Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bordel na Hradě
Autor: Lian (Občasný) - publikováno 4.12.2002 (15:31:34)
Tak to je můj názor na srdce na Hradě. Není to moje práce, přišlo mi to mailem.


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář Gino Hasler - 4.12.2002 > Souhlasim s Oplatkou! Obrazek je publikovan v Internetovych novinach "Novinky" na adrese http://www.novinky.cz/Index/Boulevard/12827.html?from=sekce
<reagovat 
Miroslav Langer (Občasný) - 4.12.2002 >

Ale ve fóru jsem si nevšiml, že by někdo označil za trapné řeči o pocitu, že je to reklama na veřejný dům či noční podnik... Tak přemýšlím, proč najednou tady ?

 

Navíc nevím, proč Gino upozorňuje, že obrázek zveřejnily Novinky, ani jejich práce to zcela určitě není, i ony to pouze přetiskly.

 

Je to prostě a jednoduše vyjádření toho, co si lidi myslí - a lidovými prostředky. Možná hospodský humor, ovšem podívejme se na televizi a tamní baviče a zjistíme, že hospodský humor se stává běžnou normou úrovně zábavy.

 

Dovedu si to živě představit nakreslený od Jiránka v novinách, což by mělo přece jen jinou náladu. Ale fotka dává méně prostoru fantazii. Asi proto takové odsouzení.


<reagovat 
Clark Kent (Občasný) - 4.12.2002 > Zkusím teda zavolat Dáše, jestli mi postojí jako model pro akt :)))
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 5.12.2002 >

Je to vsechno moc hezke, ale mozna trocha ucty vuci manzelce prezidenta by mela existovat; je to jako facka i jemu. Jak rika Okino, bezna norma urovne zabavy se patrne blizi urovni pivniho humoru, co prijde dal? Proc upzornuji na na Novinky? Nemohl jsem verit, ze pustili neco takoveho do sveta, ktery si neni vedom toho o cem Okino hovori jako o urovni ceskeho humoru.


<reagovat 
Miroslav Langer (Občasný) - 5.12.2002 >

Hrad je pro mne památka, ke které mám úctu. Proč se nepozastavujeme nad tím, že tento humor uráží jeho vážnost (když už jsme se pozastavili nad tím, že ho možná uráží toto umění (sic!) ?

 

A že uráží vážnost paní prezidentové ? Aniž bych ji nyní chtěl urazit, pouze otázkou konstatuji: ona ještě nějakou má ?

 

Při zpětném pohledu na: billboard Václavka a Dášenka, Havlové pískání v parlamentu, internetové stránky www.dagmarhavlova.cz, atd. - a k tomu nynější srdce na Hradě - víte, mne osobně ten veřejný dům vůbec nenapadl, ale pokud už zřejmě napadl většinu lidí (a málokdo se nad tím pozastavuje), je pro mne dost překvapující, že se někdo pozastavuje nad tímhle stvárněním - je pořád velmi velmi velmi seriózní. Po pravdě řečeno, kus zodpovědnosti nad tím má i sám pan prezident, který s něčím takovým mohl a měl počítat. A že si za to může paní D. Havlová sama, to je snad jasné, pochybuju, že by se objevil podobný obrázek za života paní O. Havlové.

 

P.S. Na Novinkách už vyšlo několik mnohem více ostouzejících příspěvků..... To mně tedy spíš vadí ta úroveň televizního (i "veřejnoprávního" - viz poslední Zeměkoule, Taxi prosím a další...) humoru než komerční Novinky.


<reagovat 
romann (Občasný) - 5.12.2002 > bordely jsem zatím moc neviděl uvedeny srdíčky, ale budiž, nic proti tomu nemám, tedy proti srdíčkům ani proti bordelům. Jsem přestárlý hippik jako Havel. A tak moderní pokrytectví v sexualitě, kde člověk párek nevidí a děti se nerodí, mě nebere.
Být na místě pana prezidenta, odjedu do Portugalska a v této nenávistně-závistivé zemi se už neobjevím. Ale kdyby se stal prezidentem EU, to bysme koukali...
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 5.12.2002 >

Vy se z toho srdce jednou poserete :o))) Mě je tedy úplně fuk, ale je blbý, že se hlubokomyslný dialogy přemístili z fóra sem, stojí mě to víc klikání ...

Jinak "hospodskej humor" je fajn.


<reagovat 
Felipe (Občasný) - 5.12.2002 > Vtipne, sarmantni, povedene.
Body: 5
<reagovat 
čtenář d.i. - 5.12.2002 > souhlasim s p.Haslerem. lacino a prizemne
<reagovat 
romann (Občasný) - 6.12.2002 > mě to vlastně tak nebere.
<reagovat 
TRMAN (Občasný) - 6.12.2002 > No ale musíme uznat, že tím obludným srdcem to těžce podělali!!! Takový pěkný panorama a najednou tumáš přes držku!
<reagovat 
mrtvola.kid (Občasný) - 17.12.2002 > Mohli to pověsit třeba na vysílač na Žižkově, když už to chtěli mít... Tam by to bylo výš a neřvalo tolik a ještě by se na to náš vyznavatel lásky mohl z okýnka koukat.... Kolik že vyváží jeho milované USA zbraní do takzvaného třetího světa?

Jo a určitě ze mne mluví závist... Ale obrázek je trefný a je fakt že o O. Havlové by to asi nikoho nenapadlo...
Body: 5
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 21.12.2002 > vyjadřuje to přesně mé názory na to kýčovité srdce ...
<reagovat 
Troplis (Občasný) - 20.2.2003 > Dneska už je dost pozdě na diskuzi, ale i mně přišlo trapné to zviditelňování se autora /no moc toho na ty prachy, co to sponzory stálo, nepředvedl/. Jinak bych to hodnotil na michelské teplárně nebo malešické spalovně, tam bych to akceptoval, ale tohle byla pro mne nikoliv třešnička /nejsem fan KSČM/, ale hovno na dortu. Na tý fotce by ta Dagmar nemusela být, je to moc adresné, night club postačuje.
<reagovat 
korunka (Občasný) - 12.3.2003 > Na obrázkem jsem se pousmála, typicky český humor. Ale srdíčko na hradě se mi prostě nezdá tak nehezké. Jsem ráda, že na trůnu chvíli seděl někdo kdo měl i rozum i srdce. (.. tam kde láska vládne, závist je ztracená ...)
<reagovat 
čtenář Jika - 20.3.2003 > Ubohé
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 8.10.2003 >

docela se divim, že to nebyla tvoje práce...

čekal jsem od tebe víc...


<reagovat 
Tom.Black (Občasný) - 25.11.2004 >
<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 4.12.2002 > Trapné...
<reagovat 
 gejša (Občasný) - 4.1.2005 > Oplatka> vpříčily se mi v hrdle, taky lázeňské trapné, trapné!
<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 4.1.2005 > Vtipne, jen co je pravda...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter