hasler - 23.11.2002 > TRMAN - presne tak, jezdim po tropech(obcas) a sbiram "pichlavky" a jine exoticke kytky.
<reagovat 
LIPIKO (Občasný) - 23.11.2002 > me se tam nelibi ten bazen, jinak by to skoro mohla byt pohlednice.taky jenom cvakam, ale mozna trosku odvaznejc..
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 23.11.2002 > LIPIKO - mas pravdu, bazen me sice stal dost penez, ale necham ho zasypat...vsechno mi roste kolem bazenu, ktery je casti me zahrady o ktere to je tak nevim proc by tam nemohl byt...nefotim pohlednice.
<reagovat 
LIPIKO (Občasný) - 24.11.2002 > protoze tam rusi, kdyz privres oci tak to uvidis, moc zari a je moc veprostred
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 24.11.2002 > To by bylo skvělé na stěnu (teda foto, nikoliv házet ty kaktusy - "jako kaktus, když na stěnu házíš..."
Body: 5
<reagovat 
d.i. (Občasný) - 24.11.2002 > neni to nudne?
<reagovat 
čtenář Gino Hasler - 24.11.2002 > LIPIKO - vede oko ke stredu fotky; neni uprostred ale vlevo.
<reagovat 
 LIPIKO (Občasný) - 25.11.2002 > čtenář> a proc tam vede? Promin, ale jestli mas ty kaktusy pojmenovany a jeden byl drazsi, nebo vzacnejsi a k nemu vede bazen, tak my to nepozname. Vzdyt cela fotka je temer vyvazena zmet organickych zelenych tvaru, co je ve stredu tak dulezity, ze k tomu potrebuhjes BAZEN, aby se tam oko podivalo?
<reagovat 
čtenář Gino Hasler - 25.11.2002 > LIPIKO - tak jo, bazen tam vadi...jinak by to bylo na infinitivni dohadovani se.
<reagovat 
LIPIKO (Občasný) - 26.11.2002 >

ale konstruktivni dohadovani se  

 


<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 27.11.2002 > OK
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 29.11.2002 > závidim ti tu zahradu, vypadá fakt krásně....a ten bazén bych neřešila....
Body: 3
<reagovat 
Chenoa (Občasný) - 29.11.2002 > Tak trochu mi to připomíná ostrov, kde nyní žiju, samozřejmě kaktusy jsou tu daleko vytáhlejší a bazének za nimi nikde není, snad jen Karibské moře. Mně se to líbí, díky tomu, že jsem si na kaktusy kolem sebe zvykla, ale není nad český les....mnoho dalších skvělých nápadů.
Body: 5
<reagovat 
Jasodhara (Občasný) - 11.3.2003 > nevím proč ale ten bazén se mi tam líbí pasuje do té fotky, protože ty kaktusy jakoby tvoří hranici a ten bazén je až za ní jakoby z jinýho světa :) moc o tom přemýšlím :) 1*****
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter