Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Lord B. II.
Autor: ethericon (Občasný) - publikováno 30.9.2010 (14:51:32)


Poznámky k tomuto příspěvku
Věza (Občasný) - 30.9.2010 >
Body: 5
<reagovat 
čtenář literární agent - 30.9.2010 > jo, přesnej! :)
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 30.9.2010 >
Body: 5
<reagovat 
žaža (Občasný) - 30.9.2010 > nechapem tym foteckam o com to je...neviem , necitim vyzarovanie 
<reagovat 
mmiiaa (Občasný) - 1.10.2010 > pro mě naprosto nepochopitelný a nudný model, děsné oblečení i vlasy a nic neříkajíc atmosféra.. nerozumím tomu
<reagovat 
jafa (Občasný) - 1.10.2010 > tak to mně se model líbí a asi "tomu" rozumím, ačkoli tenhle kousek mi přijde už docela legrační, ale pořád sympaticky...
ta série s ním mě baví. odhaluje sice asi omezenost klasického aranžovaného portrétu (vlastně docela zajímavě - od toho kluka, jaký je, nás to koukání na jeho košile a grimasy spíš oddaluje než přibližuje), ale zas připomíná neomezenou moc krásy :) co bysme pro ni neudělali, kolik let života neobětovali, kolik sil... a vždycky znova a znova :)
<reagovat 
 čtenář Pet - 1.10.2010 > jafa> Souhlas!:)
<reagovat 
Mima (Občasný) - 1.10.2010 > ...zase pěkná halena,....nic proti ničemu, asi se rád fotí a má už určitě velmi tlusté fotoalbum...no proč ne, když je  důvod a čas...
<reagovat 
skold (Občasný) - 1.10.2010 > Sračka.
Body: 1
<reagovat 
 jafa (Občasný) - 1.10.2010 > Karel M. a Skold> nic ve zlém, Karle, ale docela by mě zajímala Tvoje osobní definice snoba... protože nechápu, jak se do nějaké můžeš nevejít...
<reagovat 
 ethericon (Občasný) - 1.10.2010 > Karel M. a Skold> Podla mna tvoja "kritika" je srackou, tak ako by som nazvala srackou ten clanok o srackach. Chlapi, nechcela by som byt v takych srackach v akych ste vy! A viac sa ani nebudem rozpisovat a plytvat energiou o ktoru ti asi ide ;-)
<reagovat 
 skold (Občasný) - 1.10.2010 > jafa> Viz http://www.totem.cz/enda1.php?a=264767. To, že podle Tebe je definice snoba tak semanticky široká taky něco říká o tom, jak se díváš na věci a svět právě Ty a tím pádem to vůbec nic nevypovídá o téhle situaci. To je prostě logika.
<reagovat 
 skold (Občasný) - 1.10.2010 > ethericon> To je dobře, že máš ve svojí tvorbě jasno. Určitě ti to děsně pomůže.
<reagovat 
 jafa (Občasný) - 1.10.2010 > Karel M. a Skold> To je zajímavá logika! Podle ní by nikdo nemohl o žádné situaci říct nic vypovídajícího, neboť každý jeho názor "taky něco říká o tom, jak se na věci a svět dívá právě on". Páni!

Nechci tě před víkendem rozčilovat. Koneckonců už jsme se nad tímhle tématem střetli víckrát. Jen mě to vždycky znova pobaví/ vyděsí/ udiví/ rozesmutní, podle momentální nálady. Na Tvé straně předpokládám totéž.

Chtěla jsem být ironická, ale proč? Nebudu. Měj se pěkně a dělej si ohledně hodnocení, co uznáš za vhodné. Občas zakroutím hlavou v duchu, občas možná zas něco podotknu. Ahoj.
<reagovat 
 jafa (Občasný) - 1.10.2010 > Karel M. a Skold> sakra, mám pořád cukání být ironická a kousavá, šlo by to tak lehko a připadala bych si vtipná a bystrá... haha, musím toho fakt nechat. tak ještě jednou: měj se.
<reagovat 
 skold (Občasný) - 1.10.2010 > jafa> No né, tak se nějak k tomu vyjádři, dyť máš pořád tu potřebu se k tomu vyjadřovat, tak to učiň. Rozveď to víc do šíře než u Periskopova příspěvku, kde to bylo takový letem světem - proč nenapsat k blbé fotce, že je blbá; proč nenapsat ke sračce, že je to sračka; proč nenapsat k dobré básni, že je to dobrá báseň? (A já se na Tebe vůbec nehněvám a víkend mi nezkazíš).
<reagovat 
 jafa (Občasný) - 1.10.2010 > Karel M. a Skold> no, já teď zas musím letem světem běžet pryč, než mi zavřou... a asi bych nevymyslela nic novýho než už jsem v různ. našich debatách plodila...i u toho P. p. jsem něco plácala atd. Ale oceňuju tvou otevřenost! hurá! super, že se necítíš dotčen. měj se, zdar!
<reagovat 
 jafa (Občasný) - 4.10.2010 > Karel M. a Skold> tak jsem přes víkend poctivě (asi dvakrát) zkusila najít slova, a napadla mě nějaká. tak asi tak - dávat jedničky k fotkám, které se mi nelíbí, mi přijde:

snadné, laciné, zbytečné

líné, bezobsažné, bez fantazie

bez nápadu, bez nadhledu, bez empatie, bez inteligence,

omezené, egoistické, učitelské, technokratické,

upocené, povýšenecké, často asi zraňující, negativistické

snaživé, budovatelské, povrchní, nepříliš přátelské

atd. atd.

s nějakým komentářem, který by dostatečně vysvětlil důvod a nepovyšoval by se, by to snad bylo něco jiného

<reagovat 
 skold (Občasný) - 5.10.2010 > jafa> Není možné na každou fotku psát obsažný komentář, když to mnohdy ani nejde. Jednak to tedy občas nejde, jednak je prostě nemožný všude komentovat. Šak si to vyzkoušej a budeš narážet u všech autorů na stejné nepochopení(estetické), které se Ti za nějakou dobu zprotiví a přijdeš na to, že je lepší napsat takovej koment, kterej jsem tady dal.
<reagovat 
 jafa (Občasný) - 5.10.2010 > Karel M. a Skold> To mi přijde jako kdyby v parku stařena mlátila kolem si hrající (vybrané) děti. A kdyby se tomu někdo podivil, pak by řekla: není možný jim všem pořád vysvětlovat, proč se mi nelíbí! A někdy to ani nejde. Jen si to zkuste, uvidíte, že se vám to brzo zprotiví. Pak je lepší klepnout je po hlavě holí.
<reagovat 
 jafa (Občasný) - 5.10.2010 > Karel M. a Skold> třeba to, co tu napsaly ty dvě neokouzlené dívky (žaža a mmiaa), mi přijde docela nenáročné na jejich čas a přitom upřímné, inteligentní i výstižné (vzhledem k jejich názorům). proč by to nestačilo třeba tak?
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 2.10.2010 > dobře se na něj kouká, ale domů bych si ho neopořídila
Body: 5
<reagovat 
 jafa (Občasný) - 5.10.2010 > jaxxana> a proč ne..?
<reagovat 
 jaxxana (Občasný) - 6.10.2010 > jafa> myslím si, že neumí luxovat
<reagovat 
 jafa (Občasný) - 6.10.2010 > jaxxana> ani bych mu robit nedala, enom ako růžu bych ho chovala - ne?

nebo to takhle u tebe doma snad nechodí?

pokročilé feministky mají paní na luxování a pána si zalejvaj v růžovym truhlíku. každej neni holt na všechno .)

<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter