Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
POEMA
Autor: wizigot (Občasný) - publikováno 11.2.2011 (18:07:20)


Poznámky k tomuto příspěvku
Janie (Občasný) - 11.2.2011 > Tohle bych si klidně dala na zeď,tak nějak to uklidňuje.
Body: 5
<reagovat 
Jindra Nazarská (Občasný) - 11.2.2011 > Velmi milé.
Body: 5
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 11.2.2011 >

příjemné :-)


Body: 5
<reagovat 
oleandr (Občasný) - 11.2.2011 >
Body: 5
<reagovat 
Drsňák vulgo Vousáč (Občasný) - 12.2.2011 >
Doporučil 
<reagovat 
boval (Občasný) - 13.2.2011 > Taky zkouším všechno možné i nemožné ale na tenhle filtr sahám nerad. Tady se mi kupodivu docela líbí.
Body: 5
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 12.2.2011 > samotný fakt, že se najdou idioti, kteří dají za stisknutí čudlíku pět bodů hovoří za mnohé... publikovat něco podobného jako vlastní dílo je trapné a ubohé...
<reagovat 
 wizigot (Občasný) - 12.2.2011 > Periskop> Váženej drahej je třeba se nad sebou zamyslet,jinak nemám co dodat.Děkuji za názor ale asi nemáš pravdu a předně tomu nerozumíš a pak to prosímtě nehodnoť.
<reagovat 
 Čtenář - 13.2.2011 > wizigot> No... víš-li, že je třeba se nad sebou zamyslet, tak přoč se tím neřídíš? Nebo tomu nejspíš taky jen nerozumím, jako tuhle Periskop...?
<reagovat 
 Čtenář - 13.2.2011 > wizigot> No... víš-li, že je třeba se nad sebou zamyslet, tak přoč se tím neřídíš? Nebo tomu nejspíš taky jen nerozumím, jako tuhle Periskop...?
<reagovat 
 wizigot (Občasný) - 16.2.2011 > čtenář> Nechto toho,trvám na tom nevím li co s tím tak to neboduji.Předně vůbec tápate jak to bylo udělané a každý může tvořit jak chce.Asi to někoho zajímá podle hodnocení a navíc neurážejte!!!
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 20.2.2011 > milý periskope, uvědom si, že původně to bylo foto, které wizigot sám vyfotil, jak si s ním dál poradí, je jeho věc, pakliže existuje možnost, jak ty říkáš "čudlíku", je asi od toho, aby jí dotyčný dle svého pocitu využil, máš právo vyjádřit svůj názor, to ti nikdo neupírá, ovšem je dobré, současně s obsahem dát názoru i formu, takže ty nadávky si příště odpusť! díky
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 20.2.2011 > wandalka> milá wandalko, nemontuj se do věcí, kterým, stejně jako autor sám, nerozumíš... to za prvé... a za druhé, jaké nadávky vlastně myslíš?
<reagovat 
 wizigot (Občasný) - 21.2.2011 > Periskop> Vážený pane pokud neznáte pojem slova idiot tak ho nepoužívejte.Z lidí idioty dělat nebudete,jenom opak je možný,to je nutné si s ohledem na Vaši drzost pamatovat.S úctou autor.Nepřeji si další komentář !!!
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 22.2.2011 > wizigot> význam slova idiot je mi znám zcela přesně... proto dokonce souhlasím s tím, že z nikoho nelze idiota udělat (tedy alespoň ne způsobem, který by neodporoval většinovému názoru na právo a spravedlnost)... tudíž tvé poznámce chlapče příliš nerozumím... a pomalu si začínám dělat starosti...
<reagovat 
 wizigot (Občasný) - 22.2.2011 > Periskop> Tvé starosti na mou hlavu a spi klidně...a pro Tebe nejsem žádný chlapec vašnosto !!!
<reagovat 
Vasil (Občasný) - 23.2.2011 > úžasné a překrásné dílo, klobouk dolů
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
žaža (Občasný) - 1.3.2011 >
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter