Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci "20 let "...nové" demokracie v ČR, aneb "...na České prší ..." " z kolekce ... brněnské reálie
Autor: Zeanddrich E. (Stálý) - publikováno 13.11.2010 (01:11:02)
následující v kolekci>

"undefined

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

undefined

 

 

 

 

 

 

undefinedundefined

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

... ."



Poznámky k tomuto příspěvku
Adrianeta (Občasný) - 13.11.2010 > zajímavé :)
<reagovat 
čtenář den - 13.11.2010 > Odpad bez formy,obsahu i vkusu.
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 13.11.2010 > tvrdá realita !
Body: 5
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 13.11.2010 >

"

 

."


<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 13.11.2010 > Zeanddrich E.> 

"... -aneb "nejzákladnější" premisy "klausismu":

 

- účel světí prostředky (( ...člověk člověku má býti vlkem ... )) 

- "...führer princip" je nejlepší metodou " "...uspořádání" společnosti... " ";

- ...

 

- "...po nás potopa", protože "...my" jsme Boha jsme ještě neviděli...; ... -etc.; ... ...

."


<reagovat 
oleandr (Občasný) - 13.11.2010 >
Body: 5
<reagovat 
Ovečka (Občasný) - 14.11.2010 > .../---/...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
boval (Občasný) - 14.11.2010 > vzpomínám jak žebral ve Vladislavském sále a ejhle
<reagovat 
dr. Wojtek (Občasný) - 11.1.2011 > nevim proc zminujes zrovna Havla ,ktery nemeil vykonnou moc ,a navic se od sedesatych let snazil narozdil od dalsich nahore neco uzitecneho deleat

nechci to srovnavat ,ale i ja sel malem sedet za "vec svedomi" ,ustouipil jsem kvuli rodine ,ale prisel jsem alespon o misto
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 12.1.2011 > dr. Wojtek> ...možná opšt můj jednostranný pohled...ale obrátil jsem se na něho v otázce problematiky o které nejvíc hovořil a prosazoval se. Takže...záporná zkušenost.
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 27.11.2010 > Co na to mám říct...podaroval jsem žebračku chlebem, co jsem měl k svačině když jsem šel na noční šichtu. Myslela že se nedívám a jsem pryč, tak ho hodila do odpadkového koše. Já byl celou šichtu bez jídla. Jinému jsem nabídl práci, optal se kolik by si vydělal. Odpověděl že bude raději žebrat.
Takže:- TAK BYCH HO NAKOPNUL DO TOHO JEHO ZADKU...že bych si musel kupovat nový boty.

Taky si myslím že to nejsou nejzákladnější premisy klausismu, nýbrž naplno otevřená stavidla HAVLOVINY !!!

ve které vesele pokračují dnešní politici, protože jim to vynáší..
Místo aby ho přinutili třeba za jídlo uklízet město aby byl pořádek, nechají toho kretena klečet na ulici.
Kdyby na tom byl opravdu tak zle, makal by i za střechu nad hlavou a za kus suchýho chleba.
Tomuhle se ale jednoznačně makat nechce. A nebude.

Nebo cikáni zaneřádí celé sídliště švábama...a stát jim tam provede deratizaci.
Na náklady bílejch gadžů, to znamená daňových poplatníků.

Zkus ty, nebo kdokoliv jiný kdo je pro cikány bílej gadžo, pro politiky rodilý čech a občan republiky bez vysokých známostí nebo tučného konta, zaneřádit svůj byt, nebo nedej bože celý panelák, švábama.
A kdyby ti prokázali že jsi ohniskem zamoření celého sídliště??? Bůh tě provázej. A ochraňuj.

Anebo je to jinak??? Rád bych se o tom přesvědčil na vlastní oči.
<reagovat 
 dr. Wojtek (Občasný) - 14.12.2010 > Bajata> mate zrejme obdivuhoddneou social. citlivost ,ze
<reagovat 
 dr. Wojtek (Občasný) - 14.12.2010 > Bajata> ale na kazdijeho jednou prijde , jak se rika
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 5.2.2011 > Bajata> 

"citát ad ..zážitkové agentury -staň se na 3/ 7/ 21 dnů "zimním" "bezdomovcem" !  -Do konce života nezapomeneš. -Pokud přežiješ, dostaneš certifikát osvědčující Tvé přežití. (( Pojistka pro případ úmrtí či úrazu apod. vhodná, zajišťuje si každý sám )). Ve dnech, ve kterých teplota v noci neklesne alespoň pod -5 stupňů Celsia, sleva 15 % ! -Nabídka platná do 21. 03. 2011... .

 

Podrobnosti: po úhradě služby naší agentuře obdržíte zdarma "bezdomovecký" oděv a obuv (( u mužů je vhodné se alespoň týden před toto "zážitkovou akcí" neholit, u žen nedoporučujeme čerstvý make-up )), případně i zavazadlo (( své mobily, GPS, hodinky, šperky a další drobné cennější předměty, své především střelné a výbušné zbraně, klíče od nemovitostí, automobilů a dalších DP, své "platební", slevové a jiné karty, veškeré doklady vyjma OP apod. ponecháte doma, případně svěříte do úschovy u naší agentury )), ponecháte si (( ovšem jen v případě Vašeho zájmu )) 15 Kč kapesného pro prvý den (( kuřáci navíc i zápalky či plastový zapalovač+ 3ks cigaret )), a večer budete naším automobilem "dopraveni" do náhodně vybraného sídla s počtem obyvatel větším než 5 tis. obyvatel, které se bude nacházet nejméně 150-200 km od místa Vaše trvalého pobytu. Podle zájmu Vás vysadíme na okraji centra, u vlakového či autobusového nádraží, u kontejnerů obytného sídliště, či na jiném vhodném místě; můžete také obdržet plánek sídla s adresářenm institucí, sídlících v dané lokalitě-sídle (( ..nedoporučujeme, ubírá to na autenticitě )), a 1l krabicového bílého/červeného/růžového vína, které samozřejmě nemusíte vypít, ale může se Vám hodit jako platidlo určitého druhu, či jako prostředek k "navázání" kontaktů, apod. . sv.

 

Na dohodnutém místě budete po určené době naším zaměstnancem opět vyzvednuti.

Je samozřejmé, že u tohoto zážitkového programu nemůžete počítat s autentickým prožitkem "skutečného" člověka bez domova, který žije "na ulici" již třeba 5 -15, ale i více let, přesto -Neváhejte -je otázkou, kolik let ještě "klausistický" kapitalismus v ČR vydrží !!.

"


<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 19.12.2010 > dr. Wojtek> Nevím jak to myslíte, ale rok jsem byl bezdomovec, dělal jen za jídlo a v polích v malém remízku jsem měl zakopaný sud. to byla má koupelna. Jednou za měsíc jsem si našetřil z nasbíraných lahví na to, abych mohl navštívit bazén a vykoupat se v teplé vodě.
Takže mám sociální myšlení možná zvláštní. Ale prošel jsem si své a vím o čem mluvím.
Ano, také jsem žebral, ale o práci. Neklečel jsem nikde a nečekal co mi spadne. Pokud má ruce a nohy, je mentálně zdravý a může pracovat, třeba zametat chodníky, a nepracuje...je to kretén, které bytostně nesnáším.
Nemám s takovými lidmi sociální cítění, jsou to paraziti.
Pomůžu když vidím že se snaží. Nemusí se mu dařit, ale musí se snažit.
Tolik asi k mému sociálnímu cítění. Nestavím si na těchto parazitech živnost s falešnou přetvářkou tzv.,,soucítění" jak jsem se s tím setkal v církvi adventistů sedmého dne.
A také u mnohých politiků od doby slavného pana Havla. Hezké vánoce
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 10.2.2011 > Zeanddrich E.> Nevím jestli je to doporučení, ale nedobrovolně jsem to prožil. Už nikdy bych to nechtěl prožít znova.
Kdo to podstouúpí v rámci agentury a ví, že nemusí a že až to skončí má kam jít a z čeho žít, pozná jen nepatrný stín života bezdomovce.
Tahle éra není jen ,,KLAUSISTICKÝ KAPITALISMUS" TA ZAPOČALA UŽ SLAVNOU ,,HAVLOVSKOU" REVOLUCÍ.
<reagovat 
 dr. Wojtek (Občasný) - 11.1.2011 > Bajata> je trochu divne a jsi frajer ,ze jsi byl bezdomvcenm jen rok ,a na mnohem bychom se asi shodli ,podle toho co pises. Ale ja znam nekolik lidi ,co se ai opravdu snazoi jiz trebea patnact let ,a diky bezzakonosti- nezakonosti spis! v tomto state se vyhtrabat stale nemuzou
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 12.1.2011 > dr. Wojtek> ROZUMÍM.
Pokud se snaží a nejde to, nepohrdám s nimi a vůbec je nemám na mysli. Svůj názor jsem psal pod svým jednostranným pohledem. Možná ((asi určitě)) kdybych v pravou chvíli nepotkal pravé lidi...moje snaha by byla k ničemu a byl bych pořád dole. Pokud bych vůbec byl.
Tuhle variantu připouštím.
Je zarážející, že na tyhle lidi stát vůbec nemyslí.
(( Mám na mysli ty, kteří se opravdu snaží, bohužel marně, od toho dna odrazit.))
Alespoň ne v takovém měřítku jako podporuje cikány, ve kterých vidí volební hlasy k upevnění a získání moci.
Co kdybychom napsali o těch lidech, které znáš, na jisté úřady?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
 
 
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1 2 4 5 6 7 10 11 12 13 13 27 28 29 30 32 33 34 35 36 37 38 39 40 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 (62) 63 64
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter