Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Čerešňa pod ľadom z kolekce ľadové kráľovstvo
Autor: zuska janis (Občasný) - publikováno 11.1.2011 (01:36:26)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
Mima (Občasný) - 11.1.2011 > ...docela pěkné...
Body: 5
<reagovat 
ich (Občasný) - 11.1.2011 > Zajímá tě technika fotografie, nebo to tu máš jen jako fotoalbum?
<reagovat 
 zuska janis (Občasný) - 11.1.2011 > wisteca> zajima mne i technika fotografie, jen nyni nemam dost dobry fotoaparat, aktualne pouzivam malou poloautomatiku a zkousim co maximalniho se da z toho dostat a kupodivu nekdy se da :)
<reagovat 
 ich (Občasný) - 11.1.2011 > zuska janis> Mno, když jsem se ptala na techniku, neměla jsem na mysli zrovna aparát, na kterym v konečném důsledku ani moc nezáleží (i s foťákem za sto litrů se daj dělat velmi špatné fotky). Spíš jsem měla na mysli, jestli máš o tom něco načteno a odkoukáno od profíků, nebo jen cvakáš a sázíš na net...
<reagovat 
 zuska janis (Občasný) - 11.1.2011 > wisteca> aha, tak jsem te tezce nepochopila, stane se ;)
mam neco nacteno i odkoukano, od profiku jsem dostala uz par dobrych rad, ale snazim se hledat vlastni cestu a vyjadreni pres fotky jsem dost kriticka k vlastnim fotkam, ale k nekterym mam osobni vztah a tak je zverejnim i kdyz nejsou po technicke strance az tak dobre (nebo jsou dokumentujici a tam to neni az tak rozhodujici)
<reagovat 
 ich (Občasný) - 12.1.2011 > zuska janis> To, co píšeš se trochu vylučuje, pokud Tě zajímá technika a něco o tom máš načteno, jak píšeš, pak nerozumim tý vlastní cestě, když z toho vyplývá, že si vlastně cvakáš po svym bez ohledu na základní principy a pravidla....Nerozumim...Nevadí, jiní to asi ocení...
<reagovat 
 zuska janis (Občasný) - 12.1.2011 > wisteca> nevylucuje se to, zakladni principy se snazim dodrzovat (zakladni zasady co se kompozice, svetla tyce - pokud ovsem jejich poruseni neni zamer).
kdyby se to vylucovalo, tak pri stejnem objektu kdyby fotilo vice lidi dodrzujici techniku, tak maji vsichni stejne fotky. ale protoze to fotografove moc nechcou mit stejne jako ostatni, tak dodrzuji zakladni pravidla, ale davaji do toho jeste i neco sveho / neco ze sebe / svuj uhel pohledu.
uz je to srozumitelnejsi?
<reagovat 
ich (Občasný) - 14.1.2011 > Ok, tak já se zeptám jinak: Co jsi fotila v tomto případě (+ čeho jsi chtěla dosáhnout, popř. co sdělit?), předem dík za odpověď.....
<reagovat 
 zuska janis (Občasný) - 17.1.2011 > wisteca> po technické stránce: chtěla jsem vyfotit ledovku na třešni tak, aby bylo dobře viděž, že je to ledovka, tj postavit do kontrastu i kůru bez ledovky. Nechtěla jsem čistě bílé pozadí (jen proti sněhu), aby to vypadalo opravdově a ne vytrženo z reality nebo retušováno. vlevo nahoře je odlehčení fotky v podobě sněhu.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
8 9 10 11 (12) 13 14 15 16 17
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter