Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Mimoprostor
Autor: Tichopán (Občasný) - publikováno 27.1.2011 (00:24:24)
Jeden z mých prvních experimentů s olejomalbou...


Poznámky k tomuto příspěvku
Janahe (Občasný) - 27.1.2011 > Z "duchovních" obrázků dostávám kopřivku. Hlasuji pro návrat k rozpadajícím se postavám.
<reagovat 
 Tichopán (Občasný) - 27.1.2011 > Janahe> Díky moc a chápu :)to je obraz z doby kdy jsem opravdu experimentoval a taky jsem na to chtěl vidět názor-omlouvám se za kopřivku :) a hned sem šoupnu cosi inšího :)
<reagovat 
Věza (Občasný) - 27.1.2011 >
Doporučil 
<reagovat 
Drsňák vulgo Vousáč (Občasný) - 27.1.2011 > bezva. - jako živý ... :) - bezmála dokumentární.
Doporučil 
<reagovat 
Jaromila (Občasný) - 27.1.2011 > možná to chtělo jen kvalitněji vyfotit...ale*
Body: 5
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 27.1.2011 > dík za sladkou náplast
Body: 5
<reagovat 
Mima (Občasný) - 27.1.2011 > ..technicky fajn, jinak ...raději "ať se práší za kočárem"...
Body: 5
<reagovat 
Josef Kurva (Občasný) - 27.1.2011 > Hajný by z tebe asi měl radost, já ne
Body: 1
<reagovat 
 Tichopán (Občasný) - 27.1.2011 > Josef Kurva> Díky,to je dobře :)Hajný už tu čest měl...:)
<reagovat 
Tichopán (Občasný) - 27.1.2011 > Díky moc všem:)
<reagovat 
Side (Občasný) - 27.1.2011 > ...ty paprsky působí uměle, trošku:-)
Body: 5
<reagovat 
 Tichopán (Občasný) - 27.1.2011 > Side> Díky :) vážím si... :)
<reagovat 
LeaLipszyc (Občasný) - 28.1.2011 > Já bych tam dala Nanebevzetí P. Marie :)
Body: 5
<reagovat 
NORBERT68 (Občasný) - 28.1.2011 >
Body: 5
<reagovat 
Janie (Občasný) - 28.1.2011 > Netuším,proč v tom někdo vidí něco křesťanského..Já v tom vidím něco z hlubin podvědomí.Jestli je to kýč je jen věc názoru.Jsou-li takovéto věci v tvé hlavě,tak je bez obav klidně maluj dál.
Body: 5
<reagovat 
 Tichopán (Občasný) - 28.1.2011 > Janie> Díky moc za potěšující komentář,obrazů tohoto stylu jsem v jednom období tvořil hodně ale skoro všechny jsou prodané.Máš pravdu v tom směru.Nejde o cosi související náboženstvím jako takovým ale jsou to vize z toho mého,zde už několikrát zmíněného "mimoprostoru",ale bohužel je fakt ten,že dnes je podobná tvorba mnohdy jaksi už opravdu "řazena" do sfér kýče.Ale to je jen můj názor,důležité je co to konkrétní dílo komu dá.Stále hledám to své a doufám že to jednou najdu :)
<reagovat 
 Mlž Svatý (Občasný) - 28.1.2011 > Tichopán> znáš tohle?

http://www.pabloamaringo.com/


<reagovat 
 Tichopán (Občasný) - 28.1.2011 > Mlž Svatý> To je zajímací tvorba-už jsem to kdesi viděl ale nevěděl jsem od koho to je-jednou jsem dělal nějaký ilustr.pro jisté vyd.a člověk jemuž to vydavatelství patřilo pobýval necelý rok onde kdesi a mocnými douchy si užíval ayahuascové inspirace pro svůj jak říkal, "hlubší vnor".Ukázal mi některé své výtvory z oněch výletů a vskutku,žasnul jsem co vše je člověk schopen vytvořit.Bohužel se s ním později nedalo moc komunikovat na úrovni běžného bytí,ale respektuji každého cestu.To umění je každopádně hloubavé:)
<reagovat 
 LeaLipszyc (Občasný) - 31.1.2011 > Tichopán> Omlouvám se, že jsem tu trochu ujela od tématu. Chci ještě říct, že duchovno je zásadní věc, třeba se k němu ještě vrátíš, na starý kolena například. Já se k tomu rozhodně chystám.
<reagovat 
 Tichopán (Občasný) - 31.1.2011 > LeaLipszyc> No abych pravdu řekl,přemýšlím o tom,ono z toho ani snad "vycouvat" nejde:)
<reagovat 
Mlž Svatý (Občasný) - 27.1.2011 > to je podle Hubbleova teleskopu? :-) no, opravdu bych tam tak trochu čekal Ježíše v vobnaženým srdcetem a těma dvěma prstama :-) asi bych to trochu rozhaluzil, i když z minulých věků máme i Ježíšů fajnejch. ovšem provedení je úúúžasně jemný, to, co se děje kolem těch malej hvězd či co, to už je haluzení náznak:-)


<reagovat 
 Tichopán (Občasný) - 27.1.2011 > Mlž Svatý> Díky za hodnocení:),pravda,možná to zavání tak nějak jako kýčem :) ale bylo to mé období kdy jsem maloval podobné věci a tak vpřed,ať se práší za kočárem...:D
<reagovat 
 Mlž Svatý (Občasný) - 27.1.2011 > Tichopán> jojo, ať to sviští po kluzišti! :-)

ovšem malá poznámka na okraj, částečně off topic,trochu kacířská: ať si říká kdo chce co chce, vždycky dám přednost vřele a pečlivě, s osobním vkladem napáchanýmu, neprefabrikovanýmu kýči jak biči (nejlíp sakumprdum amatérskýmu, to má nejlepší vibrace :D) před hámotinama typu "v koutě notebook a na něm běhá dokola prázdná stránka ve Wordu" (zažil jsem nedávno v Meet Factory). vlastně mi takový věci přijdou kýčovitý taky, akorát nepřiznaně. I když příbytek bych si nevozdobil ani jedním, není nad samovolně vzniklou přírodninu :D
<reagovat 
 Tichopán (Občasný) - 27.1.2011 > Mlž Svatý> Toť,souhlas :) a já bič nerad :D
<reagovat 
 LeaLipszyc (Občasný) - 28.1.2011 > Mlž Svatý> Ty máš ňákou smůlu na ty instalace..Já jsem si tuhle zašla po dlouhé době na Ydessu Hendeles, jak jsme o tom posledně mluvili, a bylo to zas výborné, měla tam pár klasických konceptů z osmdesátých let, jedno video, na kterém paní v bleděmodrých šatech rozbíjí kytkama auta a do toho staré loutky z pouličních divadel a soubor policejních obušků z 19.století, mimo jiné. Celé se to jmenovalo Straightjacket.
Jinak ale souhlasím, až na výjimky jsou různá videa schopná zprostředkovat akorát jeden pocit: odcizení.
Co se týče přírodnin, je třeba si akorát dávat pozor, aby z toho nelezli brouci, jak se mi stalo posledně, když jsem si domů přitáhla klacky od jezera.
<reagovat 
 Drsňák vulgo Vousáč (Občasný) - 28.1.2011 > LeaLipszyc> :D - "když jsem si domů přitáhla klacky od jezera" - nemohu se ubránit poznámce, jak je to kouzelně napsáno. - sám si domů "klacky" netahám, ale muselo to být super. - ti od jezer bývají dobří. (jen když z nich nelezou brouci, ovšem :DD)
<reagovat 
 Mlž Svatý (Občasný) - 28.1.2011 > LeaLipszyc> na to člověk nemusí mít smůlu. ale taky se daj vidět dobrý věci, i tady. Ydessu ti docela závidím, je úžasná, tuším, že k nám asi nikdy nedorazí.

co se lezoucích brouků tejče, já se celkem rád chvástám tím, že jsme jednou v činžáku rozpoutal kůrovcovou kalamitu :D šlo o bělokaze jilmového. a že mi rostl hnojník z desky psacího stolu. takový věci mě obohacujou hrozně moc :D />
<reagovat 
 Mlž Svatý (Občasný) - 28.1.2011 > LeaLipszyc> ale tím, že ten hnojník vyrostl prozaicky pod květináčem, se radši moc nechlubím, to ve svejch očích trochu ztrácím sexepíl :D:D
<reagovat 
 LeaLipszyc (Občasný) - 31.1.2011 > Není hnojník taková ta houba, co zbělá, zhroutí se a strašně smrdí? Jak dlouho sis ho tam nechal?
<reagovat 
 Mlž Svatý (Občasný) - 31.1.2011 > LeaLipszyc> http://houbar.cz/default.aspx?show=3&text=170

myslím, že dokud docela neuschnul. už si nepamatuju, jak se u toho tvářil, tady píšou, že černá, strašně smrdí spíš hadovka smrdutá :d hnojník je ta houba, co se nesmí zapít alkoholem, protože to vyvolává deriliózní stavy.
<reagovat 
 LeaLipszyc (Občasný) - 2.2.2011 > Mlž Svatý> Aha, aha, mohl sis uvařit hnojníkovou polívku, jak jsem se dočetla. Nechci už tady otravovat, ale ještě by mě zajímalo, v čem sis přinesl ty kůrovce.
<reagovat 
 Mlž Svatý (Občasný) - 2.2.2011 > LeaLipszyc> nevotravuješ, v jilmech, na grafiózu mrtvejch, tenhle druh kůrovce, bělokaz, to snad přenáší, ale v bytech se živí pivem. jilm je supr klacek na didž, zjistil jsem, že grafióza jim na zvuku neubere, na jilmu jako takovým žel jo.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter