Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
..pod širákem...
Autor: Mima (Občasný) - publikováno 1.12.2010 (00:53:43)
A2, akryl


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář kotě007 - 1.12.2010 > osobní, snivé, s trochou ledu
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 1.12.2010 > tak jenom kouknout,z okna,od krbu nádhera !
Body: 5
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 1.12.2010 > prostě krásné
Doporučil 
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 1.12.2010 > hvězdný nebe nad hlavou a v ruce tornu toulavou...

díky za povzbuzení chuti zase někam vyrazit...tak jako kdysi...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 1.12.2010 > sadaf> 

..Ty jsi zlatíčko ukázkově sentimentální, kdekdo se stydí projevit emoce z obyčejných úkazů, dějů..., nebo je prostě raději veřejně tolik neprožívá, nezdůrazňuje, nemá potřebu sdílet,... protože je to jakási "slabost"..Jsem ráda, že umím a chci sdílet "určitá nadšení"...!!! z nepohodlného možná nocování a vjemů,zrakovými  počínaje, ale to ještě zdaleka není všechno...vůně, komáři, nečekaná půlnoční průtrž mračen,rozpovídaná předtím nedokončená hádka, kdo za co může...nečekaná návštěva, pivo dávno došlo, když už předtím oheň "zhas", fatální "veřejná rozhodnutí a prohlášení"..a veliká sranda později zrána",...scénář neexistuje,..... 

Noční nebe nad hlavou.... je zatím "skoro jasno"...brou noc...


<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 1.12.2010 >

"

 

."


Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 1.12.2010 > Zeanddrich E.> ...vím, je to technicky a kompozičně asi "pod psa"....psi nechť mi odpustí.....ale ta krása prožitá...!!!...zkusím později znovu lépe, stojí mi to za to......dík za D....
<reagovat 
oleandr (Občasný) - 1.12.2010 >
Body: 5
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 2.12.2010 > Mimo, chtěl jsem ti toho tolik tady napsat, ale možná by bylo lepší kouknout na moje psací totemácké období...víš, a za sentiment se nestydím, mám ho v sobě snad od narození,,,když jsem jako mladý stál na kraji lesa a sliboval pajdovi, že už brzy , už brzy vyrazím...a vyrážel jsem, často i sám...Karlštejn, lomy Amerika, Srbsko, Berounka vůbec a později Rabštejn a Šumava...nechodím na srazy spolužáků, ale byl jsem onehdy na pivu s klukama, co jsem s nimi dříve jezdil. A nejen na vandry, ale jako vedoucí pionýrů a později skautů...sešli jsme se po 15 letech a bylo to prostě, prostě...sentimentální...cestou domů jsme zpívali na celý autobus a světe div se, nikomu to nevadilo...13 ledna máme zase spicha, těším se jako malej kluk , budeme plánovat, že v létě prostě vyrazíme...vlakem, s kytarama, s písničkou...

Vidíš, jeden obrázek a člověk má zase chuť trošku žít a ne jen vzpomínat...i když, vzpomínka je jediným rájem, ze kterého nemůžeme být vyhnáni...

Krásný prosinec ti přeje Saša Kameš :-)
<reagovat 
ziriant (Občasný) - 12.12.2010 >
Body: 5
<reagovat 
Shav (Občasný) - 20.12.2010 > No,teda tohle ve zanechalo patřičný dojem.Upřímně zbožňuju to hledání, neurčitost a v tomto případě tajemnost hvězdné noci :)
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter