Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci kdo si hraje, nezlobí z kolekce ostatní
Autor: ČertíkB (Občasný) - publikováno 20.12.2010 (17:09:25)
následující v kolekci>
jeden ze solitérů pro děti i dospělce


Poznámky k tomuto příspěvku
cvakal (Občasný) - 20.12.2010 > Zdá se mi, že je tam moc těžkých barev, odvádí to pozornost od "solitéru".
<reagovat 
 ČertíkB (Občasný) - 21.12.2010 > cvakal> těžké barvy na základní desce hry jsou skutečné, mořil jsem to mahagonem a slunko to pak patřičně barevně doladilo; líbí se mi víc, než šedivé
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 21.12.2010 > ČertíkB> Ale jo, barvy samy o sobě jsou hezké, ale moc výrazné. Podle mého názoru jsou natolik těžké a výrazné, že upoutávají příliš pozornosti. Nezlob se, nechci vypočítávat chyby. Zkrátka myslím si, že "solitér" je trochu potlačený, což je škoda. Je bezva, že jsi využil sluneční světlo, asi bych více zdůraznil hru stínů a solitér umístil na barevně neutrální podložku. Barvy mám moc rád :-).

Jsi šikovný, hra vypadá moc pěkně :-).

<reagovat 
 ČertíkB (Občasný) - 22.12.2010 > cvakal> 

Dík cvakale

zkusím ještě udělat společné foto všech her na šedivém podkladu, něco jako zátiší ....


<reagovat 
Mima (Občasný) - 20.12.2010 > ..jeden čudlík chybí,... neznám tu hru,ale poohlídnu se.,..není nad přírodní materiál a zdánlivou jednoduchost......Příjemně působící,asi hodně napínavá hra....,díky za tip,možná budu nadávat......protože se to nedá třeba jen tak lehce sehnat.....a vyhrát lehce už vůbec ne....
Body: 5
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 20.12.2010 > Mima> ...a je to vůbec nějaká hra???....
<reagovat 
 ČertíkB (Občasný) - 21.12.2010 > Mima> Mimo, je to vlastní výrobek, "Ježíšek" pro vnouče ....
<reagovat 
 ČertíkB (Občasný) - 21.12.2010 > Mima> je to stará logická hra pro jednoho hráče; na prázdné místo se přeskočí kolíčkem a přeskočený se ze hry vyjme, účelem hry je docílit, aby zbyl jen jeden; hra se jen zdánlivě zdá jednoduchá ... na webu se dá stáhnout několik elektronických variant, ale to není ono - stačí zadat česky solitér; jeden výrobce to nazývá Genius ....
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 21.12.2010 > ČertíkB> ...ani nevíš, jak moc se mi ten Tvůj příspěvek, a hlavně vysvětlující komentář zrovna teď hodí!!!!!!!Hra pro jednoho navíc!!!,..v příbuzenstvu někdo trpí počínajícím Alzheimerem, je zatím docela " ve formě", potřebuje trénovat mozek, aby se choroba příliš rychle "nerozběhla",...díky!!!, jdu to hned shánět v neelektronické variantě, snad se zadaří...
<reagovat 
 ČertíkB (Občasný) - 22.12.2010 > Mima> 

Mima - přeji ti úspěch - já to sháněl asi dva roky a nakonec jsem to vyrobil sám ve třech velikostech pro sebe a děcka

je to rychlejší než sudoku


<reagovat 
 Mima (Občasný) - 23.12.2010 > ČertíkB> ..tak jsem sehnala!!!.... v celé Praze snad jen dva kousky, tak jsem vzala oba, pro synovce a pro tátu,..sice bych dala přednost českému výrobci, ale v nabídce prodejen nejsou.....takže firma Schmidt, distribuce Corfix Slovakia s.r.o., menších rozměrů, a alespoň ve dřevě. Díky moc za tip, než blbej dárek, radši žádnej...Jinak jsem Vánoce letos "odflákla", když "v klidu", tak opravdu v klidu!!! Jen mě mrzí, že jsem nestihla udělat novoročenku...Přeju krásný svátky!!!
<reagovat 
 ČertíkB (Občasný) - 24.12.2010 > Mima> 

ahoj, prozradíš vzhled a cenu ?, když tak mi  to hoď do mailu totemu ...

jo a s tou novoročenkou jsem na tom stejně .... mám nějak čím dál tím míň času

krásné svátky Tobě a všem milým


<reagovat 
 Mima (Občasný) - 25.12.2010 > ČertíkB> Jasně, pošlu,...ale neviděla jsem to ještě rozbalené, a jako naschvál, v nevhodné chvíli mi došly baterky ve foťáku, takže ani "zvenku" jsem to zatím nezvěčnila. Ale mám velkou radost, že se zadařilo!!!!Díky!!! Tak krásný Nový rok přeju, a fandím zvláště těm, kteří si poradí sami, když na "stříbrném tácu" nedostanou, na co si zrovna vzpomenou...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 (2) 3 4
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter