Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
posmrtný život
Autor: zuska janis (Občasný) - publikováno 14.1.2011 (00:59:27)
Závidím mým vlasům jejich posmrtný život. Mít se takhle dobře po smrti, jako se mají mé vlasy, tak se ani umřít nebojím. Pečuji o ně, hýčkám je, výživu jim dodávám: kokosový šampón, proteinový kondicionér, kefa z koňského ohonu … a jim je to stejně jedno!
A mě by bylo asi také, taky bych to neocenila. Za mrtva. Ale teď za živa, to jo, to bych to ocenila určitě. Kdyby mne někdo hýčkal, obdivoval, pečoval o mne. Ale to ne, to se musím sama o vše postarat!
A sama sebe pochválit.
Kdo bude o mne takhle pečovat? Bude mne někdo pravidelně mýt abych voněla, byla čistá, krásná… a mrtvá? Ne! Mne zahrabou do země a tam mne budou ohlodávat červy, různé potvory a o kráse se, v případě masa ohlodávajících červů, vůbec nedá mluvit. V lepším případě mě spálí a popel je hezký, předpokládám, každý stejně.
Takže je to nespravedlnost (a budu žádat nápravu!). Já budu schovaná, zahrabaná a bude mne ohlodávat zub času, tedy červ vlastně a vidět mne nebude spíš výjimečně (při té hrůze, kdo by také chtěl mne viděti dobrovolně?).
Ale mé vlasy? Ty jsou hezky venku, na světle, všichni se můžou na ně dívat a ještě je i obdivovat, jak jsou krásné, dlouhé, lesklé, jemně zvlněné a já je ještě přizdobím novou pentlí.
A co na to ty vlasy? Je jim to jedno. Úplně. Ať je stříhám, barvím, češu, je jim to jedno. Ať je myji šamponem, heřmánkovým nebo s maracujou, je jim to jedno. Ať jsou pod čapicí nebo šátkem, je jim to jedno. Ať na ně dávám nejdřív šampon a pak kondicionér nebo 2v1, je jim to jedno. Ve větru lítají, ve sprše nechají po sobě stékat vodu, v culíku se krásně culí… a nic - necítí nic, jsou mrtvé.
Jenže já "nic" necítím, já mrtvá nejsem. A mě to jedno není! Jsem živá!
Ještě štěstí, že mám relativně dlouhý život. Můžu něco prožít, cítit, těšit se i smutnit.
Takový vlas to má horší. Vyroste a hned je mrtvý. Nic si doopravdy za života neužil. Ani vzduchu, ani slunce, ani obdivu, ani šamponu s heřmánkem, ani kondicionéru, ani hřebenu z koňského ohonu, ani 2v1, ba ani novou pentli. Nic. Jen mrtvola bez citu, mrtvola bez vnímání.
Vlasy. Mají bohatý posmrtný život, ALE…

JEN DOKUD BUDU ŽÍT JÁ!


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 14.1.2011 > Fail...:(
<reagovat 
čtenář literární agent - 14.1.2011 > běž raději na trvalou, než psát takové blbosti
<reagovat 
 zuska janis (Občasný) - 14.1.2011 > čtenář> ne,diky... :)
<reagovat 
NEMINI (Občasný) - 14.1.2011 > myslim, že je to ptákovina :/
<reagovat 
 zuska janis (Občasný) - 14.1.2011 > NEMINI> nemusim psat stale jen vazne, ne?
<reagovat 
 NEMINI (Občasný) - 15.1.2011 > zuska janis> ne to jistě ne
<reagovat 
 zuska janis (Občasný) - 15.1.2011 > NEMINI> jinak je to reakce na tema tydne vyhlasovane na blog.cz, kde lidi psali co si mysli o posmrtnem zivote a zrovna v te chvili tam byli jenom same hrozne vazne prispevky o tunelu a co je pak, pripadne prevteleni, tak mne z te vaznosti napadla takovato ptakovina, presne jak pises :)
<reagovat 
IAN HEROICKY (Stálý) - 15.1.2011 > jeziskove tangaciky
Body: 5
<reagovat 
 zuska janis (Občasný) - 15.1.2011 > IAN HEROICKY> tak to je krasne, ze "jeziskove tangaciky" :D
<reagovat 
Věza (Občasný) - 18.1.2011 > Já myslím že jsou ti tvé vlasy vděčné, že to jak o ně pečuješ jistě ocení, že až tak mrtvé nejsou. "Mrtvé" vlasy právě nevypadají tak pěkně, jak ty svoje popisuješ:  :) Takové vlasy jsou poničené chemickými zásahy a jsou hrubé, bez lesku a přirozeného pohybu... Jinak je to častý úděl žen, samy vše zvládnout,samy se pochválit... Já ale věřím, že si dokáže svůj život užít naplno - ještě za živa. Potom, kdo ví..........  ;-)
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter