Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci bouře století z kolekce scifi-fantasy
Autor: rell (Občasný) - publikováno 25.11.2002 (00:16:06)
další v kolekci>
Inspirováno filmem Bouře století podle knihy S.Kinga.
p.s.změnil jsem pozadí,ted' by se na to mohlo líp dívat.......


Poznámky k tomuto příspěvku
Henrietta (Občasný) - 25.11.2002 > No tak ten film sem nevidela a knizku necetla, ale vypada to docela zajimave:o) Akorat koukam na tu ruku, jak to je tmavy tak nejde videt co to tam usekava ten prst?
Body: 5
<reagovat 
 rell (Občasný) - 25.11.2002 > Henrietta> 

Usektutý prst?To cloní ty kalhoty........


<reagovat 
Henrietta (Občasný) - 25.11.2002 > no na to sem se prave ptala, nejde mi to tady videt:o) Je to proste trochu moc tmavy no. A sorry za neznalost, chlapek je naka hlavni postava? tos ho odnekud zkopiroval nebos to vazne kreslil?
<reagovat 
 rell (Občasný) - 25.11.2002 > Henrietta> 

"Ten" chlápek,je jednou z hlavních postav(zápornou a skoro nesmrtelnou) v celém příběhu...... a omlouvám se za tmavost ,mám trochu problémy s osvětlením monitoru.Jo a abych nezapoměl na poslední část otázky,tento obrázek jsem nekreslil,ale vytvořil v 3d programu(nikdy to dá více zabrat než normální malování).Je to vlastně taková moje "skica" ke kresbě či malbě,ještě nevím........


<reagovat 
d.i. (Občasný) - 26.11.2002 > vis jak se jmenuje kdy clovek preferuje tmu?
Body: 5
<reagovat 
Henrietta (Občasný) - 26.11.2002 > taxem si ted zesvetlila obraz a vydim, ze tam sou fakt kalhoty:o))
<reagovat 
Henrietta (Občasný) - 26.11.2002 > teda sakra, ne vYdim samozrejme ale vidim:o)))
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 3.12.2002 > to je uplně černý, musela jsem si hodně moc zesvětlit monitor!
Body: 3
<reagovat 
Troplis (Občasný) - 15.2.2003 > Je to bezva, na četné žádosti i pro mne to zesvětli a budou samý jedničky!
<reagovat 
Esencia Smrti (Občasný) - 16.4.2003 > Príliš tmavé...nejasné...No neviem....:)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
4 6 12 14 16 19 21 22 23 (25) 26 30 31 34 35 37 40
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter