Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Na jaře bude líp
Autor: Gituša (Občasný) - publikováno 8.10.2010 (10:47:34)

Bývá to tak - chci -li vidět svítání, musím si přivstat, nikdy se mi nerozední uprostřed dne a už vůbec ne na jeho konci. A já bych tak ráda byla hlazena jen tak bez vlastního přičinění, jen proto že někoho těší, že mě může pohladit. Jenže pokud platí nějaká pořekadla, pak to jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá, platí jistojistě. Dlouho jsem nevolala do tvého lesa a tak volám : Haló, HALÓ, jsi tam pro mě ještě ? Je to ale zatraceně velký les, po kterém brouzdáme, že se tak málo potkáváme, že ? Je to tím, že chodím sem a tam po velmi krátké trase a nejspíš ani nesmím odbočit, abych se měla kam vrátit. Je to tím, že čekám na jaro jako na zázrak  a na zázrak jako na jaro. Už nejsem tak pošetilá, že bych věřila, že bez vlastního přičinění, dojdu jako v pohádce ke štěstí a lásce, ale na jaře tomu zase věřit budu a věřila jsem tomu loni a předtím bez ohledu na roční období. Já prostě věřila na pohádky a těžko se mi věřit přestává, protože jinde žít neumím,  než ve svých pohádkách, kde se máme rádi a kde dobro skutečně vítězí nad zlem a kde se stane zázrak, když nám začne téct do bot. Na jaře bude líp.



Poznámky k tomuto příspěvku
IAN HEROICKY (Stálý) - 9.10.2010 > pekna uvaha dievca aj ja tomu verim
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter