Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
...
Autor: ich (Občasný) - publikováno 26.9.2010 (16:11:20)

undefined

(Diana F+) 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
vosička (Občasný) - 27.9.2010 >
Body: 5
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 30.9.2010 > že je moře modré, to mě učili ve škole, ale co to tam, proboha,plave?
mně to připadá jako wistečino modré období...:o)
Body: 5
<reagovat 
neznama (Občasný) - 18.10.2010 >
Body: 5
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 11.11.2010 >

"

 

."


Body: 5
<reagovat 
Věza (Občasný) - 3.3.2011 > Co jsi prosímtě chtěla divákovi sdělit nakloněným filaovým mořem? Jistě si nějakou "moudrost" dovymyslíš. Ale zajímalo by mě to, když už se rýpeš ve stejném problému v mých fotkách. Já jen předávám jejich obsah, a najdou se lidi, kterým se to líbí. Nemusí za tím být hned cosi záhadného - tedy mluvím o svých fotkách. Nezajímá mě jaký je to fo film a že si děláš radost fotit prošlým zbožím, ale co to má divákovi sdělit - výsledný produkt, když už na těchto věcech tak trváš... Mimochodem, to doostření bylo opravdu hodně mírný, jak sama píšeš, že. Tedy výsledek, já vidím jen nakloněnou rozmazanou nepřirozeně fialovou fotku. Kdyby jsi ji alespoň zařadila do experimentů, nebo to u ní poznamenala, budiž, to by bylo o něčem jiném a mnohé by to vysvětlilo.
<reagovat 
 ich (Občasný) - 3.3.2011 > Věza> Tak a už jsme u toho, že, opět. Není to tak dávno, co jsi přesně to, co tu teď předvádíš, vyčítala jiným! O co Ti jde? Raději zkus obhájit svojí fotku, o které je tahle debata.
OK! Co jsem touhle fotkou chtěla říct? A proč ta poznámka, že si nějakou moudrost dovymyslim, chceš říct, že taky fotim bez nápadu a myšlenky jako ty, ale nepřiznám to? proč bych to pak kritizovala u Tebe? přemýšlej....... Takže Tě to nezajímá, jen rýpeš.
Je to lomografie, to je jasný (=nakloněný moře, mírný doostření - který by tam vlastně dle lomografie ani bejt nemělo a odbarvený film v duchu retra), je to obrázek z dovelné, to je snad taky jasné, takže podtrženo sečteno - obrázek z dovolené z cca sedmdesátých let (= na diváka mělo dýchnout kouzlo nostalgie starých časů, promítání diáků z dovolené v Jugošce)
A jak jsem psala i jinde - lomografie prostě není pro každého, což jsi právě potvrdila a což není nic nepochopitelného...
Ale směju se nad tím, jak sis pro to svoje kopání našla zrovna lomofotku a kritizuješ neostrosti, křivé horizonty a zbarvení filmu HAHAHAHAHAHA (smajlík s palcem nahoru)
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 3.3.2011 > wisteca> Asi TAKY, myslíš si zjevně o sobě že jsi něco víc. :-)) No, když můžeš vidět chyby na fotkách druhých, měla by jsi nejdřív vymanit chyby ze svých fotek. Pak to bude působit profeionálněji. Ale pravý profík se snaží slabšímu poradit, ne do něj rýpad a schazovat ho. Já se neptala na zjev tvé fotky, který tu popisuješ. Ten vidím. Jen to co mělo dýchnout. No nemůžu říct, že by na mě dýchlo příjemno z dovolené u moře. Působí to násilně a nepřirozeně. I když jde o lomografii, zařadila bych to experimentu, pak by to bylo v poho... A hned tak nenadskakuj.
<reagovat 
 ich (Občasný) - 3.3.2011 > Věza> Já jsem se Ti radit snažila dřív, ale kopala jsi stejně jako teď, tak jsem usoudila, že to nemá cenu... Takže problém týhle fotky je, že je zařazena ve špatné kategorii? Jak myslíš...
"Působí to násilně a nepřirozeně." - i to je lomografie.
Já se chyb ze svých fotek zbavit snažim, proto fotim a následně mažu, čtu, koukám na fotky jiných, zkoušim a nepublikuju všechno i to, o čem nejsem přesvědčena, že nemá nijaký potenciál. Dokonce i tu lomografii jsem kvůli tomu začla dělat - abych se naučila víc u focení přemýšlet, než cvaknu.
Kdybych vymanila všechny chyby ze svých fotek, proč bych je sem dávala? Už bych měla dávno vyděláno a na nějaký totem bych nevzdechla. Totem pro mě byl zpětnou vazbou = myslím si, že je fotka docela dobrá, koukám se na ní opakovaně i s odstupen času a hledám chyby, jsem s ní celkem spokojená, nevím ale, jestli třeba nemá chyby, který nevidim, tak jí ukážu ostatním lidem, co se fotkou zabývají, oni se na ní podívají a řeknou názor a já se případně praštím do čela, jak je možný, že jsem si toho nevšimla - aspoň dřív to tak fungovalo, teď se k fotkám nejvíce vyjadřujou básníci atd...kteří nemají co začínajícímu fotgrafovi poradit - co do techniky.....Tvůj přístup "Podívej se na sebe a pak kritizuj" možná patří někam do školy nebo nevim, ale na server zaměřenej na publikaci a debaty nad dílama asi moc neeee...
<reagovat 
Věza (Občasný) - 3.3.2011 > Jde o to, že mě se nelíbí styl tvého focení, typ fotek, které děláš, tobě se nelíbí to samé na mých fotkách, jde pořád o to samý. Nemusíme se proto hádat. Ty jsi vždy "radila" - neradila. Hlavně jsi jízlivě kousala, to se pak nediv tónu odezvy - obranné pozici. Nic jiného v tom není. I já prohlížím fotky ostatních a nedávám rozhodně vše co nafotím. Vždy vybírám jen některé snímky, ty nejzdařilejší, ač se to třeba někomu nezdá. Ale to je pořád dokola, už jsem ti to psala X-krát, stále děláš že nechápeš. No vidím, že ani v ostatním se neshodneme. I básníci mají možnost hodnotit fotky atd. Každý vidí, jestli se mu fotka líbí nebo ne. Prostě svým obsahem, prostě tím jaká je. Oni také nerozdávají rady, jen se případně snímkem potěší. A ti, kteří rady rozdávat mohou je nerozdávají. To tedy na Totemu není vidět. Tady se jen rýpe a sráží práce druhých. Ale slušná a dobrá konkrétní rada tu chybí a za tím si stojím.... Už jsem napsala vše, mám málo času na to, opakovat tu dokola stále to samé. Nepovažuju se za člověka se záští a netolerantního a pokud je takovým kdokoli jiný, tak s tím nic nenadělám. Foťme si každý svým stylem, ať se každému líbí odlišné a život jde dál a hlavně, život je o vyšších prioritách, než tu vést žabomyší války...
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 13.3.2011 > si zadéčkuju s křížkem po funuse, díky za vzpruhu...
Doporučil 
<reagovat 
 ich (Občasný) - 13.3.2011 > Periskop> no to mě těší, dík
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 26.9.2010 > ohó! už zase tyhle barvy - copak je to za cross?
Body: 5
<reagovat 
 ich (Občasný) - 26.9.2010 > sempull tampush> copak je to za cross = nerozumim (blondýna)
Takhle to vylezlo na filmu, žádný úpravy tam nejsou, jen mírný doostření. Škoda, že takovejhle krásně prošlej film už nikde neseženu...
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 26.9.2010 > wisteca> to fakt? notyjo
ty barvy jsou tak psycho, že bych si tipnul na krosproces diákovýho filmu (diák vyvolanej v chemii pro negativní film) - tuším Fuji Sensia mívá podobný barvy, prošlý filmy mi obvykle vycházejí ujetý jen malinko, pokud vůbec (mnohem víc to pak zprasí samotnej skener), tenhle musel být prošlej už pěkně dlouho...
co to bylo za film, nepamatuješ?
<reagovat 
 ich (Občasný) - 26.9.2010 > sempull tampush> Fakt to takhle vylezlo samo :-) Já si nejsem jistá, co to bylo za druh filmu, ale zjistim, byl prošlej fakt dost. Mám ještě fotky z jinýho prošlýho, kde mi přišlo, že jsou barvy nějak jako sytější nebo co, ale bez barevnýho posunu. A fakt je škoda, že prošlý filmy nejdou sehnat. Částečně se to dá nasimulovat, když se nechá film v teple - urychlí se tim degradace materiálu, tak to možná zkusim :-). Každopádně jsem tenhle excelentně prošlej film použila na dovolený, takže máme fotky jak z dovolený před třiceti lety v Jugošce :-)
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 27.9.2010 > wisteca> mrkni na aukro nebo ebay, občas se tam něco objeví..
<reagovat 
 ich (Občasný) - 27.9.2010 > sempull tampush> Dík, teď jsem koukala na aukro a jsou tam jen prošlý kinofilmy, ne svitkáče, takže si možná udělám radost a k vánocům si pořídím nějakej starej křáp na kinofilm :-)
<reagovat 
 Montrealer (Občasný) - 7.10.2010 > wisteca> ty ještě fotíš na film a kupuješ starý křápy? mám doma jednu odloženou Prakticu, made in DDR a nějaký objektivy Sonnar
<reagovat 
 ich (Občasný) - 7.10.2010 > Montrealer> no vidíš :-) Practica je skvělá a jdou s ní pořídit parádní fotky :-)
<reagovat 
 ataner (Občasný) - 24.6.2011 > Montrealer> mas este tu practicu? bol by tu zaujem :)
<reagovat 
 Montrealer (Občasný) - 20.12.2011 > ataner> Practicu ještě pořád mám
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter