Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
--
Autor: S.z.i. (Občasný) - publikováno 31.12.2010 (00:09:07)


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 31.12.2010 > a mě se to foto líbí
<reagovat 
čtenář 007 - 31.12.2010 > skutečná meditace je v přítomném doteku, jsou místa, kam artefakty nesmí..
<reagovat 
Mima (Občasný) - 31.12.2010 > ...já to vnímám mnohem silněji jako "Meditaci", než jako "Artefakt"......je to neskutečně krásný záběr....
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
bocco (Občasný) - 31.12.2010 > a stále mám chuť sa k nemu vrátiť...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 31.12.2010 > já bych řekl cvakale, že ta kombinace obého, je zde v pěkné harmonii a souladu...
Body: 5
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 31.12.2010 > sadaf> Kombinace obého samozřejmě je možná, ale o harmonii a souladu v tomto případě pochybuji, proto jsem svou poznámku napsal.
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 31.12.2010 > Sníh a stromy se najednou fotit klidně mohou, možná by bylo lepší, kdyby té krajiny za stromy bylo méně, kdyby siluety zasahovaly větší částí do nebe. Ale fotka se mi líbí.
Body: 5
<reagovat 
 S.z.i. (Občasný) - 31.12.2010 > Janahe> Vím,co máš na mysli,stačilo by snímat z menší výšky,ale zas by se vytratila hloubka prostoru zasěžené pláně
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 31.12.2010 > Janahe> 

Svou poznámku nemyslím doslovně, pouze obrazně. Sníh a stromy se nejen mohou, ale mají najednou fotit, aby bylo jasné, že se jedná o zimní fotku. Něčemu ale musím dát přednost, něco tam musí hrát takzvaně prim. Na této fotce se to nějak pere navzájem.

Měl-li bych se vrátit k "obrábění bab", chtěl jsem pouze říci, že se také musím rozhodnout, které dám přednost . Jen tak mimochodem, balvanovi radíš, aby obráběl dvě baby najednou, to opravdu nejde :-). 

Se shora uvedených důvodů se mi fotka nelíbí.


<reagovat 
cvakal (Občasný) - 31.12.2010 > Když něco fotíš, rozmysli co fotíš, buď stromy anebo sníh. To je to samé, jako kdybys chtěl obrábět dvě baby najednou, to nejde, je to technicky nemožné. Jednu po druhé jo, to jde, každou zvlášť, rozumíme si :-)?
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 31.12.2010 > cvakal> ...nerozumím, ačkoliv jsem nebyla oslovena....
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 31.12.2010 > Mima> Je to jako v hospodě, kde mluví hodně lidí najednou, je to takový šum, vlastně neslyším žádný hlas, překrývají se jeden přes druhého. Abych slyšel nějaké sdělení, měl by jeden hlas převládnout. Sadaf se zmiňoval o harmonii, já ji v vtéto fotce nevidím. Harmonie je třeba v orchestru, kde hraje několik/mnoho nástrojů najednou, ale vzájemně se doplňují, spojují se v jeden mohutný hlas. Na této fotce mi to chybí. 
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 31.12.2010 > líbí se mi to i když neumím takovou fundovanou kritiku jako Cvakal, ale nevěř všemu co se říká,najdou se i tací borci
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 31.12.2010 > jaxxana> Líbí se Ti to, ale kdyby se dvě témata na této fotce nepřetahovala o pozornost, líbilo by se ti ještě více .
<reagovat 
ČertíkB (Občasný) - 31.12.2010 >

pěkné

přeji hodně zachycených a velmi krásných podob přírody


Body: 5
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 31.12.2010 > To je hezký...
Body: 5
<reagovat 
Jaromila (Občasný) - 31.12.2010 > ***
Body: 5
<reagovat 
dadik (Občasný) - 1.1.2011 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Churochymenes (Občasný) - 2.1.2011 > Tu spodni cast bych tak o 2 cm orizl..je to jen muj pohled
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter