Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Automatický text - 24.10.2010
Autor: Dalikos (Občasný) - publikováno 24.1.2011 (22:26:17)


"Medvídek mě chce obejmout"

14.10 Dobrý den, šperk! Krmelín, Světlov. Vrzot. Cink. Dobrý den. Škrt o váš svetr. Děkuji. Botaklep. Píp píp. Škrt.Cink. Děkuji. čau, odsedla si ale. Vrum.Táhlá síla. Svist. Popové rádio, trapné rytmy, reklamní letáky.Nekončící bílá čára. Horizont.Pohledy vpřed. Půl vlasu na zápěstí. Křehké prsty... It´s a wonderful wonderful ive. Pop a lži a třepetající se sešitekDrc, tíha brzdy, zvědavé pohledy. Jedna do Ostravy. Malá. Dvě stě, tak prosím, díky cink... It´s no need to live. Pohledy z okna. Lesní saxofón.Vrrum. Svist. Malý traktůrek orá pole, jak malebné.Oh, oooooo. Solární tyčky. Jak. Drrrnrnc. Hú. Mrk. Svírej svou kabelku pevně. Divně se dívej, kočka si kupuje jednu polužní.Má ftipnou fotku na průkazce.   Kroužek. Zprávy. Pohled. Řidič se baví. Kytarista. Noty pohledů. S,s,z,š,s, jediné co šepta. Vrz. Hén hén. Hvizd. Laskavé nadávky. Prázdno, drsný borec vedle mě s modře nakloněným kroužkem v uchu tvrdě se dívá vpřed.Zde už si děti nehrají. Hop hop.Medvídek oběšený skáče. Zelená. Červenozelená. Rozholšupk. Citrón s kolečky nad vodou. Práce pro vás moc není! Ostrava!!!  

Zvětři, krásné pohledy. Oranžová orloj. Krok. Tsss, bum. Šedý pán si píše. Bílá slečna se škrábe na prdeli. Sst. Armáda rudě. Cvak. Drn. Úsměv. Pepepe. Chlup. Hřeje mě srdce.



Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter