Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
1. Máj 1997
Autor: Churochymenes (Občasný) - publikováno 28.12.2010 (00:50:17)


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář Rybana - 28.12.2010 > pěknej komanč!
<reagovat 
 Churochymenes (Občasný) - 29.12.2010 > čtenář> jo jo..ale to mne v 17 bylo fakt jedno.
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 2.1.2011 > Prožil jsem éru komačů...a pokud vím, tenhle typ neměli rádi. Stejně jako trampy. Byli jsme národ v národě a nasazovali mezi nás spoustu StB.
Nevím jestli jsi vedl stejný ,,boj" ale abych řekl pravdu, jako trampové jsme si svobodu, tak jak ji dnes mnozí preferují, představovali úplně jinak.
<reagovat 
 Churochymenes (Občasný) - 4.1.2011 > Bajata> Rybana to asi myslela tak, ze punkac je levicove zamereny a tim padem je komunista:) Ja toho kluka neznam, ale podle me je to jeho sebevyjadreni v nejaky ere jeho zivota. Dnes je treba sef nejake korporace a volic ods:) Prevrat jsem zazil jako desetilety, ale muj otec s nima mel velke problemy, takze moc dobre vim o cem mluvis. Osobne jsem pionyra navstivil tak dvakrat, pote me vyloucili:)))
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 5.1.2011 > jj souhlas.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter