Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Znovuzrození z prázdnoty z kolekce F's
Autor: Abstt (Občasný) - publikováno 17.12.2010 (23:10:42)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
jamala (Občasný) - 17.12.2010 >
Body: 1
<reagovat 
Mima (Občasný) - 18.12.2010 > ..připadá mi to překombinovaný poněkud, ale BOJ tam vidím, tudíž název mi nějak nesedí....technicky asi velmi náročné, ....já bych to nazvala pikantně  "Zlo proti Zlu,....
Body: 4
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 18.12.2010 > Mima> Já právě zrození, a tudíž i znovuzrození jako boj vidím, takže ani nemůžu nesouhlasit s tvým komentářem.
A s tou náročností jsi to taky vystihla, i to byl boj ;D
<reagovat 
Erma (Občasný) - 18.12.2010 > Barevně hezky, líbí moc :-)
Body: 5
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 19.12.2010 > Erma> To mě těší, děkuju :)
<reagovat 
B22 (Občasný) - 19.12.2010 > Veľmi pekné. Síce nechápem ako to robíš, ale takéto prevedenie ma vždy dokáže fascinovať. Čo sa týka toho názvu, tak ten mi moc nesedí, ale nie je najhorší. Ale tiež by som volila asi to dobro a zlo.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 19.12.2010 > B22> Ten název asi zaslouží menší vysvětlení, možná nemusí úplně odpovídat tomu jak to vypadá, ale ono je to tak pojmenováno hlavně kvůli tomu jako že znovuzrození = můj návrat k tvorbě po nějaký době + z prázdnoty = v tom obrázku je černá :D
Jinak tvořeno v Ultra Fractal což je fraktálovej software, ve kterým se tvoří podobně jako v photoshopu s tím rozdílem že se pracuje s fraktálovejma formulema jako základem.
Děkuju za hodnocení, jsem rád že se líbí :)
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 19.12.2010 > já to vidím jako boj a veliký jiskření :-)
Body: 5
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 19.12.2010 > jaxxana> Jj, znovuzrození je boj :)
<reagovat 
lacetka (Občasný) - 23.12.2010 >

Super  - já vidím tu prázdnotu... a pak teprve to ostatní... vypadá to, že toto znovuzrození je výsledkem působení dvou (sil, energií, co já vím..) ,tak to asi funguje.. ale střed, ten je jasně tvůj, tvoje jiskra..

Tak držím palečky :) 

 


Body: 5
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 24.12.2010 > Lacetka> Díky, jsem rád že jak ta prázdnota tak to znovuzrození je vidět :)
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 24.12.2010 > JE NÁS PÁR NA TOTEMU O ŠTĚDRÝM DNU... TAK CO NEJMÍŇ TÝ PRÁZDNOTY....

HODNĚ ŠTĚSTÍ.
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 25.12.2010 > Bajata> Díky, i tobě :)
<reagovat 
nicemice (Občasný) - 2.1.2011 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
nicemice (Občasný) - 2.1.2011 >

tohle je super  bezva barvy i dynamika


<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 3.1.2011 > nicemice> Dííík ;)
<reagovat 
andzi (Občasný) - 12.1.2011 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
dr. Wojtek (Občasný) - 11.1.2011 > na pohled je to hezke ,ale nevim ,zda to povazovat za umeleicke dilo ,kdyz se na tom asi znacne podilyi pocitac..
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 12.1.2011 > dr. Wojtek> Hmm, na moji tvorbě se podílí počítač stejně jako na tvorbě lidí co tvoří abstraktní grafiku např. ve Photoshopu, to znamená nápad a provedení musí mít člověk v hlavě a software mu jen dá prostředky k realizaci.
Asi se to nedá netrénovaným okem poznat ale moje tvorba je vždy složená z několika vrstev, základní kde jsou hlavní tvary, potom několik vrstev texturových, potom dodatečný tvary/tvary v pozadí co dotvářejí celkovou kompozici atd, počítač není schopnej tohle sám udělat.
Tzn. jak říkám, software je jen prostředek, zatímco na člověku je jak ten prostředek využije.
Je to jako bych o někom kdo maluje řekl že nevím jestli je to co dělá umění protože se na tom značně podílí tužka, to je úplně stejný.
Stejně jako je tužka/vodovky/pastelky/cokoliv jinýho čím se kreslí prostředek k vytvoření klasické grafiky je např. Ultra Fractal ve kterém já tvořím jeden z prostředků na tvorbu grafiky digitální.
<reagovat 
 dr. Wojtek (Občasný) - 19.1.2011 > Abstt> ten program samozrejme neznam ,ale rikej si co chces ,srovnavat to s tuzkou nebo padtelkou ,ktera se mussui vest rujkou ,se mi nepozdava
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 19.1.2011 > dr. Wojtek> Je to jednoduchý fakt, stejně tak jako je photoshop nástroj pro tvorbu digitální grafiky, a Ultra Fractal jeden z několika možných nástrojů na tvorbu fraktálové digitální grafiky, tak je tužka/pastelka/štětec atd. nástroj na tvorbu grafiky klasické.
Ano je tam rozdíl v provedení, na tvorbu digitální se používá hlavně znalost ( toho kterého programu ), na tvorbu klasickou se používá schopnost, tj. samozřejmě schopnost rukou ovládat ten nástroj.
Ale to je tak vše, stejně tak jako grafik klasický co kreslí tak grafik digitální co ovládá program má v tvorbě hlavní slovo ve všem co jeho dílo obsahuje a jak to vypadá.
Věřím že by to takhle zhruba mohlo být napsáno celkem pochopitelně.

<reagovat 
Tichopán (Občasný) - 23.1.2011 > Dobré,moc dobré dílo a plus za název... :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
palosacek (Občasný) - 4.5.2011 > fantastický
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 8 9 11 13 14 15 17 18 22 23 24 25 26 28 29 30 31 32 33 34 35 37 38 39 40 (41) 43 44 45 46 47 48 53 54 55 56 57 58 59
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter