Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
alpy
Autor: Agde (Občasný) - publikováno 28.9.2010 (09:32:03)


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 28.9.2010 > paráda
<reagovat 
S.z.i. (Občasný) - 28.9.2010 >
Body: 5
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 28.9.2010 > mnooo... díky za pocit svobody...
Body: 5
<reagovat 
 Čtenář - 28.9.2010 > sadaf> Jsem ráda, že jsem ho předala:-)
<reagovat 
Věza (Občasný) - 29.9.2010 >
Body: 5
<reagovat 
xmark (Občasný) - 29.9.2010 > Krajina zajisté kouzelná, mráčky fajn, jen fotka taková nijaká :-( Chybí tomu šťáva, špatné světlo řekl bych, ani ta betonová hráz a zakalená voda tomu nepřidávají. Navíc mám pocit, že to je focené skrz nějaké okno.
<reagovat 
 Agde (Občasný) - 29.9.2010 > xmark> Není to přes okno, světelné podmínky asi nebyly ideální_ voda je alpská, ledovcová, tam je taková její barva i vzezření:-)
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 29.9.2010 > xmarku, fotka jistě není až tak dokonalá, nicméně já osobně dávám hlavně na pocity. Znám mnoho dokonalých věcí, ale prostě mne nijak neoslovují, možná právě tou technickou a aranžersko-kompoziční dokonalostí...Nemusím Saudka, miluju Sudka, a oba jsou to geniální fotografové...ale pro mně prostě Pan Sudek nechává divákovi větší prostor pro fantazii...

Krásný den :-))
<reagovat 
 xmark (Občasný) - 30.9.2010 > sadaf> Ahoj sadafe, je to přesně jak píšeš. Řemeslná dokonalost sama o sobě ještě neznamená, že výtvor člověka osloví, na druhou stranu ale ani řemeslná dokonalost nemusí zabíjet ducha díla, nebo jak to nazvat.

Možná to tak nevypadá, protože pořád všechny cepuju skrze řemeslo, ale i já spíš "přehlédnu" technickou nedokonalost u zajímavého snímku, než abych jásal nad dokonale provedeným, ale pocitově prázdným snímkem.

Jenže v podstatě všechny technické chyby jsou zbytečné, každý se může naučit fotografickému řemeslu a zvládnout ho na velmi slušné úrovni, to je jen otázka vůle, píle a překonání lenosti.

Potom je otázkou talentu, jestli člověk má "fotografický voko" a dokáže do fotky dostat i něco navíc, vyznění samozřejmě záleží i na talentu pozorovatele, jestli dovede sdělení vnímat a jestli jsou s fotografem naladěni na stejnou vlnu, takříkajíc jestli "to v tom vidí" nebo "v tom nic nevidí". To už jsou všechno subjektivní stránky díla, nad těma nemá smysl se rozčilovat.

Ale výmluvy typu "takhle to vypadá, protože takový to tam bylo" u mě neobstojí, protože to znamená jen a jen tolik, že se fotograf vykašlal na to, aby to vyfotil líp. Zní to drsně a bolí to, ale je to prostě tak, holá pravda bez obalu.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter