Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vodní víly
Autor: Věza (Občasný) - publikováno 1.3.2011 (08:48:24)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
S.z.i. (Občasný) - 1.3.2011 > Nenech se zmást, není nutné, aby ve světlech byly stíny. Postačí,když v nich bude kresba.
<reagovat 
cocoteena (Občasný) - 1.3.2011 > To je ale velký pták chichichi
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Vasil (Občasný) - 1.3.2011 > hm, krása pohledět na ty Tvé fota, měla bys udělat nějakou výstavu
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
žaža (Občasný) - 1.3.2011 >
Body: 5
<reagovat 
čtenář Pet - 1.3.2011 > První;)
<reagovat 
bionet (Občasný) - 2.3.2011 > hezký fotky
<reagovat 
rohe (Občasný) - 1.3.2011 > špatně exponováno, ve světlech nejsou žádné stíny, první fotka tragická práce s kontrastem či úprava křivek
Body: 1
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 1.3.2011 > rohe> první fotka je úmysl (práce-hra s kontrastem a křivkami), jinak bylo prudší slunce -  viz. ostatní fota (bílá)...
<reagovat 
 rybizus (Občasný) - 1.3.2011 > rohe> zbytečná snaha
<reagovat 
 Čtenář - 1.3.2011 > Věza> Ignorantská a mizerná práce se neobhajuje, ta se vyhazuje do koše, zapiš si to konečně za uši!
<reagovat 
 Čtenář - 1.3.2011 > Věza> Ignorantská a mizerná práce se neobhajuje, ta se vyhazuje do koše, zapiš si to konečně za uši!
<reagovat 
 anae (Občasný) - 1.3.2011 > rybizus> 

Jaký je vlastně náhled profi-fotografů na fotografii - co je důležitější - forma nebo obsah? - technická stránka věci ... nebo třeba dobrý nápad? ... podobné je to u poezie - kde je to stálý svár, co je podstatnější, jestli obsah básně, nebo forma básně? ... samozřejmě, že skvělá forma a skvělý obsah je maxima, ale kdo jí dosahuje? .. kdy získává rozmazaná fotka na hodnotě (když její technická kvalita je tímto vesměs na nule ..? jako je to např. u Miroslava Tichého ..)

 

http://img.aktualne.centrum.cz/20/82/208225-miroslav-tichy.jpg


<reagovat 
 Věza (Občasný) - 2.3.2011 > čtenář> Neobhajuju milý čtenáři, pouze vysvětluju (pro ty, kteří nepochopili). Je to záměrná úprava, ne "košovka".
<reagovat 
 Čtenář - 2.3.2011 > anae> To mě hodně baví, jak teď všichni obdivujou voajéra Tichýho :-D.
<reagovat 
 Čtenář - 2.3.2011 > Věza> Kulový leda. Je to košovka a můžeš si to záměrem obhajovat třeba v dalších 200 komentářích. Pořád to bude sračka vytvořená ignorantem vhodná maximálně do toho koše. Tečka.
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 2.3.2011 > čtenář> 
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 2.3.2011 > "

."
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
ich (Občasný) - 2.3.2011 > Forma nebo obsah? Zde pro mě ani jedno.... Zajímalo by mě, jak je myšlena ta úprava první fotky, co má vyjadřovat, evokovat, jakej dojem má vytvářet... Vypadá jako obrázky upozorňující na nějakou ekologickou katastrofu, něco zneklidňujícího, což předpokládám, záměr nebyl....
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 2.3.2011 > wisteca> ...To ponechávám na každém, rozvíjení fantazie je u každého jiné, co kdo vyčte nebo nevyčte může být odlišné, jak se komu zlíbí... Třeba i ekologická katastrofa, proč ne. I to může lecos říci... ;) (smajlík)
<reagovat 
 ich (Občasný) - 3.3.2011 > Věza> Jasně, to je nejjednodušší a nevyžaduje to ani žádnej nápad ani přemejšlení ani techniku - cvaknu ptáka a ať si v tom každej hledá co chce, a já jakožto autor od toho dávám ruce pryč...
Zamyšlení typu, "co tím chtěl básník říci" je tu tedy liché, protože tím nechtěl říci zhola a absolutně nic = žádná myšlenka, žádné sdělení, žádný důvod, proč to konkrétní dílo vzniklo.... (bez smajlíka)
<reagovat 
 ich (Občasný) - 3.3.2011 > Věza> (toho smajlíka na konci jsem poznala i bez vysvětlivek...)
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 3.3.2011 > wisteca> Ve svých fotkách nehledám žádná záhadná vysvětlení. Fotím co mě zaujme, co se mi líbí a OBSAH fotek pak nabídnu divákovi. Je na každém, jestli ho osloví, nebo ne. Fotím ráda zvířata a přírodu a nemusí za tím být "něco", prostě jen zvěčňuju krásu živého, daný okamžik. Občas zaexperimentuju s křivkama, barvanma a kontrastama - jen pokusy, hříčky. Zase nic tajemného. Podívala jsem se na tvojí fialovou, nakloněnou a rozmazanou fotku moře. Jak jsem ti pod ní napsala, také v tom nevidím žádné poselství pro diváka. Pouze jsem vyčetla, že máš radost fotit prošlým kinofilmem a že z něj takového snímky lezou. Proč ne, je to zase tvoje potěšení. A taky se to nemusí každému líbit. Každý fotíme svým stylem a nehledej za tím žádnou vědu. Každému se líbí něco jiného a to platí i o ostatních přihlížejících a bodujících. Jednomu se libí tvé fotky, druhému třeba občas moje a třetímu zase někoho úplně jiného. Občas se můžou někteří i shodnout a může se jim zalíbit obojí. To je právě ta rozmanitost a zajímavost na celé věci. Když se líbí tvé fotky, jsi spokojená, ale když se líbí moje, honem do útoku, přisadit si. Už dávno vím, jak tě tohle těší, tak jen do toho děvče. Já zůstávám nad věcí...
<reagovat 
 ich (Občasný) - 3.3.2011 > Věza> Nerozumim přístupu, že říct názor nebo nedejbože poradit je prostě útok. Takže dle Tvých pravidel, bych prostě měla napsat: "Ano, moc pěkná labuť" nebo prostě odejít, když se mi to nelíbí a nepsat nic. - pouze pochvala nebo mlčení. Od čeho je tu dle tebe možnost známkovat jedničkou? Myslíš, že nám admini vložili do rukou jen nástroj msty??? Asi nikoliv, že. V tom je asi ten hlavní rozdíl mezi náma, pro mě je mnohem důležitější věcná kritika lidí, co maj za sebou kus cesty a není tedy pravda, že jsem spokojená, když se mé fotky líbí (obecně) a to se můžeš dočíst v různých rozhovorech s osatatními uživateli. A ta Tvá kritika mojí lomofotky mě upřímně rozesmála, fakt jsi mě pobavila.
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 3.3.2011 > wisteca> Jsem ráda, že se bavíš. To ty děláš obvykle svými větnými rozbory u mě. Bavím se i já... Hele, přečti si nejdřív jakým stylem vyjadřuješ, co vyjádřiš chceš. Člověk, který chce rozdávat kritiku, by měl v první řadě sám tvořit perfektně, pak to beru. Navíc je jakousi profesionaliltou a slušností, vyjádřit se slušnou formou a ne stylem rýpání. To ty děláš s oblibou. Měla bys poradit slabšímu, co a jak vylepšit, když sdělíš že dílo není v pořádku. Takových kritiků si vážím, tací jsou mi přínosem. Ale ty jen vyčkáváš Číslované odrážkya chytáš se každého slůvka, aby jsi následně mohla rozvíjet své "hádací manévry".Očividně tím zabíjíš čas a bavíš se tím. Upřímně, mě to ale nebaví. Tak si najdi zase pro změnu jiného "obětního beránka", se kterým se budeš sáhodlouze "mazlit" a budeš dělat z každého prdu velkou bublinu. Mám pocit, že dělání komára z velblouda ti jde líp než focení. Ne že bych měla něco proti tvým fotkám, každá fotíme jiný styl a každá si jdeme svou cestou a je to tak v pohodě. Přeju ti hodně úspěchů. Jen se tak nedurdi, když někdo poukáže i na tvé chybky, které děláme všichni, mě nevyjímaje. A to, že já fotím pro obsah, pro daný okamžik při vzniku fotky a ne pro "něco" navíc se asi budeš muset smířit. Jdu touto cestou, moje fotky jsou takové a nemusí se všem líbit. Stačí, když obsahově zaujmou třeba jednoho člověka, když ne vím, že se nezadařilo. Ale nikdy se nemůže líbit všem, to je mi jasné a beru to tak, jak to je. Můžou třeba jen potěšit oko atd... Ale to asi někdo nepochopí, to už ale není můj problém. Ahojky.
<reagovat 
 ich (Občasný) - 3.3.2011 > Věza> Ty větný rozbory měly bejt reakce, ale Ty prostě budeš všechno (kritiku i rady) brát jako útoky a rýpání atd. Ráda poradim, ale někomu, kdo o to stojí a nebere to jako rejpání..... A máš pravdu, čas tím evidentně zabíjím, ale moc se u toho nebavim, připadá mi to spíš smutný.
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 3.3.2011 > wisteca> Opravdu nemám tolik času se tu bavit stále dokola o tom samém a vlastně o ničem, takže ti tu už jen překopírnu text, který jsem ti napsala pod tvojí fotku: Jde o to, že mě se nelíbí styl tvého focení, typ fotek, které děláš, tobě se nelíbí to samé na mých fotkách, jde pořád o to samý. Nemusíme se proto hádat. Ty jsi vždy "radila" - neradila. Hlavně jsi jízlivě kousala, to se pak nediv tónu odezvy - obranné pozici. Nic jiného v tom není. I já prohlížím fotky ostatních a nedávám rozhodně vše co nafotím. Vždy vybírám jen některé snímky, ty nejzdařilejší, ač se to třeba někomu nezdá. Ale to je pořád dokola, už jsem ti to psala X-krát, stále děláš že nechápeš. No vidím, že ani v ostatním se neshodneme. I básníci mají možnost hodnotit fotky atd. Každý vidí, jestli se mu fotka líbí nebo ne. Prostě svým obsahem, prostě tím jaká je. Oni také nerozdávají rady, jen se případně snímkem potěší. A ti, kteří rady rozdávat mohou je nerozdávají. To tedy na Totemu není vidět. Tady se jen rýpe a sráží práce druhých. Ale slušná a dobrá konkrétní rada tu chybí a za tím si stojím.... Už jsem napsala vše, mám málo času na to, opakovat tu dokola stále to samé. Nepovažuju se za člověka se záští a netolerantního a pokud je takovým kdokoli jiný, tak s tím nic nenadělám. Foťme si každý svým stylem, ať se každému líbí odlišné a život jde dál a hlavně, život je o vyšších prioritách, než tu vést žabomyší války...
<reagovat 
Čtenář - 3.3.2011 > to je keců tady proč buzeruješ ty fotky nejsou tak zlý
<reagovat 
 Čtenář - 4.3.2011 > čtenář> Že nejsou? :-D
<reagovat 
čtenář dozor - 4.3.2011 > je tam přepal jinak se zdaj ušlý
humbuk vidím neadekvátní
sou tu i horší fotky a procházej bez rozruchu
od fotek strhává pozornost víc to divadlo tady
neni nad zábavu LOL
<reagovat 
Janie (Občasný) - 4.3.2011 >

Líbí se mi jen některé, za ty ano


Body: 5
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 10.3.2011 > 3 a 5 jsou kalendářové. Určitě jsi měla krásný zážitek.
:-)
Body: 5
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 2.3.2011 > nechápu slovo košovka, nechápu vlastně ledasco, někdy ani sebe...ale myslím, že jakýkoli záměr autora je jeho věcí. Osobně nekreslím, nepíšu a ani nefotím kvůli názorům ostatních (byť pochvala mě potěší, kritika posune), ale kvůli tomu, abych nějakým způsobem vyjádřil svůj pocit...jr zde na Totemu mnoho všcí, jež jsou ostatními ( někdy až hrubě vulgárně), sepsuty a přesto: Mně se líbí...Myslím si, že jakýkoliv autorský projev je přínosný a to zejména pro autora samotného...toliko moje řeč :-
Doporučil 
<reagovat 
 zuska janis (Občasný) - 24.3.2011 > sadaf> naprostý souhlas
<reagovat 
Akiwa (Občasný) - 19.4.2011 > Ostatní fotografie podle mě dokazují, že fotografii kvalitně zachytit umíš;) A komu se snad ta první nelíbila, stačí prohlédnout dál a jistě si najde tu svou. Jinak nemohu než souhlasit se sadaf:)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter