Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí ve sbírce Ve stínech nejsou dny! z kolekce Zpovědi
Autor: Aquarius (Občasný) - publikováno 28.11.2002 (15:48:09), v časopise 21.12.2002
další ve sbírce>
Nejsou dny
Pod určením tíhy zvěrokruhů
Nejsou dny
Pod padajícím sněhem
Nejsou dny
Pod klekáním
Nejsou dny
Pod
Nejsou dny
Nejsou


Tak

Nepadej!

Život už nepíšu

do řádků. Jsou krátké

a stále, stále jen klesají

pod tíhou staletých slov bez

jediné myšlenky Nejsou dny!

Pod

životem sedí jen jeho stín, to obrazy stoupají!

-
Ne, život nepatří do řádků..


Poznámky k tomuto příspěvku
stín (Občasný) - 28.11.2002 > Líbí se mi to.
Body: 5
<reagovat 
 Aquarius (Občasný) - 28.11.2002 > Olina> Opravdu? Jé, tak to jsem rád.. Děkuju!
<reagovat 
Mildouch (Občasný) - 28.11.2002 > Jo, jo... "Život nepatří do řádku..."
Body: 5
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 28.11.2002 > ".. Pod/životem sedí jen jeho stín, to obrazy stoupají!" No super!! Báseň má silnou myšlenku, jen by mi nevadilo (což je ovšem pouze můj problém), kdyby nebyla vyjádřena tak okatě..; čte se mi to malinko jako úvaha, jako manifest.. Ale rozhodně mě tahle báseň oslovila a mile překvapila.. Máš pravdu: "..Ne, život nepatří do řádků.." Moc povedená věc...
Body: 5
<reagovat 
 Aquarius (Občasný) - 29.11.2002 > egil> Tahle "báseň" je vlastně má reakce na fórum Poezie na talíři a takový pokus o vytvoření viditelné "nosné" myšlenky na pozadí něčeho neurčitého.. ale asi se to nepovedlo.. Děkuju!
<reagovat 
rabako (Občasný) - 28.11.2002 > bezvadnééé!!!! :o) A pak, že ted se nedaří psát... :o)))
Body: 5
<reagovat 
 Aquarius (Občasný) - 29.11.2002 > rabako> Když neni nálada, neni poezie (alespoň u mne ne). Bezvadný bylo to tvý včerejší čtení v Dahabu! : )
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 28.11.2002 > Jsem trochu na rozpacích nad grafickou podobou zápisu, ale myšlenka a její vyjádření - to fakt stojí za to.
Body: 5
<reagovat 
 Aquarius (Občasný) - 29.11.2002 > Naty> 

Spodní 2/3 jsou psány do stromu a to nahoře je jeho převrácený obraz (jako stoupající mlžná myšlenka), který se dá číst shora dolu i opačně - ale to je jen má interpretace v duchu obsahu : )

PS: Nemám rád moc silnou grafickou úpravu, asi že ji neumim


<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 29.11.2002 > Nooo...Tak tos mile překvapil! Žádná mnohamluvnost, na kterou jsem u Tebe zvyklá, ale poctivá snaha dobrat se sdělení (jak chytře to zní, ale já to tak fakt vidím). A ještě k tomu kaligram...Přiřadím si do své sbírky.
Body: 5
<reagovat 
Ema (Občasný) - 1.12.2002 > krásné a moudré..
Body: 5
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 2.12.2002 > Aha.. Neříkám, že se ti to nepovedlo.. Jen ale nechápu, proč to lámat za každou cenu.. Podle mě by člověk neměl samoúčelně usilovat o složitosti, ale ani o jednoduchosti - důležitá je přeci přirozenost.. Každopádně tahle báseň je dobrá..
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 20.12.2002 > Jasné, úderné. Líbí se mi.
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 17.12.2002 > Tak jsem čekal a dočkal jsem se:-), první sloka se liší od druhé a poslední verš něco říká...jo, líbí se a moc!:-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Aquarius (Občasný) - 20.12.2002 > Martin> Na co jsi čekal? Nemám rád čekání.. ale tobě děkuju : )
<reagovat 
alggiz (Občasný) - 22.12.2002 >

trhavý ale celistvý...průraznej tón.. to se mi líbí!


Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 (24) 25 26 27 28
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter