Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
--
Autor: S.z.i. (Občasný) - publikováno 12.12.2010 (00:10:38)


Poznámky k tomuto příspěvku
Janahe (Občasný) - 12.12.2010 > Ta je parádní
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 12.12.2010 >
Body: 5
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 12.12.2010 >  moc pěkný
Body: 5
<reagovat 
patafyzik (Občasný) - 12.12.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
r.h.factor (Občasný) - 12.12.2010 >
Body: 5
<reagovat 
2010 (Občasný) - 12.12.2010 > dobré!
Body: 5
<reagovat 
boval (Občasný) - 12.12.2010 >
Body: 5
<reagovat 
ČertíkB (Občasný) - 12.12.2010 > pěknej novej špagátek
Doporučil 
<reagovat 
koloděj (Občasný) - 12.12.2010 >
Body: 5
<reagovat 
Věza (Občasný) - 12.12.2010 > super
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Mima (Občasný) - 12.12.2010 > ...rozmilost sama, a pohotová reakce...teoretizující komentáře neumím rozklíčovat, podle nich tady asi hraje divnou roli ta "samostatnost stroje",...a autor nechť to řádně upraví, že to nebude už třeba k rozeznání...těžko říct, kdo má větší "vinu" na tom snímku, který se mi líbí tak, jak je zde prezentován.......
Body: 5
<reagovat 
Mima (Občasný) - 12.12.2010 > ...to světlo na loji, který má být uříznut, aby to byl formátem skoročtverec....mi připadá půvabnější, než doporučené pro lepší kompozici geometrické řešení,...v tomto případě,..nejsem až takovej ignorant a řežu občas, kde se dá, jen aby to zbytečný vošklivý šlo "dopryč"..........
<reagovat 
klara126 (Občasný) - 12.12.2010 >

 


Body: 5
<reagovat 
Jaromila (Občasný) - 12.12.2010 > ko-ňadra? ty ptáky nemůžu rozeznat))
Body: 5
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 12.12.2010 > Jaromila> ...nechtěla jsem, ale rozesmálo mne ,...odlehčující blbiny jsou od toho....
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 12.12.2010 > Jaromila> , řekl bych, že je to modřinka, ko-ňadra je větší a nemá modrou hlavičku :-).
<reagovat 
jisl (Občasný) - 13.12.2010 >
Body: 5
<reagovat 
cvakal (Občasný) - 12.12.2010 >

Hm .

Uřízni spodní třetinu fotky, pod tím zobáčkem na loji, aby se z toho stal "skoročtverec" na stojato, pak to bude parádní fotka. 

Žádné body si nezasloužíš, protože ti to fotil automat a ty ani nejsi schopen z fotky pořízené strojem učinit výřez :-(.

<reagovat 
 Mima (Občasný) - 12.12.2010 > cvakal> ...připomněl mi ten komentář ..."vraž tam čtyři vejce", tři jsou málo, a pět je moc....
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 12.12.2010 > cvakal> Fotil mu to automat? A ty své fotky pečlivě vykresluješ pastelkami?
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 12.12.2010 > Mima> , jde-li o sýkorku a já se domnívám, že o ni jde, pak je tam "toho moc", máš-li na to jiný názor, je to tvoje věc, ale já na svém stanovisku trvám
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 13.12.2010 > Janahe> , tak já především fotím sám, nenechám za za sebe cvakat automat, ale to je jedno. Chápu, že se balvanovi nechce mrznout venku a tak dá foťák na stativ a nechá mrznout jen techniku, ale když vybírám fotky, které za mě "nacvakala" technika, měl bych si uvědomit, co od té fotky chci. Normálně se to dělá při focení, když ale balvan v ruce foťák nemá, tak to holt musí dohnat u počítače . Teda přesněji, měl by to dohnat u počítače. 
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 12.12.2010 > cvakal> ....však já taky na svém trvám, i když někdy zbytečné je si "třepit ústa"...ale tvůj  tentokrát kulantnější a možná prospěšnější komentář pro mne bys měl poslat spíše autorovi,.... já chápu, že pro Tebe může být téma "sýkorka" důležitější, než "nějaké svetlo" na loji..., a kompozice,....a já si znovu trvám na stanovisku,....že se dá i usmívat, když někoho tvrdě kritizuju, protože slov a způsobů vyjádření je k dispozici mnoho!!!!......jen si umět vybrat....
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 13.12.2010 > cvakal> Zdá se, že sis na něj najal detektiva. Otázka je, jestli mu platíš dost na to, aby ses na jeho informace mohl spolehnout.
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 13.12.2010 > Janahe> Hele , ty si myslíš, že když děláš balvanovi advokátku, že já musím mít detektiva ? Opravdu´s mě pobavila , podle sebe soudíš i mě, že :-)? Doposud ses projevovala jako chytrá holka, zkus na to přijít sama, jo :-)? 
<reagovat 
dadik (Občasný) - 14.12.2010 > tak ta se má :)
Doporučil 
<reagovat 
B22 (Občasný) - 7.1.2011 > super
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter