Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Čarodějnice
Autor: Gituša (Občasný) - publikováno 27.9.2010 (11:06:35)

Na šibeničním vrchu děsně vyfukuje, poslední strom, co tu zbyl se prohýbá k prasknutí, ale davy lidí stojí nehnutě. Pozorují tu malou čarodějnici v cárech s ňadrem obnaženým a s vlasy nemytými. Hlava ji klesá k hrudi, ale všichni ví, co se ji v ní honí. Poslouchají kněze, jak popisuje její divoké rejdy se satanáši a obcování s nimi všude, kde se jen kolem podíváš. Co všechno si nechala narvat do rodidel, ta pekelnice neukojitelná a kolika mužům se dala bez zábran a ráda a sama se nabídla a sama si to před nimi dělala a kouřila penis satanáši a pila jeho sperma…je posedlá, nakažená,nevyléčitelná a proto musí zemřít. V davu je tolik mužů, kteří by to s ní chtěli dělat a představují si to a péra jim v kalhotách rejdí, až nevědí jak to ukrýt před zraky ostatních. I ženy si představují, jaké by to bylo a mimoděk roztahují nohy a vlhko jim stéká po stehnech pod suknicemi, hrdla se jim svírají touhou a nebýt trestu, který by mohl následovat, bože, dělaly by to všechny a se všemi a klidně i s tím knězem i s těmi satanáši, jen si to umět přiznat a nedělat vědu z toho, co přirozené musí být, když je tím příroda obdařila. Čarodějka stojí ve větru na louce kousek od kůlu, na který bude nabodnuta, kousek od kůlu krytého z části roštím, které pak zapálí. Takový trest za touhu a rozkoš, za lásku, za to pěkné, co jediné mohla mít. Slzy ji stékají po tváři na popraskané rty a zbitá prsa, zmučená katovými pomocníky, kteří se tím ukájely a sperma jim stékalo po nohách až na zem, jak moc toužili do ní vstoupit. O to víc ji týrali, protože i ten svůj chtíč sváděli na její čarodějnické umění. Zvedla hlavu a podívala se po lidech, po mužích, se kterými to dělala a kteří se třásli hrůzou celou dobu, co byla vyslýchána, aby je neprozradila. Rozhlíží se po krajině, kterou tak milovala. Oči se jí zastaví u kůlu….Komu jsem kdy ublížila? Kdyby tu nebyl ten podivný kněz a ta bolest, kterou mám přestát, sama bych zkusila pomaloučku usednout na kůl a ještě naposledy si to užít….Kat přistupuje a bere mě za obě paže, jeho pomocník za nohy a už mě nesou na hranici dřeva k tomu neopracovanému kůlu. Bože, mám se bránit? Nebráním se, jen si představuji ty věci, které jsem mohla prožít a ti okolo ne, zavírám oči a jsem jinde,jsem tam, kde mi bylo dobře a chci věřit, že tam i skončím. Modlím se – ano modlím, abych skončila v pekle, protože Bůh pro mě nachystal jen bolest z rukou svých služebníků. Strhli ze mě šaty a mám ji docela obnaženou, i prsa mi vyhoupla z šatů, jak vzrušující v tu chvíli nebýt té následující ….silou mi roztáhli stehna a posadili mě na kůl, to už se nedá vydržet, pak prudkým pohybem mě na něj narazili a jediné, co cítím je palčivá bolest a krev, co vystřikuje kolem a pak i plameny, které se do mě pustili v tom větru hrůzostrašně……omdlévám……odcházím s tolika muži na druhý břeh a nechávám ty ubožáky vdechovat pach spáleného masa…….Nevím, ale peklo ani nebe to nebude…….jsem někde mezi a budu tady,abych vás všechny pokoušela, k neřestem sváděla, i tebe ty černý ptáku, všechny bez rozdílu….podlehnete rozkoši a touze i lásce, jako já jsem podlehla napořád.

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
žaža (Občasný) - 27.9.2010 >

úžasné


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Gituša (Občasný) - 27.9.2010 > žaža> Myslíš ? byla bych ráda kdyby jo,psalo se to lehce,až jsem se pak bála, že jsem to odflákla.........je v tom.....jsem v tom já.........děkuji
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 27.9.2010 > líbí se mi to...jsem kolegyně...v 14.stol.by mě upálili a nebo. 18.stol.
<reagovat 
 Gituša (Občasný) - 27.9.2010 > zochrova> achój, čarrrrrrrrrrrroděějničko dobrrrrrrrrrrrrááááá, já věděla, že je nás víc:-))))) a moc děkuji za přízeň
<reagovat 
Aaen (Stálý) - 27.9.2010 > Máš cit pro vyprávění. Ten má kdekdo. Ale Ty máš i to důležité navíc: myslím, že umíš příběhu vdechnout hloubku, nečekanost, jiný úhel, dát do toho sebe.
<reagovat 
 Gituša (Občasný) - 27.9.2010 > Aaen> kdybych se nebála, že ztratím svatozář......znáš ten pocit? ..........kdybych se nebála, tak by mě upálili. Díky a za pár věcí bych se možná měla omluvit, ale mívám pocit, že tobě nemusím.
<reagovat 
 Gituša (Občasný) - 27.9.2010 > Aaen> je to o mně, ale pšššššššššššššššššt
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter