Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
eh..
Autor: Podzimo (Občasný) - publikováno 18.1.2011 (00:06:21)
...tak,ja praví slova klaska básníka Magora Jirouse...bleju všechny barvy duhy,tak s tím se docela umím popasovat,někdy mi přijde,že mi zvracej i oči,nejdřív vypustěj obláček modrýho dýmu a pak s rozpustile rozeběhnou po obloze poblité duhy..
jen,že mi to vlastně přijde vtipný,někdy tak moc,že dostanu záchvat smíchu ve sprše,až se mi z toho postaví.čeká nás přetrpce předaleká vlastní pouť, kde není ani vítězů a ani poražených,jen došlých,po svých samozřejmě. nedávno jsem ležel na chodníku a myslím,že výraz v očích nehovořil zrovna o blond pětadvacítce s mými klíčky od ferrari v kabelce.prostě už jsem nemoh jít dál.tělo spadlo a mozek se flákal ještě několik kiláků za ním...
...mladičká básnířka...jo,Jarku,máš dobrej vkus,mě se ještě nepovedlo potkat atraktivní mladou básnířku,nevim,asi špatně chodim ve sci-fi, nebo spíš ...už v tom vážně plavu...jen vždycky najít ztracenou hlavu
a tak jde krysař,tou cestou dál...veď nás Dane,věříme Ti...slivnivka mě brzdí na plný koule,zase jsem se strašně přežral,leckterej tlustej domácí mazlíček by mi to záviděl...
vlastně jsem původně chtěl pane Troško napsat pohádku...možná ji ale píšu,kdo to má kurva vědět..už se těším,až mi nad okny budou zplna volátek cvrlikat skřivani...zkurvená zima..



Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter