Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
**
Autor: bída (Občasný) - publikováno 30.12.2010 (15:17:15)
monika


Poznámky k tomuto příspěvku
bocco (Občasný) - 31.12.2010 > a žabí princ nikde...
Body: 5
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 31.12.2010 > i mně napadlo :-)
Body: 5
<reagovat 
 bída (Občasný) - 31.12.2010 > jaxxana> :-Dto je dobré:-D
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 2.1.2011 >
Body: 5
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 31.12.2010 > Ach jooooo...vodník nikde, Žabí princ nikde, kouzelný dědeček nikde...asi půjdu domů. Mohl by přijít hajnej nebo dokonce porybnej. :-))

Dělám si legraci, je Silvestr a koukám že sedíš u počítače jako já. Chtěl jsem tě trošku rozesmát, aby jsi nebyla smutná.
Hodně štěstí ...a příští tok u jezera...jooooo??? :-))
Body: 5
<reagovat 
 bída (Občasný) - 2.1.2011 > Bajata> oo děkují..byla sem sic na horách s mamutkem...ale potěšilo mě to:-D
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 2.1.2011 > bída> Ahoj, mamut je ten pes z minulé foto? :-) Měl jsem psa téměř 13 let a prožili jsme neuvěřitelná dobrodružství.
Tady na totemu je hodně lidí co mají rádi zvířata a stojí za to je poznat. Jak tak koukám, budeš asi patřit mezi ně. To je super.
Pozdravuj mamutka a podrbej ho za ušima. Hodně štěstí a krásných dobrodružství ... Ahoj :-)
<reagovat 
 bída (Občasný) - 3.1.2011 > Bajata> děkuji.podrbu:-)13 let musel byt hezký čas:-)věřím.....
<reagovat 
whispermoonlite (Občasný) - 3.1.2011 > pěkná ukázka - i výběr prostředí, tůň, větve v pozadí, snad i nějaké jedem nasládlé (nahořklé) bahenní rostliny. - působivá kompozice. šaty, barva vlasů, barva kůže, barva okolí, tvář jako oživlá maska - hm, hm.
Body: 5
<reagovat 
Josef Kurva (Občasný) - 1.1.2011 > sere?
<reagovat 
 bída (Občasný) - 2.1.2011 > Josef Kurva> sereš v tehle poze že se tak hloupě ptáš?
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 2.1.2011 > Josef Kurva> Ahoj Pepo Kurvo, věř mi že člověk při činnosti kterou popisuješ vypadá úplně jinak. No a pokud tato dáma dovede být při tak náročné pozici ještě tak elegantní...klobouk dolů, je úžasná a zaslouží obdiv.
Obvzlášť vykonává-li skutečně činnost, o které hovoříš.
<reagovat 
 Josef Kurva (Občasný) - 2.1.2011 > bída> ano seru přesně v téhle poze, proto jsem se ptal, jenom se mi nedaří ta elegance
<reagovat 
 Josef Kurva (Občasný) - 2.1.2011 > Bajata> nepřu se, elegance nade vše, i kdyby se pod ní skrývaly tuny sraček
<reagovat 
 bída (Občasný) - 3.1.2011 > Josef Kurva> :-D
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 3.1.2011 > Josef Kurva> Pokud považuješ za normální tvé vyjadřování, máš na to právo. Havel vybojoval demokracii a stát podle toho vypadá. Takže žiješ v demokracii. Nejsem komunista, do strany mě nepřijali,z církve mě vyhodili, byl jsem a jsem nežádoucí.
Zkus ale , jestli to demokracie vůbec dovoluje, respektovat ostatní, a pokud ne ostatní, tak alespoň pravidla , která má redakce Totemu určená k publikování a vyjadřování se. Jen proto že respektuju pravidla zmíněné redakce také nepíšu své mnohé názory.
Oproti sračkám, o kterých bych nejraději psal, je to, co nacházíš tady na Totemu, procházka rájem.
To, co předvádí naši politici, různé církve, policajti atd... no, nevím jak tomu říkáš ty. To jsou pro mě sračky.
Taky dovedu mluvit jako ty. Ale není to mým zvykem a nechci si zvykat.
Hodně štěstí a hledej opravdové sračky, tam kde jsou.
No a pokud myslíš že si otvírám hubu jenom teď a tady, tak se mýlíš.
<reagovat 
 Josef Kurva (Občasný) - 3.1.2011 > Bajata> co je mi do piče do toho že tě nevzali do strany, nejspíš si se flákal, co je mi do toho kde si otvíráš hubu, co je mi do tvých zvyků a co je mi do toho že tu nepíšeš některý svý názory? proč tu furt sepisuješ nějaký slohovky? piš k věci a ne odkud tě vyhodili a že si připadáš nežádoucí, navíc relativitu sraček přece nikde nepopírám a vůbec, jdu radši do hospody, klíč dají k domovnici
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 4.1.2011 > Josef Kurva> Díky,zajdu na návštěvu. Klíč si vyzvednu.
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 27.1.2011 >

"

 

."



Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter