Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Deník těhotného manžela XXVII
Autor: Kajman (Občasný) - publikováno 12.12.2002 (08:00:43)

SVATBA

Tak se, pánové, dámy a další obyvatelé místní kupy galaxií, budu ženit. Nic světového, po deseti letech vztahu, notabene s přítelkyní v 6. měsíci se to přímo nabízí, že, podobný akt, jenž by sjednotil příjmení budoucích rodičů. Celou dobu jsem s tím jaksi výhledově počítal, vždyť o nic nejde, že, kus papíru, proč bych se nepřemohl, ač maje trapně zaryté opovržení k podobným oficialitám. Přednost bych dal psí knížce, životu na hromádce bez lejstra z úřadu. Ale prý to bude lepší, prý se vyhneme zbytečným obštrukcím a tak dále. Inu, budiž, skloním hlavu a své předrahé vyjádřím lásku i tímto zoficiálněním soužití (sakra, vždyť jsme spolu víc jak třetinu mého života a téměř polovinu jejího, joj!). I byl vybrán objekt, vhodný pro onen skromný akt (vytrucoval jsem si obřad ve čtyřech, když už je na cestě to mimčo, není radno vyhazovat šedesát tisíc za lidovou veselice, neníliž pravda, ale i tak už nás bude o pár víc, sakra) a jdeme vybrat termín. Řeknu vám, ta chlapská pýcha na svobodu (realtivní, že, ale přeci) je zatrachtilá věc. Na schodech před úřadem se mi nohy počaly zasekávat, plést, tělo se obracelo a jazyk mlel něco o “…ehm, nenecháme to na jindy, že, a já počkám venku..” a podobně. (Bože, já budu mít svatbu, já…. To nezvládnu, to nezvládnu, se mnou to šlehne, lidi!) Nenechali. Bla, bla, bla, toho a toho v deset nula, nula, buch! A je to tam, už to má konkrétní podobu. Sakulajdá. Má milá nadšením jen zářila a mě naskakovali pupínky z představy, jak platím svatební róbu pro oba, prsteny a ty věci kolem, ehm, chrchly, chrchly… Já se asi budu vážně ženit, pomóóóóc…



Poznámky k tomuto příspěvku
Kelly (Občasný) - 12.12.2002 > Jo, tak nějak to asi vy chlapi vidíte...
Body: 5
<reagovat 
centaur (Občasný) - 12.12.2002 > Cítím s tebou, doufám, že než já dorostu do věku ženění, tak už bude legislativa natolik soudná, že umožní partnerství bez manželství i bez obstrukcí. Ach jo, ne že by mi vadil ten chomout jako takovej, jenže člopvěku to jen odírá krk... :)
Body: 5
<reagovat 
Aquarius (Občasný) - 12.12.2002 > Mohl bys sem dát nějaký ty "památeční" fotky, třeba s podtitulem "Na věčné časy.. " : )))
Body: 5
<reagovat 
Kapucín (Občasný) - 12.12.2002 > Kam chceš posílat kondolence? :o)))
Body: 5
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 12.12.2002 > Jo je to výborné.Jako vždy!!
<reagovat 
Cum-ley (Občasný) - 13.12.2002 > Chrchly chrchly.....gratuluju ;-))
Body: 5
<reagovat 
tkadlec (Občasný) - 15.12.2002 > Co je to sakulajdá ? ( ze saka kulajdu dělat nesmíš, zvlášť když ho budeš ve výhledově dost blízký době potřebovat.. přeju upžímnou soustrast
Body: 5
<reagovat 
RadimP (Občasný) - 16.12.2002 > Tak ať Ti to klapne! :o))
Body: 5
<reagovat 
čtenář El tonto - 16.12.2002 > Tak mira,mira ty se zenis.A ja se tesil na poradnou zranici se spostou drahejch veci atd.No co se da delat.Tak to nejak zvladni.Kdyztak te priletim zachranit.Ale vlastne od ceho?Je to fajn
<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 17.12.2002 > Vidíš, a já se na to už leta těším! A nemůžu se dočkat. (I když příjmení si teda měnit nebudu, to ani náhodou!)
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 18.12.2002 > Ale to víš, já to taky nějak přežiju, jen dělám fóry. To má milá se na změnu příjmení dokonce těší, už si zkouší podpis, není divu, kdo by se nechtěl jmenovat kajmanová, hihi...
<reagovat 
P.i.k.o (Občasný) - 7.2.2003 > Chtel jsem se sam pozvat, ale koukam, ze si skrblik:o)))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter