Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
SS Jaguar z kolekce Ze supliku...
Autor: Gino Hašler (Občasný) - publikováno 28.11.2002 (00:24:58), v časopise 9.7.2003
další v kolekci>
Kresba pastelkami na hrubem papire.


Poznámky k tomuto příspěvku
P.i.k.o (Občasný) - 28.11.2002 >

Tohle, že je malovaný? Nevěřím.


<reagovat 
čtenář Gino Hasler - 28.11.2002 > P.i.k.o. - k necemu se ti musim priznat, ty ventilacni otvory na kapote jsem odflakl, je kazdy jiny...je to delane pred 10 lety.
<reagovat 
čtenář Marty - 28.11.2002 > Malovani sice moc nerozumim,ale mam rad OLD METAL,zejtra ti sem neco dam,treba i pro inspiraci.
Body: 5
<reagovat 
wasko (Občasný) - 28.11.2002 > ,..tomu rikam krasna prace- taky bych chtel neco takovyho umet
Body: 5
<reagovat 
predator (Občasný) - 28.11.2002 > neni to ten fotosopackej filtr co napodobuje pastelku? (vole?)
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 28.11.2002 > predator - kdyz se poradne podivas, najdes chyby v kresbe. O jedne jsem se uz zminil, dalsi, markantni, jsou svetla( leve nejde dozadu do spicky jako prave),ramecky skel reflektoru nemaji stejnou sirku, parkovacka na blatniku je nasazena nakrivo,pneumatika je moc uzka atd, atd. Holt jsem tenkrat nevenoval tolik pozornosti detailu. Ty si opravdu myslis, ze mam zajem tady nekoho blamovat? Mimochodem, v roce 1992 jsem nemel computer, natoz PS...
<reagovat 
Clark Kent (Občasný) - 28.11.2002 > Pastelkama na hrubý papír??? ...tak to je síla. Jaká je skutečná velikost?
Jinak je to squelý, jen maličká připomínka k pozadí, trošku mi nesedí ta struktura...ubírá to na hloubce.
Body: 5
<reagovat 
čtenář Gino Hasler - 28.11.2002 > CK - 10x10cm, jo to pozadi byla vlastne driveway sypana spivane zlutym sterkem, mas pravdu, chtelo to mozna dlazbu nebo neco takoveho co ma 3D.
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 28.11.2002 > Teda už jsem viděla namalováno hodně věcí, ale namalovat p a s t e l k a m a lesknoucí se chrom, to jsem tedy ještě neviděla.
Možná, kdybych byla odborník na malbu, tak bych si měla všimnout něčeho jinýho. Ale já jsem holt laik a tohle mě teda fascinuje a bourá to můj smysl pro logiku věcí.
Body: 5
<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 28.11.2002 > Naty> (Nebo že by to dělalo to sklo na monitoru?) Ale stějně je to krásnej auťák.
<reagovat 
čtenář adammo - 28.11.2002 > Ginovi stary triky ....kdyz je nejhur, vzdycky vytahne nejakej supr starej autak z garaze, jako treba kdysi ten Mini Cooper ? coz ? - ale tenhle jak sam priznava pekne vodflak ......LA zrovna nejedou ....
Body: 3
<reagovat 
rell (Občasný) - 28.11.2002 > Sice to má nějaký chybičky,ale smekám.....Jak dlouho ta kresba trvala?
Body: 5
<reagovat 
Mari (Občasný) - 28.11.2002 > Doba, kdys´ to kreslil, se neomlouvá.....;o)
Body: 5
<reagovat 
čtenář Gino Hasler - 28.11.2002 > adammo - hey, long time no see...jake"Kdyz je nejhur"(?)tomu nerozumim zrovna tak jako "LA zrovna nejedou", cela ta poznamka nedava smysl (az na to vodflaknuti, s tim souhlasim). Co mas proti automobilum?
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 6.12.2002 > i kdyz nedokonaly, stejne je to umeni neco takovy stvorit rukama na papir
Body: 3
<reagovat 
Lenny (Občasný) - 19.12.2002 > Neverim tomu, ze je to pastelkama.Jak delas ten chrom????? 
Body: 5
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 19.12.2002 > Lenny - chrom je delany vlastne jen obycejnymi tuzkami ( 2 a 4B).Maska chladice - zacinam s celou plochou zacernenou cernou pastelkou a dratene pletivo pak vyskrabuji spickou ostreho XACTO noze. Na vsechno jsou nejake triky...
<reagovat 
Lian (Občasný) - 3.1.2003 > Joo, tak to je hodně dobrý, a to nemusím ani být na auta.
Body: 5
<reagovat 
kingicek (Občasný) - 28.3.2003 >
Body: 5
<reagovat 
čtenář victor - 6.4.2003 > njn ...proste spicka
Body: 5
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 9.7.2003 >

ten blatník je povedenej... trošku mi to připomíná Lhotáka


Body: 5
<reagovat 
Arnwald (Občasný) - 15.7.2003 > Moc pekny remeslo...
Body: 5
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 7.1.2004 > dobrý...fakt dobrý
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
(1) 2
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter