Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
neznámá hérečka
Autor: ps//T (Občasný) - publikováno 21.9.2010 (11:50:45)

undefined

undefined

undefined

undefined

undefined

undefined

undefined

undefined

undefined

undefined

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
dadik (Občasný) - 21.9.2010 > parádní
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jafa (Občasný) - 22.9.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
sikatka (Občasný) - 22.9.2010 > Skvělá hérečka, hodně mě to pobavilo :-)), díky
Body: 5
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 9.10.2010 >  „ ... ..; ... .



.“


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
huwik (Občasný) - 22.10.2011 > jaký má smysl 12 fotek ženské (skoro) pokaždé ze stejného místa a usekané ruce (aj.) v pozadí? Na facebook s tím..
Body: 2
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 22.10.2011 > huwiku,
máš pravdu, pro mně je prostě věc kterou nedělá vždycky trošku z jiného soudku :-)

Krásnou neděli, Saša K.
Doporučil 
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 22.10.2011 > No, krásně jsem se pobavil :-) Ta je zralá na Oskara :-))

P.S. huwiku, zkus se na tu sérii podívat ne jako odborník, ale jako divák. Tato série není přece vůbec o technické dokonalosti, ale o příběhu. Pochybuji navíc, že měl autor snímků čas na nějaké velké komponování, nastavování fotoaparátu a tak dále. Při focení podobných fotek musí být autor hodně pohotový ( a odvážný ) a proto veškeré přípravy na snímek musí proběhnout ve zlomcích vteřiny. Tahle série je dílem okamžiku, který nemohl nikdo a nijak připravit. A myslím si také, že autor si nešel sednou do restaurace s tím, že zkusí něco podobného nafotit. Něco jiného by to bylo v případě, že se něco takového dá čekat. Jdu-li třeba fotit nějakou sportovní akci, mám určitou představu o tom, co se bude dít a tak si můžu dopředu nastavit aparát podle toho, kam vyrážím fotit. Já třeba často fotím hokej a i když také samosebou nevím dopředu, co se bude na ledě dít, vím obecně, že se bude hrát hokej :-)
Ale v tomto případě to asi (určitě) nešlo vědět a o to víc si cením autorova postřehu a pohotovosti..

Ufff, to jsem se rozepsal :-)

Hezký den všem, Saša K.
Body: 5
<reagovat 
 Šílená svině (Občasný) - 22.10.2011 > sadaf> souhlas.
<reagovat 
 Šílená svině (Občasný) - 22.10.2011 > sadaf> souhlas.
Body: 4
<reagovat 
 huwik (Občasný) - 22.10.2011 > sadaf> 

on každý hodnotí věci podle toho, co sám dělá a čím se obklopuje, nedělám nic jiného, než ostatní :o).

Ten příběh je na mě zdlouhavý, navíc se to často opakuje (nemám ráda, když je v příspěvku víc fotek, než je třeba) viz. 2,4,7, když se některé výrazy opakují, tak je to navíc. Fotka nemusí být dokonalá, ale ta informační nebo dokumentární hodnota, musí být vyšší než estetická, což u mě díky tomu, že toho bylo moc, tak to na mě nezafungovalo. Autor mohl zredukovat na polovinu a byl by stejný (nebo i lepší výsledek). Ohledně technických věcí v tomhle případě moc nešlo udělat, měla jsem na mysli ořez v pc, ten by tomu trochu pomoh.


<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 26.10.2011 > sadaf> 

"...ale hodně, hóódně

 

 

"veliký" souhlas; ...

."


<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 26.10.2011 > huwik> 

"...myslím, že žádná fotka

 

 

tam "...nepřebývá" --naopak, jakákoliv by chyběla.

."


<reagovat 
neandrtalec (Stálý) - 2.4.2012 > škoda, že chybí text, moc by mne zajímal obsah monologu
Body: 3
<reagovat 
Sallybill (Občasný) - 29.12.2013 > Vidím, že nakonec přes hubu nedostals. Ta se teda umí vyjádřit. Dokonalá žena.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter