Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 2.5.
Zikmund
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Rozhovořil se
Autor: Shnilý kořínek (Občasný) - publikováno 26.11.2010 (15:38:56)
 

Kdysi žila mladá žena, která měla mnoho nápadníků, ale nechtěla se vdávat. Měla sedm bratrů a malou sestru. Jejich matka byla už několik let mrtvá, neměli žádné příbuzné a žili sami se svým otcem. Bratři s otcem chodili každý den na lov.“ Můj společník se odmlčel a já naléhal, aby ve svém vyprávění pokračoval. Pousmál se.

„Zamiloval jsem se do ní. Dosud jsem nevěděl, co je to láska. Ta něžná bytost. Poslušná, vstřícná, pracovitá. Co víc by si muž mohl přát. Žena ne, dívenka to tenkrát ještě byla. A z bohaté rodiny. Jako jedinému se mi postupně podařilo získat její přízeň. Začali jsem se scházet. Náš vztah byl někdy chladný, jindy horoucí. Často jsme se procházeli ranní mlhou. To zbožňovala. Dívali se do dáli, kterou jsme nemohli spatřit. Naslouchali zvukům, které nebyly slyšet. Celá její rodina byla zvláštní, byli tak studení. Pořád jen lov a lov. Jejich jediná záliba. Od smrti své matky neměla kromě mě žádnou blízkou osobu. Vyprávěl jsem jí fantaskní příběhy, chichotala se jim. Začala mě navštěvovat. Nevím proč a nevím jak na to přišla, ale toužil jsem jí být mučen a týrán. Má zhýralá vášeň propukla. Pamatuji si ten její chladný výraz, když to dělávala. Když držela v ruce ten svůj nástroj. Zbožňoval jsem ji.

Jednoho dne jsem ji, bledší než obvykle, nalezl ležet poblíž jejího domu. V kaluži krve. Touha mi zatemnila mozek, nebyl jsem schopen vnímat obrovské hoře, které muselo sužovat její mysl. City proudící v jejích žilách zaplavily zem.“ Dořekl a já na svého spolucestujícího užasle zíral.



Poznámky k tomuto příspěvku
Věza (Občasný) - 27.11.2010 > :)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter