Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Vše co už není z kolekce F's
Autor: Abstt (Občasný) - publikováno 3.1.2011 (02:30:30)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
Mima (Občasný) - 3.1.2011 >
Body: 5
<reagovat 
Věza (Občasný) - 3.1.2011 >
Doporučil 
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 3.1.2011 > alespoň vzpomínky zbyly ?
Body: 5
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 3.1.2011 > jaxxana> Rozhodně.
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 3.1.2011 > tohle prostě smím...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 3.1.2011 > sadaf> To mě těší, díky :)
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 3.1.2011 > víš, tohle je pro mě oblast, která mě prostě fascinuje...ale bohužel to neumím a tak je to pro mě mimo jiné i oblast určité tajemnosti...ale něco si tak zkouším a až budu schopen realistického zhodnocení mnou vytvořeného, zkusím to sem poslat...díky za inspiraci a hezký den :-)

Saša Kameš
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 3.1.2011 > sadaf> Rádo se stalo, hezký den i tobě :)

<reagovat 
B22 (Občasný) - 3.1.2011 > super
Body: 5
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 3.1.2011 > B22> Dík
<reagovat 
lesa_pan (Občasný) - 4.1.2011 > zajímavé. líbí se mi.
Body: 5
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 4.1.2011 > lesapan> Dík, uznání ''nových'' lidí vždy potěší :)
<reagovat 
boval (Občasný) - 4.1.2011 >
Body: 5
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 4.1.2011 >
Body: 5
<reagovat 
Ovečka (Občasný) - 3.1.2011 > jo no :(
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 3.1.2011 > Ovečka> Dával jsem tenhle obrázek ještě jinam a tam jsem pod to dodal
''Vše co už není dává prostor něčemu novému''.


<reagovat 
 Ovečka (Občasný) - 4.1.2011 > Abstt> to je hezké to se mi líbí to potěší :)
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 4.1.2011 > Ovečka> Tak to mám radost, to byl účel :)
A taky díky za odpověď u tvého příspěvku, je to tím zajímavější když o tom vím něco víc :)
<reagovat 
 Ovečka (Občasný) - 5.1.2011 > Abstt> (:
<reagovat 
NORBERT68 (Občasný) - 5.1.2011 >
Body: 4
<reagovat 
andzi (Občasný) - 12.1.2011 > tohle je podle mně velice výstižné.. název s obrázkem, resp. s jeho obsahem se krásně doplňuje.. vnímám to hlavně při pohledu na tu část, která se víc x opakuje i když v jiných barvách ale právě to je výstižné, protože pro mně představuje emoce něčeho, které se postupně, ubíhajícim časem nemění, jenom strácí na intenzitě.. stejně jako tahle část obrázku postupně změní barvy a navíc, jednotlivé části směřují jakoby do ztracena, nejsou ničím uzavřené.. je to moc hezká myšlenka a moc hezky přetransformována na takovej výsledek jaký mně moc teší.. ;o)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 13.1.2011 > andzi> Mě moc těší tenhle tvůj komentář :)
Jsem rád že je dobře vidět přesně to co jsem tím obrázkem chtěl vystihnout, chystal jsem se tohle vytvořit opravdu dlouho ( mám nápady na obrázky v hlavě i měsíc/e/ než je uskutečním ) a tak jsem rád že forma kterou jsem zvolil je dobrá.
<reagovat 
 andzi (Občasný) - 13.1.2011 > Abstt> pro mně skvělá, děkuju..
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 13.1.2011 > andzi> I já tobě děkuju Andzi, je dobrý když mi lidi řeknou ''co děláš je pěkný'', vždycky mě to potěší, ale je ještě mnohem lepší a vzácnější když se někdy podaří to že někdo vidi v mojí tvorbě přesně tu myšlenku se kterou jsem to tvořil, takže jsem rád že tady k tomu došlo :)
<reagovat 
 andzi (Občasný) - 13.1.2011 > Abstt> 

na tvoje dílka se vždycky dokážu dívat jako na něco tajemné a to mně pak vede k hledání toho tajemna.. ale je to víc než to.. emoce, myšlenka,.. skrytá část duše autora která je pořád tajemná i v tom hledání.. je to procházka světem autora i konfrontace s tím co cítí čténář a co tím zdílí autor sám.. ale jak říkám, toho je víc.. nevím to podrobnějc popsat, co všechno se u tvých děl dá objevit.. .-)


<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 13.1.2011 > andzi> Tohle se hned stalo mým nejoblíbenějším komentářem který kdy kdo k mojí tvorbě napsal, nejen odtud, ale odevšaď. Je to napsáno opravdu emotivně, nádherně a dokonale , díky
<reagovat 
 andzi (Občasný) - 18.1.2011 > Abstt> Potěšení je na mé straně..  
<reagovat 
le.papillon (Občasný) - 19.1.2011 >
Body: 5
<reagovat 
nicemice (Občasný) - 13.1.2011 > jak to pěkně v zádu bledne... je to pěkný jako vždy 
Body: 5
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 18.1.2011 > nicemice> Děkuju ti, nemusí to být znát, nemusí se to zdát, ale ona je to celkem dřina dokázat to aby to bylo pěkný jako vždycky, tím víc když mi jde o to aby to bylo ještě pěknější než vždycky( o což se snažím v rámci sebezdokonalování v týhle oblasti skoro vždycky ), takže jsem opravdu rád že se daří :)
<reagovat 
 nicemice (Občasný) - 20.1.2011 > Abstt> páč když to děláš s láskou a chutí tak jde všecko  a já ti fandim
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 21.1.2011 > nicemice> Díky, a jj máš pravdu ;)
<reagovat 
Tichopán (Občasný) - 23.1.2011 > Fascinující dílo... :) super
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 8.3.2011 > Tichopán> Asi jsem tenhle komentář musel bohužel přehlídnout, tak aspoň se zpožděním moc děkuju, a za zpoždění se omlouvám.
<reagovat 
palosacek (Občasný) - 4.5.2011 > takové obrázky mě vždycky fascinovali, škoda, že to neumím...nádhera:)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 8 9 11 13 14 15 17 18 22 23 24 25 26 28 29 30 31 32 33 34 35 37 38 39 40 41 (43) 44 45 46 47 48 53 54 55 56 57 58 59
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter