Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
jááááááááá
Autor: lví srdce (Občasný) - publikováno 28.1.2011 (04:51:46)


Poznámky k tomuto příspěvku
sadaf (Občasný) - 28.1.2011 > Oooooh...škoda že tu nejsi ve vetším měřítku :-)
<reagovat 
jaz (Občasný) - 28.1.2011 > podle počtu návštěv to bude asi bodovat, ale stačí to?
<reagovat 
romim (Občasný) - 28.1.2011 > opravdu dobré foto, na totem až moc
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
cvakal (Občasný) - 28.1.2011 > Opravdu ti to sluší ....
<reagovat 
Josef Kurva (Občasný) - 29.1.2011 > nic nevidím, ale deset piv a čtři vodky, toje morální povimnost
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 30.1.2011 > Jo, vkládání obrázku, to je věda, ne každému se to povede.
<reagovat 
Josef Kurva (Občasný) - 29.1.2011 > dyk tu nic neni, nebo sem slepej? no naKLOMEC JEMI TO U PRDELE
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 30.1.2011 > Josef Kurva> ...no tak mu, k tomu doporučení,... Kurva nějak poraď mu!!!....nebo Jí...
<reagovat 
 Josef Kurva (Občasný) - 30.1.2011 > Mima> hezky zmatlaná věta, ta by se lukovi morálka málerovi líbila, nakonec mně (luk by napsal mě), taky

já to doporučil právě proto, že se jí to tu nepodařilo vložit, stačí se přece podívat na sračky, co tu dává
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 30.1.2011 > Josef Kurva> ..někdy matlám i slova!!!..., abyže emotivně zapůsobila,ly,li,lo,la.....líbějíc se každému, kdo ironii ovládá, nečekajouc na potlesky....no, néé?....takže teď už je to jasné!!!!!, když někdo něco nevloží, úlitba bohům.....taky jsem dnes nevyhodila zkyslej jogurt...co s ním dál bude!!!????.  
<reagovat 
 Josef Kurva (Občasný) - 31.1.2011 > Mima> .............ale to je dobře, že matláš!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i když emotivně nepůsobí!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a nejenom slova.............................. přesto ti tleskám, jóóóóóó???????????????????????????????????????????


jogurt vyhoď zejtra, jinak ti tam bude
smrdět!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 31.1.2011 > Josef Kurva> ...už jsem vyhodila, ale Tebe nechám ještě trochu kvasit....
<reagovat 
 Josef Kurva (Občasný) - 31.1.2011 > Mima> a pak mě vyhodíš?

p.s. ještě že se ti už nezdá, že tě zajímám, to bych fakt nevěděl, co s tím
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 31.1.2011 > Josef Kurva> 

...Ty, takový kavalír, že by sis s tím neporadil?...tomu se ani nechce věřit, nějak šetrně by ses vykroutil... nechtěla jsem Tě přeci jen přivést do rozpaků, a sebe dostat "do řečí"....

p.s. ...nepředbíhejme událostem, všechno má svůj čas...možná nějakej aspoň průvan by nezaškodil, aby se pročistil vzduch....padám z práce, tak hezkej zbytek dne přeju....


<reagovat 
 Josef Kurva (Občasný) - 1.2.2011 > Mima> no právě, nerad bych byl na tebe nějak sprostej, abych se zas nedostal do řečí já, myslíš, že "běž do hajzlu pičo" by bylo dost šetrný a kavalírský?
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 2.2.2011 > Josef Kurva> ..no, bylo by to "v normě"....jestli Ti ale jakákoliv norma není příliš ouzká???.....
<reagovat 
 Josef Kurva (Občasný) - 2.2.2011 > Mima> tím "příliš ouzká" myslíš moje vyjadřování nebo vyvrcholení našich vzájemných sympatií?
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 2.2.2011 > Josef Kurva> 

...myslím tím "normu" obecně respektovanou, do které se evidentně nevejdeš,...což jsi samozřejmě pochopil bez problémů..., proto druhou část věty je možno "vyhodit z kola ven", je tu zjevně nadbytečná...


<reagovat 
 Josef Kurva (Občasný) - 2.2.2011 > Mima> nejdřív zajímám, pak už ne, chvilku v normě a pak se do ní evidentně nevejdu, takže pochopil, kdo by taky ne
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 3.2.2011 > Josef Kurva> ...trocha ironie nikoho nezabije...v první poznámce o "normě" jsem také trochu ironizovala....tak si každej chápejme po svým....
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter