Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Byl jednou domovni duvernik...
Autor: Gino Hašler (Občasný) - publikováno 3.12.2002 (01:39:44)
Malba airbrushem


Poznámky k tomuto příspěvku
Smíšek (Občasný) - 3.12.2002 > trošku moc tmavé
Body: 3
<reagovat 
Martina (Občasný) - 3.12.2002 >  Pěkný.
<reagovat 
Čtenář - 3.12.2002 > Umeni?????
<reagovat 
čtenář Gino Hasler - 3.12.2002 > ctenar - spise sranda pro ty co pamatuji...:-)
<reagovat 
Miroslav Langer (Občasný) - 3.12.2002 > Dobrý.
Body: 5
<reagovat 
Rickenharp (Občasný) - 4.12.2002 > asi nepamatuju, co pamatujete? jinak se mi to líbí a ještě jedna malinkatá otázka? co je airbrush?
Body: 5
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 4.12.2002 > Rickenharp - pamatuji a vysvetlim (i kdyz by ti to rodice urcite vysvetlili take) Kazdy dum mel t.zv. duvernika, clena KSC, ktery byl v podstate fizl a vedl domovni knihu. Do te se musel zapsat kazdy kdo do domu prisel aniz by tam mel stale bydliste. Treba prijela moje babicka; musela se zapsat a udat odkud, za kym, na jak dlouho a proc prijela. Po ukonceni navstevy pak zase musela odjezd oznamit duvernikovi. Pobyt u nekoho bez zaznamu v domovni knize byl trestny. Jednou mesicne byla schuze ulicniho vyboru, tedy seslost techto duverniku, kde kazdy reportoval situaci ve svem dome,  kdo a kdy a u koho tam pobyval na navsteve.Hlava tohoto vyboru se pak sesla s hlavami ostatnich vyboru a detailni zprava byla podana ministerstvu vnitra, ktere titmo zpusobem udrzovalo velmi presne informace o pohybu lidi. Nekoho prechovavat bylo temer nemozne, i kdyz s urcitym rizikem se to obcas delalo. Jo, a snazit se najmout si pokoj v hotelu byla take sranda; musel si se prokazat obcankou a mel-li si v tom samem meste bydliste, v nejlepsim pripade te vyrazili, nebo na tebe horlivec zavolal policii protoze bylo podezrele, proc si clovek s bytem v temze meste najima hotel.Jo byly to casy za vsechny prachy....a airbrush?Vis co je fixirka, jak se do ni fouka a ona rozprasuje roztok? Tohle je v podstate totez, pouze s tim, ze se jedna o mnoho sofistikovanejsi aparatek "pohaneny" kompresorkem. Tloustka rozprasovaneho "proudu" barvy se da predem nastavit. Ted ovsem jiz existuje digitalni airbtush (ve PS v mem pripade), kde odpada babrani se s barvami, uklizeni a cisteni a hlavne vyrezavani masek nutnych v pracovnim postupu. To jsem toho nakecal, ale mozna bude obraz lepe srozumitelny....
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 5.12.2002 > Pamatuji, ale nějak nevím co je lepší, jstli pamatovat, nebo nepamatovat.
Obrázek je správně komicky hrůzyplný.
Body: 5
<reagovat 
romann (Občasný) - 5.12.2002 > a mnozí byli nadšeni a volali sláva Gotwaldovi, at žije KSC a dnes jim to chybí
Body: 3
<reagovat 
TRMAN (Občasný) - 5.12.2002 > Gino - pěknej výklad  A mě by zase zajímalo jak se pracuje s tím digitálním airbrushem
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 5.12.2002 >

TRMAN - mrkni se na tenhle web: http://www2.webpark.cz/visorgraphic/air01.htm  digital airbrush je v podstate totez, pouze ze to delas v pocitaci na obrazovce.


<reagovat 
 TRMAN (Občasný) - 6.12.2002 > Gino Hasler> Taky už sem přemejšlel, že bych to ozkoušel ale prasit doma barvičkama tak mě asi poženou :) No a tahle varianta vypadá zajímavě ALE!
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 12.12.2002 > jo jo pro nás mladší to ten výklad potřebovalo...
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter