Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<Zpátky Barák z kolekce próza
Autor: navzdory (Občasný) - publikováno 2.2.2011 (14:46:13)
Pokračování>

Tak jsem si myslela, že přijdu domů a ty mi konečně uděláš radost. Konečně opravíš ten kapající kohoutek, podíváš se na tu rozbitou konvici a vynadáš sousedovi, že pořád blbě parkuje!!! Tolikrát jsem tě o to prosila …!

Pořád jsem doufala, že další ranní křik přispěje k něčemu rozumnýmu. Že se chytneš za nos a pochopíš, že to tady sama nezvládnu, že nemohu sama řídit celou domácnost a ještě se starat o tebe!!

Dnes se mi dokonce o tom zdálo … ale sotva jsem se probudila, sen se rozplynul, protože jsi zase křičel, že nemáš čistou košili! Jak to mám prosím tě stihnout! Vždyť přijdu domů z práce a vůbec se nezastavím … a ty? Přijdeš si večer, někdy i v noci, a místo opory a pomoci jsi mi jen další starostí …

Otvírám dveře a připravuji si, jak ti to všechno pěkně od plic povím!!! Už toho mám opravdu dost!

A ty? Vypadá to, že tu zase nejsi, zase jsi zůstal v práci a já mám všechno dělat! I přes to, že jsem ti jasně řekla, abys dnes dorazil včas! Vztek cítím až někde v krku a slzy už dávno vyschly!

„Haló, jsi tu?“

Ticho … zase to ticho … Procházím místnosti našeho velmi luxusního domu, který jsi před lety pořídil a vztek přerůstá v zoufalství … Zase to neřeknu, večer mě přejde momentální vztek a zapomenu tak pracně tvořené formulace, které jsem si promýšlela celý den. Těšila jsem se, jak ti řeknu, že jsi k ničemu, a že tě nepotřebuju! Zase se budu užírat svým vztekem a zase to bude na nic …

Vztekle otevřu skříň! Všechno vyházím na hromadu, ať si to konečně uklidíš a já to nemusim donekonečna žehlit! (nevzpomínám si, kdy jsem naposledy žehlila …). Skříň je téměř prázdná … Jako v tranzu se vracím do pokoje a nejsem schopná moc uvažovat … přesto vztek neustává a já cedím mezi zuby další nadávky...

Na stole leží dopis: „ Odcházím, … už nemůžu dál …“





Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
Zpátky   
0 0 1 2 3 (5) 6 7
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter