Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pojďte, stačí tak málo z kolekce Třeba tu není tak zle...
Autor: barlach (Občasný) - publikováno 6.12.2002 (22:30:58)
Pokračování>
 

Michal Bärlach

 

 

Pojďte, stačí tak málo…

 

           Šnorchl, ploutve, trocha kyslíku a dolů, až na dno sklenice. Tam najít malý kousek čehosi -  snad sedlinu co vytvořil čas, snad prostě kousek hroznu nebo taky tu pověstnou část pravdy co ve víně prý plave. Slyšet tlouct srdce a být daleko od melodií mobilních telefonů. Nečekat na krev co stéká na koberec z malé televizní obrazovky ani necítit výfukové olovo…           

           Vnímat jen sebe sama, svou duši, jejíž stíny se rozpustí v rudé záplavě. Chvíli plavat, potápět se a vyhrát si sám se sebou. Chce to jen nechtít všechno a umět se vynořit dřív než dojde kyslík - než nás začne bolet hlava…



Poznámky k tomuto příspěvku
Dommi (Občasný) - 7.12.2002 > Tak to je naprosto super!!! Opravdu moc moc super!
Body: 5
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 7.12.2002 > No tak to je hodně zvláštní a povedené!!
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 7.12.2002 > Zvlastni, chtel bych vedet, co te inspirovalo...
Body: 5
<reagovat 
 barlach (Občasný) - 7.12.2002 > Rawen> 

Lidé, kteří mluví když je o čem, mlčí když je o čem. Jen tak nad sedmičkou domácího vínka. A když se řekne: "dobrou noc, už se mi nechce pít..." znamená to : bylo to moc fajn, už nepijte dál,jinak Vám nebude hej...Přál bych všem takový odpočinek

 

Moc děkuji za přečtení...


<reagovat 
stanislav (Občasný) - 8.12.2002 >

působí to na mě dobře, tahle krátká věcička...  zamyšleně a přitom uvolněně...

 


Body: 5
<reagovat 
 barlach (Občasný) - 8.12.2002 > hubert> 

To jsem rád, přesně to jsem zamýšlel... Poslední dobou se tu moc neobjevuješ,co to?A co ta nová image?

 


<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 9.12.2002 > barlach> 

nějak se doma nemůžu na totem připojit, mám jaksi odšmiklej počítač, čím to je, nevím...

a v práci nemám moc času...

ta nová image souvisí s tím, že čekáme co nevidět potomka, pročež jsem si řek, že nemůžu bejt sám dítě... :o)


<reagovat 
Kelly (Občasný) - 9.12.2002 > Krátké, ale řekl jsi víc, než někdo jiný na třech stránkách...
Body: 5
<reagovat 
 barlach (Občasný) - 9.12.2002 > Kelly> Děkuji, to mě opravdu moooc těší!
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 14.12.2002 >

barlachu, hele, já nelákám, já mám teďka jiný starosti: "pojedeme do porodnice, nepojedeme?"...

 

a kdyby něco, tak "bezbranná"  ....     (tohle si nikdy neodpustim, hezky pokritizovat hrubici)

 


<reagovat 
 barlach (Občasný) - 14.12.2002 > hubert> 
<reagovat 
barlach (Občasný) - 13.12.2002 > Tak to jsem tedy nečekal, že Figurka z umělé hmoty a vyrostlé mimi tady budou lákat bezbraná koťátka... :o)
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 17.12.2002 > barlach> Díky za koťátko, ale s tou bezbranností bych to nepřeháněla ;-)))
<reagovat 
tatokalan (Občasný) - 9.2.2003 > Jojo, "In vino veritas." Ale je fakt, že pít se musí umět - mě osobně po vínu napadají šílený blbosti, tak jestli tě tohle napadlo po vypití sedmičky, tak klobouk dolů. Je to fakt supr. A já mobilní telefon jako symbol beru, uznávám, že je to dneska nutná věc, ale na druhou stranu, před deseti rokama ho nikdo neměl a nikomu nechyběl...
Body: 5
<reagovat 
Igracek (Občasný) - 10.12.2002 > Na to, že je text tak kráatkej, tak se tam opakuje kyslik. A mobilni telefon, jako nejakej symbol, to je teda blbost.
<reagovat 
 barlach (Občasný) - 10.12.2002 > Igracek> No, ksylík je totiž víceméně lightmotiv, takže to opakování je záměrné, ale asi to šlo řešit jinak. Ale to nevadí. ˇˇClověče, pro mě osobně je mobilní telefon symbolem, nemůžu si pomoct. Docela bych zkusil to dát do f´´ora, jestli je to nebo není v literatuře symbol. Jenže neumím přidávat do f´´ora příspěvky...
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 13.12.2002 > barlach> Pro mě osobně je mobil takovým symbolem, že ho radši vůbec nemám... :-))
<reagovat 
 Igracek (Občasný) - 13.12.2002 > Kelly> 

Jsi skvelej , v dnesni dobe odolat tomu reklamnimu tlaku, och. Mistecko klidu v pretechnizovane casti sveta. Fakt te zeru. Musis byt bajecny clovek.


<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 13.12.2002 > Igracek> To dík... A nevadí, že jsem holka??? ;-)))
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 13.12.2002 > Kelly> Pakliže jsi holka, a bez mobilu, tak to jsi ještě báječnější, než tady předřečník nanes... :o))
<reagovat 
 Igracek (Občasný) - 14.12.2002 > Kelly> Nevadí   , já taky.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 17.12.2002 > Igracek> No, to je ale překvápko! Super!!!! :-))))
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 17.12.2002 > hubert> Zas mě nepřechval, i já mám své mušky... :->
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 1.8.2003 > Kelly> mušky, hahahahahahahahahhahahahaha.... :o)))
vodlítly?
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 1.8.2003 > hubert> mouchy mám pořád, mobil stále chybí
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2 3 4 5
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter