Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
KNIHA TVÁŘÍ
Autor: Pescatore (Občasný) - publikováno 25.9.2010 (08:09:46)

 

 

Navždy neúplná - se záblesky gest a chvil

postrádá listy obracení stránek

pohledy odvrací k cizím odkazům

a vedle toho pokukuje: vždyť znáš mě!

 

Oceán, co se baví na úkor moře

obrázky jako ilustrace štěstí

hra na přítomnost toho, co již minulo

tlačítko doteků

vyvolávající dojem pohlazení

 

Sem nás to svedlo

tady se máme

přetékáme

proudy spodních vod

naprosto jiných životů

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář literární agent - 25.9.2010 > ach! vždyť: světlo Kristovo osvětluje všechny! :)
<reagovat 
Aaen (Stálý) - 25.9.2010 > zaujalo mě to - text je ale potřeba přečíst víckrát, dát mu šanci, po prvním "poslechu" totiž svádí k odložení.. obsah jakoby byl o něco výše než forma (a to je tisíckrát lepší než naopak) ale i ta forma má chvílemi své kouzlo
<reagovat 
Pescatore (Občasný) - 25.9.2010 > No, nevím, jestli je to zřejmý, snad jo... Kniha tváří - alias facebook.
<reagovat 
 Aaen (Stálý) - 25.9.2010 > Pescatore> kurva že bych to přeinterpretoval? :)))
<reagovat 
 Aaen (Stálý) - 25.9.2010 > Pescatore> ty vole óda na facebook.. jestli je to vážně, tak to je masakr :)))
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 8.10.2010 >

"... -hmm.. -a co jsou to -u Tebe- vlastně ty "...naprosto

 

 

jiné životy" ? "Naprosto jiné" vůči čemu ? "Naprosto" je přeci na 100%, je to tedy absolutismus (( ...a tedy, pro nás, nedokonalé pozemské bytosti -ještě k tomu zrovna vtělené -nepravda )); ... ...

.“


<reagovat 
 Pescatore (Občasný) - 27.10.2010 > Zeanddrich E.> Naprosto jiné životy? To je velmi jednoduché - děti si hrají - dostanou-li šanci /ve věku do cca 4 let) přímo zažívají, okoušejí. Pokud se jejich rodiče přesunou od "přímého věnování se jim a prostoru pro přímé zážitky" - k "poskytnutí virtuální zábavy", je pak už velká šance, že pro děti je "pravda" virtuální kráva (Milka), káně (na obrázku), dub třeba (v knížce nakreslený) - cokoliv "zkreslené, jen vyobrazené". A konfrontovat iluzi o tomto, virtuální zkreslení, s živou přežvykující krávou, letícím kánětem atd. - je svízelné, když to "neznám živě". Dimenze života dítěte je plná :"naprosto jiného života".
<reagovat 
HanaKonvesz (Občasný) - 28.10.2010 > pescator, máš recht. je to hrozný vidět vesnický děti běhat venku jen když je v kostele výstava, jinak sedí doma u kompu a hrají hry nebo oblíkaj bárbíny celý dny, říkal soused že byl nadšen, když vděl naši alžbětku viset na lípě, že neviděl děcko na stromě vod mládí svých dětí. přitom je jich ve bělči dvacet asi školních a předškolních... jojo. ani nevíš jakou máš pravdu paolo!
Doporučil 
<reagovat 
 Pescatore (Občasný) - 28.10.2010 > HanaKonvesz> Doufám (tajně), že pokud budu mít někdy děti, budou furt venku, na třešni, jabloni nebo na lípě. U potoka, v lese, na louce, na cestě někam... Ale nevím, jestli se mi povede je "uchránit" od zvirtualizované mysli, to asi už ne. Leda bych je odvezl někam do hor dělat horské průvodce , hi hi.
<reagovat 
 HanaKonvesz (Občasný) - 10.11.2010 > Pescatore> jo, vono nechat je růst v horách neni problém, spíš pak jako aby jako svět oplýval ještě dalšími žejo podobnými .-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter