Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
děda
Autor: nedvedd (Občasný) - publikováno 20.12.2010 (00:23:54)
Opět by mě zajímalo, co, kde zlepšit. Nejsem žádný kreslíř,ale učený z nebe nespadl:)


Poznámky k tomuto příspěvku
bocco (Občasný) - 20.12.2010 > viem presne o čom hovoríš, človek ma fascinuje, nepopieram, že istá polovička ešte viac, ale koľko som zničil papiera, kým ho ničím aspoň tak ako teraz, a tiež to nie je žiadne umenie, žiadnu školu na to nemám, ani do krúžku som nechodil, len si tak kreslím, to je základ, ty ho máš, túžbu zhmotňovať; nezáleží myslím na zvyšku, zameral si sa na tvár, proporcie si zhruba vystihol, je to ešte tvrdé, ale hľadaním čiar pre tvary, svetlo, tiene sa postupne zasekáš do priestoru, len sa uvolni a nesnaž sa zachytiť presne to čo vidíš, skôr svoj dojem, to podstatné...ach, kiež by som sa to raz nauči :)
<reagovat 
Mima (Občasný) - 20.12.2010 > ...jo, není nad živý model,....brýle má ten pán asi silně dioptrické, proto mi nevadí jejich zdůraznění bílými ostře vymezenými místy kolem očí, které mají výraz...tmavé stíny kolem vousů jsou možná až moc temné,...ramena příliš malá,...ale jako celek se mi to nezdá špatné, chce to kreslit a kreslit a...vím sama podle sebe, když nic nedělám, jde to z kopce....
<reagovat 
Shav (Občasný) - 20.12.2010 > Já zase nevím,zda jsem hodna cokoliv posuzovat ,též nejsem žádný kreslíř.Můj posudek nemá ani žádnou váhu a navíc je to pro mne opravdu štěstí,jestliže zaujmu stanovisko ;).
Co mě ale první praštilo do očí jsou maličký ramínka a obrovská hlava...
Podle čeho si to dělal?Podle fotky?Přijde mi totiž takový plochý,bez objemu,málo modelovaný.Nejlepší část je podle mne ta od dolní čtvrtiny turbanu k dolní obroučce brýlí,oči výrazivo jistě mají.
Jestli ti mohu něco doporučit,tak se nesvazuj u fotek,nebo povrchních záležitostí,je to škoda :)
P.S. Máš na to!
A nyní ti doporučuji už jen kliknout na můj profil a spravit si sebevědomí-nejsem na tom o nic líp.
<reagovat 
 nedvedd (Občasný) - 20.12.2010 > Shav> Jo jo, je to podle fotky, sice to je na prd, ale baví mě kreslit akty a člověka vůbec, jenže není možnost živého modelu a vlastně bych si ani nevěřil na to, někoho překecat. Každopádně díky, snažim se malovat věci okolo sebe, ale není to ono no:(
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 23.12.2010 > nedvedd> Nemusíš vlastně kreslit akty, nebo lidi naživo, aby ses naučil kreslit v proporcích tvarů i světla. Můžeš kreslit vlastně cokoliv, ale z okolní hmotné reality. Podle samotných fotek se kreslit nenaučíš, napřed se musíš naučit to kouzlo, jakým se přenáší to co je skutečné do plochy papíru. Pak teprve budeš schopný představit si podle fotografie reálné a jako takové to přenést na papír....
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter