Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pohoda
Autor: Vjééruška (Občasný) - publikováno 29.9.2010 (07:18:57)


Poznámky k tomuto příspěvku
Věza (Občasný) - 29.9.2010 >
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 29.9.2010 > Vjééruško, Vjééruško...
(jak napsal xmark, naprostý souhlas)
<reagovat 
Sakora (Občasný) - 29.9.2010 > tak ostré to není a technicky zdatní by jistě našli i jiné chybky... ale vzhledem k tomu, že vím jak je těžké zachytit hříbě v klidu, tak snímek oceňuju pro jeho příjemnou atmosféru :-)
<reagovat 
Mima (Občasný) - 30.9.2010 > ....když si kůň takhle "čapne", nemá asi koliku,nepotřebuje trokar.......spíše je asi opravdu ve veliké pohodě....já ji tam vidím.....ale nedokážu posoudit kvalitu fotografie....
<reagovat 
xmark (Občasný) - 29.9.2010 > Fotka otřesná, koníka nehodnotím, v tom se nevyznám.
<reagovat 
 Vjééruška (Občasný) - 30.9.2010 > xmark> moc hezká odpověď, ale ráda bych věděla, co je na té fotce právě to "otřesné".
<reagovat 
 Vjééruška (Občasný) - 30.9.2010 > xmark> moc hezká odpověď, ale ráda bych věděla, co je na té fotce právě to "otřesné".
<reagovat 
 xmark (Občasný) - 30.9.2010 > Vjééruška> Vjééruško,

1. kompozice
Koník na nás vyvaluje zadek, no budiž, a je nalepený na levém okraji.

2. kontrast
Nebo spíš nekontrast, fotografie je umění světla a stínu, tohle je samá šeď.

3. barevnost
Studený modravý nádech (možná se mi to jen zdá, ale spíš ne) - chladný odtažitý pohled na kus masa namísto hřejivé lásky ke zvířeti. Nebo ne?

4. prostředí
Koník válející se v trávě, žádné popředí, žádné pozadí, všechno to končí u toho, že fotka je plochá.

Fotek koní je všude spousta. Jestli s nimi trávíš víc času, určitě najdeš řadu způsobů, jak udělat řadu mnohem lepších záběrů. Kup si nějaký kalendář s profi fotkama koní a inspiruj se. Pak se ti třeba někdu podaří zachytit rozpustilost hříbat, sílu a dynamiku dospělých koní, pouto mezi člověkem a zvířetem. Tady nic z toho není, proto je to otřesné. Fotka říká, hele kůň, a ve mně se ozve, no a co, možná i bezděčně pokrčím rameny. To je prostě propadák a určitě to není tím, že bych neměl rád koně.
<reagovat 
 Vjééruška (Občasný) - 30.9.2010 > xmark> :) neříkám, že nemáš rád koně. Jen jsem chtěla vědět, co je otřesné, takže teď děkuji za ten čas, který si věnoval napsáním tohoto příspěvku. Pokusím se jím držet a na příště zlepšit co nejvíc toho půjde. Je mi jasné, že na poprvé vše nezmizí, ale byla bych za to ráda. Takže ještě jednou děkuji :)
<reagovat 
 xmark (Občasný) - 1.10.2010 > Vjééruška> Není zač, jsem rád, že jsi mě nekopla do zadku a jestli Ti to pomůže k tomu, že budeš líp fotit, tak moje drsná slova padla na úrodnou půdu a já budu dobře spát :-)

Focení je o učení se a sbírání zkušeností a je to spíš otázka roků než dní, tak buď hlavně trpělivá a snaž se každou další fotku udělat aspoň o fous lepší než tu předchozí.
<reagovat 
 Skafloc (Občasný) - 26.10.2010 > xmark> Já bych si ještě dovolil poznamenat, že má-li fotka koně mít po splnění všeho co zde psal xmark mít ještě něco navíc, je potřeba koně důkladně vyčistit a hlavně fotit ho bez ohlávky... minimálně však bez této otrhané ;o)
<reagovat 
 xmark (Občasný) - 26.10.2010 > Skafloc> Díky, že ses na to podíval i z té "koňské" stránky. Samozřejmě, dobrá (potažmo výborná) fotka většinou vyžaduje jak zvládnutí obecných dovedností fotografických, tak i intimní (a tím nemyslím žádné čuňačiny) znalost objektu.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter