Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci "...zjara asi postavím nový domek..." z kolekce Pod Pálavou
Autor: Zeanddrich E. (Občasný) - publikováno 29.12.2010 (23:36:52)
další v kolekci>


" ... -zjara (( nejpozději snad z podzimku )) asi postavím nový domek (( model viz foto, verze "A" )); potřebuji poradit -hodí se vpravo dole na té terase ta psí bouda ?
."


Poznámky k tomuto příspěvku
Zeanddrich E. (Občasný) - 30.12.2010 >

"

 

."


<reagovat 
Adrianeta (Občasný) - 30.12.2010 > hmmm...pěknej ´´domek´´!

je vidět že máš smysl pro humor

...a k tý boudě...ne, hehodí
(předpokládám, že se jedná o příjezdovou cestu k hlavímu vchodu?)

ovšem jestli se chystáš udělat kopii modelu, pak si tam tu boudu klidně ponechej :D

no, model je pěknej :-)
<reagovat 
Elvis (Občasný) - 30.12.2010 > hodí
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Vasil (Občasný) - 30.12.2010 > pozveš nás na kolaudaci?
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 30.12.2010 > jen stav stav, ale abys nedopadl jako Oulický
Body: 5
<reagovat 
 cocoteena (Občasný) - 30.12.2010 > jaxxana> kto to je?
Body: 5
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 30.12.2010 >
Body: 5
<reagovat 
SatyamJ (Občasný) - 30.12.2010 > hodi sa ta psia buda tam. a hodi sa cela maketa do vitriny :)))))
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 30.12.2010 > :-)
<reagovat 
Mima (Občasný) - 30.12.2010 >

....která ze tří teras?...pokud ta úplně dole, ...psí bouda velikosti garsonky,s předsíní...já bejt pes, tak se uskrovním raději, (únik tepla,ozvěna, a tak...)...jinak ta stavba má skoro všechno, co mít má, ale více toho, co mít nemusí...člověk si nevychutná ten styl, protože to žádný nemá...,ale,... kdyby na sůl nebylo........Taky záleží na lokalitě,...k čemu je ta věž???.kdyby na břehu mořském,..možná i jako maják by mohla posloužit....Nebo vězení pro neposlušné princezny...A ty schody mělkodlouhé a zeď....no, není nad Gaudího.........na druhé terase šikmostřechá boudička by snad stačila jako voliéra kolibříkům...půvabné...ale i ten zmíněný psík by tam snad přežil,...raději začít stavbu nejpozději .. po zvážení...... 


<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 3.1.2011 > Mima> 

"...-krátce ke Tvym namitkám: 1) psi mám rad, tak proto mitaág zalezi i na tý psy vboudě.

2) ...styly mam take temeř všecky rad, proto tam chci mit od každeho neco all lespoŇ.

a za 3) - vevezičky tak y, takže přžemyšlím, že tam ještě alsp oň zedvě přidam...

a za 4) co se tyče schoduuu, tak ty moc nemusim (( pokud nejsou jezdici teda )), tak ty jsou tam spiše prookra su, tak zespodu nahoru z garazi budou vytahy, no.

 

a ti kolibřici... ...to se ji, nebo co ?; ... ...

."


<reagovat 
 Mima (Občasný) - 3.1.2011 > Zeanddrich E.> ...nebo ne...já se na ně ráda jen dívám.....
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 3.1.2011 > Zeanddrich E.> 

"... -a teď úplně vážně, co se mi jednou stalo... ...již cca tak před 10-12 lety jsem tehdy ještě jako "OSVČ geodet" přijímal po telefonu objednávku na GP novostavby rodinného domu pro kolaudaci, a na otázku, kolik to asi bude stát, jsem odvětil: ...tolik a tolik přibližně,; -pokud tam ovšem nemáte nějakou věžičku, nebo tak něco... ...-načež se rozhostilo hluboké ticho.

-Co je?, ptám se.

 

-No, jednu "...věžičku" tu právě zrovna mám... .

 

Jelikož to spěchalo, jel jsem tehdy na místo osobně (( a dokonce o víkendu ! )), a opravdu: stavba sice stála v relativně prudkém svahu, ale za tu (( "kulatou...", zapuštěnou do "uliční" fronty domu )) mnohapatrovou obytnou věž, co ji zdobila -dokonce s cimbuřím, jestli se dobře pamatuji !- by se opravdu nemusela stydět přinejmenším žádná tvrz, pokud ne zrovna hrádek...; ...bylo to v Šitbořicích na okrese BV, pokud to tam někdo znáte. -Říkal jsem si, že to musím zajet nafotit, až to bude mít "...úplně" hotové (( se stavbou "hradeb" místo plotu byl totiž teprve v počátku... )), a děkuji Ti, že jsi mi to připomněla; ... ...

 ."


<reagovat 
r.h.factor (Občasný) - 6.1.2011 > Pěkná pevnůstka.Bouda se tam hodí.Používal bych jí zároveň jako tajnej vchod do atomovýho krytu.
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 7.1.2011 > r.h.factor> "...joo ? A já si myslel, že "protiatomový


kryty" apod. již "...navždy" "vyšly z módy"; ... :((.
."
<reagovat 
Side (Občasný) - 31.12.2010 > ahoj..., kdyby se nehodila, tak mi ji tam prosím nech:-)
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 7.1.2011 > Side> "...jo? ...- měla by být dvoupokojová, a

s verandou. Jen stropy budou asi "...nižší", než je běžné v příbytku lidském, jestli by Ti to nevadilo; ... :(. -Moment, a Ty jsi fakt ochoten hlídat jen za byt a stravu... ...-a mimochodem, umíš vůbec štěkat !?
."


<reagovat 
Bajata (Občasný) - 31.12.2010 > Ahoj, bouda se určitě hodí, jen jestli ti tam nebude zima :-) :-) No a na ty prachatý pitomce v tom hradu buď hodnej, šlověk nikdy neví co udělaj :-)) :-)) :-))

A nečůrej na stromečky....to jim vadí :-) :-) :-)
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 3.1.2011 > Bajata> 

"... na tyi budu asi

 

 

štěkat, rejpale...ů; ... ..

."


<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 8.1.2011 > Zeanddrich E.> ...ŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮ....JE SPÍŠ VYTÍ.... hodně štěstí :-))
REJPAL :)) ...ůůůůůůůůů......vaůůůůůůůůů ... :-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
0 0 0 0 0 0 0 0 1 2 3 4 7 8 10 15 16 18 (19) 20 22 24 25
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter